Miehet, mitä mieltä olette naisesta, jolla on ollut yli 100 seksikumppania?
Kommentit (193)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutaman tämmöisen tunnen, jolla on yli 100 kumppania ja kaikkia yhdistää heikko-osaisuus, köyhyys ja onnellisuuden täydellinen puute. Näki jo yli 15 vuotta sitten mihin oltiin menossa. Nyt kyseessä on päälle kolmekymppiset naikkoset, joilla on takana vain loistava tulevaisuus. Jos olisivat pitäneet jalkansa kiinni useammin, niin joku kiva mies olisi varmasti jo viennyt vihille, vaikka älynlahjoja ei mainittavasti näillä ollut.
Ei ole vielä ollut sataa miestä, mutta en ymmärrä, mikä autuaaksi tekevä juttu se "vihille pääsy" näin nykyaikana on... Mulla on omistusasunto, mukava työ ja maisterin paperit, mikäli näillä nyt mitään merkitystä on. Ihan kauhea reppana siis. Satun vaan tykkäämään seksistä.
Mutta tykkäävätkö miehet seksistä sun kaa? Kuitenkin edelleen enemmän on kai niitä miehiä jotka haluavat sen pidemmän parisuhteen, perheen ja lapsia..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ajatellaan, että mulla on ollut seksielämää reilu 20v, niin onko 50 kumppania paljon? 2-3 kumppania per vuosi. Hui kauheeta!
Onhan se melko paljon jos joka vuosi kumppani vaihtuu pari kolme kertaa kymmenien vuosien ajan. Kokeilu ja vaihtelu kuuluu toki tiettyyn elämänvaiheeseen ja itse en pidä 50 kumppania kovin suurena määränä mutta kumppanit on saattanut nuorena vaihtua hyvinkin tiheään ja viimeiset parikymmentä vuotta eletty yhden ja saman kanssa.
Lisäksi siellä varsinaisten suhteiden välillä on voinut olla muutamia yhdenillan juttuja, jotka nostaa helposti sitä seksipartnerien määrää.
Enkä usko, että lainaamasi kirjoittaja tarkoitti, että siellä on tasaisesti ollut 2-3 suhdetta vuodessa, vaan, että tuo on se laskennallinen keskiarvo.
Itselläni on ollut muutamaan kertaan suhteiden välissä vähän aktiivisempia vaiheita, jossa yhden illan juttuja ja muutamiin tapamisiin ja seksinharrastamisiin jääneitä juttuja ol ollut useampiakin, mutta sitten on taas ollut vuosien seurusteluja, jossa ollaan ollut sängyssä ainoastaan oman kumppanin kanssa.
Ikää on jo lähemmäs 50 vuotta, enkä ole koskaan seksikumppanieni määrää laskenut, mutta varmaan lähemmäksi sataa se luku menee, ei kuitenkaan yli sadan.
Vierailija kirjoitti:
Ikä vaikuttaa asiaan, mutta lähtökohtaisesti tuo ei ole mikään positiivinen juttu.
Ei välttämättä ole sitä parasta ns vaimomatskua tai kovin vakiintuvaa sorttia, voisi olettaa.
Oletuksesi onkin vain oletus, ei mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Ikä vaikuttaa asiaan, mutta lähtökohtaisesti tuo ei ole mikään positiivinen juttu.
Ei välttämättä ole sitä parasta ns vaimomatskua tai kovin vakiintuvaa sorttia, voisi olettaa.
Yllättävän vähän iällä seksikumppaneiden määrän suhteen merkitystä. Neli-viisikymppisenä sitä ei jaksa samalla tavalla vaihtelua kuin vähän alle parikymppisenä.
Miten tuollanen määrä näkyy päällepäin?
Siis jos asiaa ei itse kerro?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutaman tämmöisen tunnen, jolla on yli 100 kumppania ja kaikkia yhdistää heikko-osaisuus, köyhyys ja onnellisuuden täydellinen puute. Näki jo yli 15 vuotta sitten mihin oltiin menossa. Nyt kyseessä on päälle kolmekymppiset naikkoset, joilla on takana vain loistava tulevaisuus. Jos olisivat pitäneet jalkansa kiinni useammin, niin joku kiva mies olisi varmasti jo viennyt vihille, vaikka älynlahjoja ei mainittavasti näillä ollut.
Ei ole vielä ollut sataa miestä, mutta en ymmärrä, mikä autuaaksi tekevä juttu se "vihille pääsy" näin nykyaikana on... Mulla on omistusasunto, mukava työ ja maisterin paperit, mikäli näillä nyt mitään merkitystä on. Ihan kauhea reppana siis. Satun vaan tykkäämään seksistä.
Mutta tykkäävätkö miehet seksistä sun kaa? Kuitenkin edelleen enemmän on kai niitä miehiä jotka haluavat sen pidemmän parisuhteen, perheen ja lapsia..
Seksikumpoanilla voi hyvin olla lapsia ja lapset tehty aikoja sitten.
No jos tuo N21 pitää paikkaansa ( no tuskin pitää ) niin voisin väittää ettet ole kovin hyvä sängyssä. Täällä palstallakin on käsitys, että jos naisella on yli 100 kumppania, niin hän on peto sängyssä. Ja se ei todellakaan ole välttämättä niin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti miehet tykkäävät musta liikaakin. Aina pitäisi olla sitoutumassa, vaikka oltiin sovittu jotain ihan muuta. Moni mies vaan tykästyy siihen hyvään seksiin nätin naisen kanssa, jolla on älyä ja varallisuuttakin. Jostain syystä eivät ymmärrä, että haluan pitää itsenäisyyteni. Sen takia on sitten pakko vaihtaa uuteen. En jaksa mitään draamaa.
Jännä että seurustellessaan miehet yleensä haluavat seksiä ainakin kerran viikossa (tai vaativat että naisen pitää haluta). Sitten kun tahtookin vastavuoroista seksiä saman verran kuin suhteessa mutta yhden illan juttujen kanssa, niin onkin yhtäkkiä nymfomaani.
Vierailija kirjoitti:
Siis jos asiaa ei itse kerro?
No kyllä se näkyy eleistä ja olemuksesta eikä sitä kokemusta voi peittää. Hassuimpia onkin ne naiset, jotka yrittää esittää kovinkin siveää, mutta sitten kun päästään itse asiaan niin kaikesta näkee, ettei vieraat lakanat ja vehkeet ole mitenkään uusi juttu vaan ihan normaalia.. Vaihtuviin kumppaneihin tottunut vaan suhtautuu uuteen kumppaniin ihan eri tavalla kuin oikeasti kokemattomampi eikä sitä kokemusta pysty vaan peittämään.
Ja siinä siis ei ole mitään pahaa. Siinä sen sijaan on, että yrittää esittää muuta kuin on koska se kertoo, ettei nainen ole sinut itsensä kanssa. Ja se on turn off parisuhdemielessä.
Vierailija kirjoitti:
Liian erillainen arvomaailma. Ei jatkoon.
Kriteerini on alle 5 seksikumppania, joista vähintään 3 vakavasta parisuhteesta. -nuori mies
Tämä oli täydellinen esimerkki erilaisista arvomaailmoista. Jos miehellä olisi ollut vain 5 petikaveria, miettisin eikö hän pidä seksistä ja jos pitää miksi hän ei ole kenellekään siihen kelvannut. Miksi hän siis kelpaisi minulle?
Kun taas jos nuorella miehellä on takana useita vakavia parisuhteita, miettisin kelpuuttaako hän suhteeseen kenet tahansa.
Itselle siis mieluummin niin että seksikumppaneita on useita ja vakavaan suhteeseen kelpuutetaan näistä vain harvat ja valitut.
Vierailija kirjoitti:
Lukko joka aukeaa millä tahansa avaimella, ei ole erityisen hyvä tai arvostettava lukko!
Mutta avainta voikin sitten sovitella useampaan koloon ilman, että se vähentää avaimen arvoa.
Näinhän se yleensä menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se järvikään soutamalla kulu!
t. kalastaja
Ei kukaan halua käytettyä autoa. Mielummin uusi menopeli.
Useimille kelpaa kyllä hyvin sisäänajettu kun kalleimmat kilometrit takana, kunhan ei ole jo ihan väljä kone.
En kelpuuttaisi ja nainen sen kyllä itsekin tietää ilman kokeilua. Kyllä se sieltä paistaa läpi kaikesta. Ja oikeastaan varmaan sellainenkin että on tehnyt jotain tosi häiriintynyttä miesten kanssa, vaikka ryhmässä. Vähemmästäkin menee pää sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti miehet tykkäävät musta liikaakin. Aina pitäisi olla sitoutumassa, vaikka oltiin sovittu jotain ihan muuta. Moni mies vaan tykästyy siihen hyvään seksiin nätin naisen kanssa, jolla on älyä ja varallisuuttakin. Jostain syystä eivät ymmärrä, että haluan pitää itsenäisyyteni. Sen takia on sitten pakko vaihtaa uuteen. En jaksa mitään draamaa.
Jos ei näe eroa siinä onko seksi tasapainoisessa parisuhteessa vai randomin miesjoukon kanssa, niin eipä sellaiselle asiaa kannata selvittää. Perustavanlaatuinen valuvika.
Alfa Romeo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se järvikään soutamalla kulu!
t. kalastaja
Ei kukaan halua käytettyä autoa. Mielummin uusi menopeli.
Useimille kelpaa kyllä hyvin sisäänajettu kun kalleimmat kilometrit takana, kunhan ei ole jo ihan väljä kone.
Riski kasvaa siihen että menopeli ei ole kovin hyvin pidetty kun käyttäjien on ollut paljon.
On ollut minulla varmaan se lähemmäs sata seksikumppania. Lopetin laskemasta 7 kohdalla. Oon kolmikymppinen. Nuorena se ehkä liittyi huonon itsetunnon "hoitoon" vaikka niihin yhdenillanjuttuihin liittyi syyllisyyttä, koska koin käyttäneeni niitä miehiä hyväksi. Vanhempana hetkittäin oikeasti nosti itsetuntoa, kun huomasi, miten hyvää oloa sai tuotettua toiselle ja kun tiesi, että eivätpä ne niiltä siviöiltä likoilta voi saada sitä mitä minulta... Parisuhteissa en oo kyllä ikinä pettäny. Kun oon rakastunu, oon rakastunu siihen ihmiseen todella intensiivisesti ja muut tuppaa unohtumaan, siis sukulaiset ja kaverit, mikä ei hyvä... En kelpuuttais parisuhteeseen ihmistä, jonka on vaikea hyväksyä tämä puoli minussa. Olen seksuaalinen, olen oppinut masturboimaan ennen kuin lukemaan. Olen myös autistinen ja minun on vaikea ymmärtää neurotyypillisten paheksuntaa ja vaikeutta seksin harrastamisen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis jos asiaa ei itse kerro?No kyllä se näkyy eleistä ja olemuksesta eikä sitä kokemusta voi peittää. Hassuimpia onkin ne naiset, jotka yrittää esittää kovinkin siveää, mutta sitten kun päästään itse asiaan niin kaikesta näkee, ettei vieraat lakanat ja vehkeet ole mitenkään uusi juttu vaan ihan normaalia.. Vaihtuviin kumppaneihin tottunut vaan suhtautuu uuteen kumppaniin ihan eri tavalla kuin oikeasti kokemattomampi eikä sitä kokemusta pysty vaan peittämään.
Ja siinä siis ei ole mitään pahaa. Siinä sen sijaan on, että yrittää esittää muuta kuin on koska se kertoo, ettei nainen ole sinut itsensä kanssa. Ja se on turn off parisuhdemielessä.
Miten olemuksesta ja eleistä näkee sen, onko kokemus kertynyt 10 vuodessa yhden kumppanin kanssa vai useiden?? Toiset meistä vain suhtautuu seksiin mutkattomasti; kunhan ehkäisy ja suostumukset on kunnossa, niin hommiin vaan. Oli sitten kyse parisuhteesta tai uudesta ihmisestä. Ei kaikki häpeä itseään. Ei ainakaan pitäisi. Miksi pitäisi olla jotenkin siveä? Jos ollaan menossa sänkyyn, niin en ala aikuisena esittämään mitään nolostunutta. En edes silloin ihan ensimmäisellä kerralla. Jännitti, mutta itseäni tai tilannetta en ujostellut.
Pitää seksistä, ja vaihtelusta, on siis voimaantunut nykyaikainen nainen.