Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, mitä mieltä olette naisesta, jolla on ollut yli 100 seksikumppania?

Vierailija
07.11.2021 |

Kelpuuttaisitteko vakavaan parisuhteeseen? N21

Kommentit (193)

Vierailija
161/193 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
162/193 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä mies, joka on harrastanut seksiä 100 naisen kanssa? Mikä siinä on niin viehättävää?

Se vain osoittaa, kuinka mies on riippuvainen seksistä eikä pysty rakentamaan todellista suhdetta.

No olen nainen enkä myöskään tunne yhtään naista joka pitää tuollaista miestä yhtään sen viehättävämpänä. Ehkä jossain pubiruusujen piireissä erilailla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/193 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutko nyt h o roperseistä?

Vierailija
164/193 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä mies, joka on harrastanut seksiä 100 naisen kanssa? Mikä siinä on niin viehättävää?

Se vain osoittaa, kuinka mies on riippuvainen seksistä eikä pysty rakentamaan todellista suhdetta.

Ei sellaisia ole.

Vierailija
165/193 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkauden ammattilainen.

Vierailija
166/193 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta on lestadiolaisten hallussa, joilla naisen tehtävä on synnyttää. Seuraavat ovat transfoobikot, joille homo ja lesboseksi on ok, muttei miehen ja transnaisen seksi sovi. Sitten tulevat vihervassarit, jotka pilveä poltellen mannerheiminkadulla istuen hoilaavat naisten oikeuksista, kunhan ilmasto pelastuu. Kalujen koosta jauhavat, vaimon jakamisesta haaveilevat aisankannattajat. Viimeinen ryhmä on katkeroituneet palstalaiset, jotka oikeasti ovat epähaluttavia sipsinmussuttajia ja keksivät tarinoita omaksi ajankulukseen

Vierailija
167/193 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palsta on lestadiolaisten hallussa, joilla naisen tehtävä on synnyttää. Seuraavat ovat transfoobikot, joille homo ja lesboseksi on ok, muttei miehen ja transnaisen seksi sovi. Sitten tulevat vihervassarit, jotka pilveä poltellen mannerheiminkadulla istuen hoilaavat naisten oikeuksista, kunhan ilmasto pelastuu. Kalujen koosta jauhavat, vaimon jakamisesta haaveilevat aisankannattajat. Viimeinen ryhmä on katkeroituneet palstalaiset, jotka oikeasti ovat epähaluttavia sipsinmussuttajia ja keksivät tarinoita omaksi ajankulukseen

On myös sellaisia naisia, jotka ovat feministejä, naimisissa onnellisesti ja nauttivat seksistä eritavoin todella paljon ja jokapäivä. He ovat itsenäisiä joka suhteessa, myös taloudellisesti. Mutta yhden vertaisia miehensä kanssa. Laidasta laitaan.

Vierailija
168/193 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se ihmisestä huonoa tee jos on ollut paljon seksikumppaneits, mutta en kyllä haluaisi sellaista naista itselleni. Tuntuu likaiselta ja kai siinä joitan tautejakin tarttuu jos on kymmeniä kumppaneita.

Vierailija
169/193 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likainen

Vierailija
170/193 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi kiva, jos kaupngilla tulisi vastaan puolison entisiä panoja. Yli 100 on kyllä ihan järkyttävä määrä

Vierailija
171/193 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi kiva, jos kaupngilla tulisi vastaan puolison entisiä panoja. Yli 100 on kyllä ihan järkyttävä määrä

Joka viideskymmenes vastaantulija on jyystänyt vaimoa

Vierailija
172/193 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se ihmisestä huonoa tee jos on ollut paljon seksikumppaneits, mutta en kyllä haluaisi sellaista naista itselleni. Tuntuu likaiselta ja kai siinä joitan tautejakin tarttuu jos on kymmeniä kumppaneita.

Ja sen tuhannen naisen panijaanko ei sitten tartu taudit. Ja sellainen mies on kunnioitettava? Voi pyhä jysäys teitä kaksnaamaiset kakslahkeiset!

Vierailija
173/193 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen seksikielteisyys täällä vallitsee? Oikeesti?

Ei se järvi soutamisesta kulu. Naisen sata kumppani ei ole mikään minulle miehenä mikään kammottava juttu. Päinvastoin. Hän on ainakin osannut elää. Olen itse ollut hieman yli 100 naisen kanssa sinkkuvuosina. Tauteja nolla. Eikä nykyinen vaimoni ollut mikään neitsyt, kun tapasimme.

Olivat molemmille mukavia vuosia. Kun on tullut vedettyä monenlaista kelkkaa, niin ei tarvitse pohtia, että millaista se olisi ollut. Eli aika aikaansa kutakin, mutta nyt on parasta oman vaimon kanssa.

Höllätään vähän sitä pipoa ja uskalletaan elää. :)

M

Vierailija
174/193 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen seksikielteisyys täällä vallitsee? Oikeesti?

Ei se järvi soutamisesta kulu. Naisen sata kumppani ei ole mikään minulle miehenä mikään kammottava juttu. Päinvastoin. Hän on ainakin osannut elää. Olen itse ollut hieman yli 100 naisen kanssa sinkkuvuosina. Tauteja nolla. Eikä nykyinen vaimoni ollut mikään neitsyt, kun tapasimme.

Olivat molemmille mukavia vuosia. Kun on tullut vedettyä monenlaista kelkkaa, niin ei tarvitse pohtia, että millaista se olisi ollut. Eli aika aikaansa kutakin, mutta nyt on parasta oman vaimon kanssa.

Höllätään vähän sitä pipoa ja uskalletaan elää. :)

M

On paljon ihmisiä, joille sata kumppania ei ole pikku asia. Omasta mielestäni sata on niin paljon, että en usko sellaisen ihmisen olevan minulle sopiva. En voisi luottaa siihen, että hän sitoutuisi. Mielestäni sellainen henkilö on tuuliviiri, jolla ei ole mitään harkintaa.

Olen luonteeltani rauhallinen ja harkitseva. En haluaisi kumppanikseni sekoilevaa pelleä, jolle seksi on sama kuin hampurilaisen syöminen. Minulle se on isompi asia. Miksi minun tunteeni ja mielipiteeni on väärä ja sinun on oikea?

- mies

Vierailija
175/193 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisessa naisessa on jotain mielenkiintoista ja tavallisuudesta poikkeavaa, sielun levottomuutta. Kannustan ottamaan selvää hänestä. Seksissä tuskin ongelmia, päinvastoin.

Vierailija
176/193 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sen tuhannen naisen panijaanko ei sitten tartu taudit. Ja sellainen mies on kunnioitettava? Voi pyhä jysäys teitä kaksnaamaiset kakslahkeiset!

Missä kommentissa muka noin väitettiin?

Vierailija
177/193 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jo on vanhoilliset mielipiteet ihmisillä. Vai on yli sadan kumppanin naisella mielenterveysongelmia, hakee miesten hyväksyntää, itsetunto-ongelmia ja ties mitä? Oletteko te kaikki jotain körttiläisiä? Minä tunnen sellaisen naisen ja olen vieläpä ollut onnellisesti naimisissa hänen kanssaan 25 vuotta. Aivan normaali on. Ja totta kai hän kertoi yksityiselämästään, kun aloimme seurustella.

Olen ylpeä siitä, että vaimoni on itsenäinen nainen, joka tietää, mitä haluaa. Ymmärrän kyllä, että joitain miehiä sellainen voi pelottaa.

Pelottaa? No tuskin se pelottaa, eihän se sitä tarkoita. Esimerkiksi jos sinulle annetaan leipä, joka on homeessa, niin pelottaako se sinua? Ei varmaanakaan, mutta et vain pidä homeisesta leivästä.

Vierailija
178/193 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jo on vanhoilliset mielipiteet ihmisillä. Vai on yli sadan kumppanin naisella mielenterveysongelmia, hakee miesten hyväksyntää, itsetunto-ongelmia ja ties mitä? Oletteko te kaikki jotain körttiläisiä? Minä tunnen sellaisen naisen ja olen vieläpä ollut onnellisesti naimisissa hänen kanssaan 25 vuotta. Aivan normaali on. Ja totta kai hän kertoi yksityiselämästään, kun aloimme seurustella.

Olen ylpeä siitä, että vaimoni on itsenäinen nainen, joka tietää, mitä haluaa. Ymmärrän kyllä, että joitain miehiä sellainen voi pelottaa.

Pelottaa? No tuskin se pelottaa, eihän se sitä tarkoita. Esimerkiksi jos sinulle annetaan leipä, joka on homeessa, niin pelottaako se sinua? Ei varmaanakaan, mutta et vain pidä homeisesta leivästä.

Kyllä se vain pelottaa. Vai etkö ole koskaan ollut vieraisilla vanhuksen luona, joka tarjoaa homeista leipää tai pullaa?

Mutta vertauksesi, jossa seksuaalisesti aktiivista naista vertaat homeiseen leipään on aika epäonnistunut, sillä homeinen leipä on pilaantunut kun taas aktiivinen nainen on siitä kaukana. Mikä sellaisessa naisessa voi joitakin miehiä pelottaa, on itsenäisyys, oma tahto ja tietoisuus siitä, mitä haluaa ja miten sen voi saavuttaa. Sellainen nainenhan voi vaikka pettää ja jättää, jos ei ole tyytyväinen! Naiset taas pelkäävät, että seksuaalisesti aktiivinen nainen vie heidän miehensä. Molemmat pelot näkyvät lähes jokaisessa tämän ketjun vastauksessa.

Vierailija
179/193 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisessa naisessa on jotain mielenkiintoista ja tavallisuudesta poikkeavaa, sielun levottomuutta. Kannustan ottamaan selvää hänestä. Seksissä tuskin ongelmia, päinvastoin.

Ei ole. Jotain häikkää pitää olla, jos ei ole kelvannut kellekään, eikä hänkään ole keneenkään rakastunut. Tulee heti mieleen, että on itsekäs omaan napaan tuijottaja. 

Vierailija
180/193 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Jotain häikkää pitää olla, jos ei ole kelvannut kellekään, eikä hänkään ole keneenkään rakastunut. Tulee heti mieleen, että on itsekäs omaan napaan tuijottaja. 

Aika rohkeita olettamuksia teet. Emmehän tiedä muuta kuin seksikumppanien määrän. Kaikki muu hämärän peitossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi