Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, mitä mieltä olette naisesta, jolla on ollut yli 100 seksikumppania?

Vierailija
07.11.2021 |

Kelpuuttaisitteko vakavaan parisuhteeseen? N21

Kommentit (193)

Vierailija
141/193 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin sen olevan hyvä alku.

Vierailija
142/193 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva äijä alkaa mihinkään vakavaan näiden kanssa ihan siksikin koska joutuvat vähän reppanan / epätoivoisen maineeseen miehet itsekin jotka tosissaan alkaa suhteeseen tällaisten -anteeksi- jåkå rasioiden maineessa olevien kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/193 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattilainen?

Vierailija
144/193 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kummaa tuossa on. Sinkkunainen, joka on harratanut seksiä joka toinen kuukausi. Johan kyselemäsi lukumäärä täyttyy 15 vuodessa.

Vierailija
145/193 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kummaa tuossa on. Sinkkunainen, joka on harratanut seksiä joka toinen kuukausi. Johan kyselemäsi lukumäärä täyttyy 15 vuodessa.

Vähemmän tuollaista naista on naitu kuin parisuhteessa 3-4 krt viikko samana aikana. Eikä naisen pillu kulu siinäkään.

Vierailija
146/193 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kysymys

Vierailija
147/193 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kerran laski, ettänaitujotain 13.000 kertaa.Eikä tee heikkookaan. Jos muistan oikein tuonluvun. Joku palstamies sen laski mulle.

Vierailija
148/193 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunto-ongelmaa ja hyväksynnän hakemista. Ei jatkoon, ennenkuin on saanut pääkopan kuntoon. Valitettavasti näitä tulevia yh-äitejä on tullut vastaan liian paljon.

Vierailija
149/193 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kerran laski, ettänaitujotain 13.000 kertaa.Eikä tee heikkookaan. Jos muistan oikein tuonluvun. Joku palstamies sen laski mulle.

No niin varmaan. 7krt joka viikko 30v ilman taukoja tekee 10.920 kertaa.  Ai ei tee heikkoakaan 13.000 kertaa. 

Vierailija
150/193 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon. En usko hänen pystyvän vakituiseen suhteeseen.

Vierailija
151/193 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähemmän tuollaista naista on naitu kuin parisuhteessa 3-4 krt viikko samana aikana. Eikä naisen pillu kulu siinäkään.

Porvoota, mutta vastataan nyt...

Sata yhdyntää saman kumppanin kanssa on eri asia kuin yksi pano sadan kumppanin kanssa.

Vierailija
152/193 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itellä ollut yksi varmaan yli sadan miehen kaa ollut ns. Helppo. Ja oli aivan paska sängyssä. Makasi kuin lahna.

Sama kokemus. Se oli aivan käsittämätöntä kuinka passiivinen nainen voikaan olla vaikka oli baarissa niin munan perään ettei oikein tosikaan.

Se makasi selällään liikkumatta kuin lahna, feikkasi orkkunsa ja odotti että laukean.

Aamulla se oli kovasti menossa treffeille meikäläisen kanssa ja oletti, että jään ainakin aamupalalle.

Yllättävä juttu, mutta sama kokemus nuoruudessani -90 luvun alussa. Nainen tosiaan makasi kuin lahna ja odotti minun tekevän "työni". Tiesin, että hänellä oli aikaisemmin ollut paljon kumppaneita. Mutta kun teki pillua mieli ja häneltä sai helposti, niin meillä oli jonkinlainen suhde parisen kuukautta. Myöhemmin kuulin, että en ollut ainoa sen parin kuukauden aikana. Käsitykseni mukaan se sata kumppania oli aika lähellä totuutta hänen kohdallaan.

Vierailija
153/193 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä että seurustellessaan miehet yleensä haluavat seksiä ainakin kerran viikossa (tai vaativat että naisen pitää haluta). Sitten kun tahtookin vastavuoroista seksiä saman verran kuin suhteessa mutta yhden illan juttujen kanssa, niin onkin yhtäkkiä nymfomaani.

Vertaat vakituisen suhteen seksiä irtosuhteisiin. Etkö tosiaan tajua eroa, etkö oikeasti?

Vierailija
154/193 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin varmaan. 7krt joka viikko 30v ilman taukoja tekee 10.920 kertaa.  Ai ei tee heikkoakaan 13.000 kertaa. 

Jep. muistin väärin, kuten sanoinkin.

Vierailija
155/193 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se mulle kuuluisi? Jos on olllut 10v sinkkuna, niin se on 1 per kuukausi.

Nykyinen vaimoni oli sangen kokenut ja mainitsi asiasta itse ennenkuin suhde syveni. Onkin aika hyvä sängyssä.

Vierailija
156/193 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on vanhoilliset mielipiteet ihmisillä. Vai on yli sadan kumppanin naisella mielenterveysongelmia, hakee miesten hyväksyntää, itsetunto-ongelmia ja ties mitä? Oletteko te kaikki jotain körttiläisiä? Minä tunnen sellaisen naisen ja olen vieläpä ollut onnellisesti naimisissa hänen kanssaan 25 vuotta. Aivan normaali on. Ja totta kai hän kertoi yksityiselämästään, kun aloimme seurustella.

Olen ylpeä siitä, että vaimoni on itsenäinen nainen, joka tietää, mitä haluaa. Ymmärrän kyllä, että joitain miehiä sellainen voi pelottaa.

Vierailija
157/193 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kehuu oikein, ettå 1000 naista ollu, ja ukot vaan taputtaa lihavia kätösiään.

Vierailija
158/193 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän kysytään mikä on se oma mielipide. Noh, koska itse en harrasta yhden yön juttuja enkä sellaisia arvosta, niin tämä olisi minulle este.

Itselläni on ollut neljä kumppania, kaikki seurustelun aikana.

On minulla ystäviä joilla erilainen meno ja se on täysin ookoo, ei vain sovi itselleni.

Vierailija
159/193 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset puolustelee antamisiaan seurustelulla, eivätkä ymmärrä kuinka ovat pilanneet itsensä ja menneet halpaan kun mies on halunnut vain pillua.

Vierailija
160/193 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset puolustelee antamisiaan seurustelulla, eivätkä ymmärrä kuinka ovat pilanneet itsensä ja menneet halpaan kun mies on halunnut vain pillua.

Sisältyykö ajatukseesi "antamisesta" se, ettei nainen nauti seksistä, tai ei ainakaan saisi nauttia ja sikis haluta seksiä, ja että vain mies haluaa seksiä ja saa nauttia?

Minä nautin, enkä todellakaan sitä häpeä. Totakai haluan ja mahdollisimman paljon, ja se on aivan oikein. MInä en muuttuisii yhtään paremmaksi ihmiseksi ilam nautintoa. Etkä sinäkään, älä selitä!

Sanomisesi todistaa vain sen, ettet SINÄ osaa antaa naiselle nautintoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme