Miehet, mitä mieltä olette naisesta, jolla on ollut yli 100 seksikumppania?
Kommentit (193)
Entä mies, joka on harrastanut seksiä 100 naisen kanssa? Mikä siinä on niin viehättävää?
Se vain osoittaa, kuinka mies on riippuvainen seksistä eikä pysty rakentamaan todellista suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Sanoiko kukaan "alfa"?
Niinhän vastaavaa miestä ihaillaan.
En usko, että tänä päivänä niin paljon enään ihaillaan miestä jolla 100 naista ollut, olkoonkin miten hyvännäköinen tai supliikki.
Eihän Bondikaan ole nykypäivänä sellainen kuin ennen. Vanhanaikaista. Meetoo on tullut jäädäkseen. Asiat muuttuvat ja niiden arvostus.
En kelpuuttaisi, en vaan pystyisi luottamaan vaikka kuinka haluaisin
M25
Vierailija kirjoitti:
Itellä ollut yksi varmaan yli sadan miehen kaa ollut ns. Helppo. Ja oli aivan paska sängyssä. Makasi kuin lahna.
Sama kokemus. Se oli aivan käsittämätöntä kuinka passiivinen nainen voikaan olla vaikka oli baarissa niin munan perään ettei oikein tosikaan.
Se makasi selällään liikkumatta kuin lahna, feikkasi orkkunsa ja odotti että laukean.
Aamulla se oli kovasti menossa treffeille meikäläisen kanssa ja oletti, että jään ainakin aamupalalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itellä ollut yksi varmaan yli sadan miehen kaa ollut ns. Helppo. Ja oli aivan paska sängyssä. Makasi kuin lahna.
Mistä siis päättelit että on ollut yli sadan kanssa? Sanoiko hän jotain siihen viittaavaa?
Sana kiirii ja kyllähän sitä munahaukkailua oli tullut baareissa nähtyä jo pari vuotta.
eri, mutta sama kokemus
Vierailija kirjoitti:
Entä mies, joka on harrastanut seksiä 100 naisen kanssa? Mikä siinä on niin viehättävää?
Se vain osoittaa, kuinka mies on riippuvainen seksistä eikä pysty rakentamaan todellista suhdetta.
Ei siinä olekaan mitään viehättävää. Tämä siis naisen mielipide.
Mulla on ollut yksi jolla oli ollut yli 100 kumppania ja hänen kanssa mulla oli parempaa seksiä kuin kenenkään muun kanssa. Nykyiselleni olen ensimmäinen seksikumppani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena vastaan tähän. Tuollaisesta määrästä tulee mieleen, että on jokin mielenterveysongelma, joka saa käyttäytymään noin. Tai joku muu häiriö.
Jos saisi hoitoa tuohon häiriöön, niin voisin harkita.
Vaikka aina sanotaan, että ihminen on oman historiansa orja, ehkä tässä tapauksessa pitäisi ajatella, että menneisyys ei saa määrittää ihmistä.Mun mielestä todellakin outoa, että tässä yhteydessä aletaan puhua mielenterveysongelmista. Ja tietysti juuri naisen kohdalla.
Näinhän on ollut myös menneinä aikoina , että ns. kevytkenkäisiä naisia on toimitettu loppu iäksi mielisairaalaan. Korkea libido naisella on nähty merkkinä hulluudesta ja se on pitänyt pyrkiä saamaan hallintaan keinolla millä hyvänsä. Naisen halu on hyvin pelottava asia vielä tänä päivänä.
Lobotomiaa sitten vaan hoidoksi.
Järkyttäviä ihmiskohtaloita.Ei seksin määrällä ole tässä mitään merkitystä, vaan seksikumppaneiden lukumäärällä. Korkealibidoinen nainen voi panna samaa miestä monta kertaa, mutta jos naisen täytyy koko ajan panna eri miehiä, niin se kertoo jostain muusta kuin korkeasta libidosta.
Mun kokemuksen mukaan miehet alkavat hyvin nopeasti kokea paineita seksuaalisesti aktiivisen naisen kanssa ja silloin seksi vaan vähenee ja vähee, kun mies ei kykene siihen. Vaihtoehtoina on pettäminen tai kumppanin vaihto. N38
Kaikki tuntemani naiset jolla on yli 50 kumppania ollut, kärsivät mentaaliongelmista, yrittää jotenkin tolla kompensoida
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena vastaan tähän. Tuollaisesta määrästä tulee mieleen, että on jokin mielenterveysongelma, joka saa käyttäytymään noin. Tai joku muu häiriö.
Vaikka aina sanotaan, että ihminen on oman historiansa orja, ehkä tässä tapauksessa pitäisi ajatella, että menneisyys ei saa määrittää ihmistä.Mun mielestä todellakin outoa, että tässä yhteydessä aletaan puhua mielenterveysongelmista. Ja tietysti juuri naisen kohdalla.
Näinhän on ollut myös menneinä aikoina , että ns. kevytkenkäisiä naisia on toimitettu loppu iäksi mielisairaalaan. Korkea libido naisella on nähty merkkinä hulluudesta ja se on pitänyt pyrkiä saamaan hallintaan keinolla millä hyvänsä. Naisen halu on hyvin pelottava asia vielä tänä päivänä.
Järkyttäviä ihmiskohtaloita.Ei seksin määrällä ole tässä mitään merkitystä, vaan seksikumppaneiden lukumäärällä. Korkealibidoinen nainen voi panna samaa miestä monta kertaa, mutta jos naisen täytyy koko ajan panna eri miehiä, niin se kertoo jostain muusta kuin korkeasta libidosta.
Mun kokemuksen mukaan miehet alkavat hyvin nopeasti kokea paineita seksuaalisesti aktiivisen naisen kanssa ja silloin seksi vaan vähenee ja vähee, kun mies ei kykene siihen. Vaihtoehtoina on pettäminen tai kumppanin vaihto. N38
Tuossa voi olla jonkinlaista perää. Nainen vaan alkanut tuntua kuvottavalta, eli miehen mieleen on vaikuttanut alitajuisesti naisen aikaisempi elämä ja raskauden mahdollisuus.
Jos ajatellaan, että mulla on ollut seksielämää reilu 20v, niin onko 50 kumppania paljon? 2-3 kumppania per vuosi. Hui kauheeta!
Muutaman tämmöisen tunnen, jolla on yli 100 kumppania ja kaikkia yhdistää heikko-osaisuus, köyhyys ja onnellisuuden täydellinen puute. Näki jo yli 15 vuotta sitten mihin oltiin menossa. Nyt kyseessä on päälle kolmekymppiset naikkoset, joilla on takana vain loistava tulevaisuus. Jos olisivat pitäneet jalkansa kiinni useammin, niin joku kiva mies olisi varmasti jo viennyt vihille, vaikka älynlahjoja ei mainittavasti näillä ollut.
Vierailija kirjoitti:
Jos ajatellaan, että mulla on ollut seksielämää reilu 20v, niin onko 50 kumppania paljon? 2-3 kumppania per vuosi. Hui kauheeta!
Niinpä. Mun mielestä edes 10 eri kumppania vuodessa ei ole paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa voi olla jonkinlaista perää. Nainen vaan alkanut tuntua kuvottavalta, eli miehen mieleen on vaikuttanut alitajuisesti naisen aikaisempi elämä ja raskauden mahdollisuus.
En tietenkään ole kertonut aiempien kumppanien lukumäärää. Monella miehellä on muutenkin vaikeaa kauniin naisen kanssa. Kokevat sellaista alemmuutta ja epävarmuutta, että seisokki ei vaan onnistu. Taidat vaan itse kuulua tuohon epävarmojen ja seksuaalisesti passiivisten miesten joukkoon. Niitä kyllä riittää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä siis päättelit että on ollut yli sadan kanssa? Sanoiko hän jotain siihen viittaavaa?
No sana kiirii, ihan tunnettu tapaus tämä muija. Baarissa hinkkaa miehen aina kovaksi, on oikea ns. Munahaukka. Ja sängyssä onkin sitten sysipaska, makaa kuin lahna, ja odottaa että mies laukeaa..
Vierailija kirjoitti:
Niin ja kahdenkymmenen vuoden aikanako ei ole ollut yhtään pidempää parisuhdetta? Jos edes puolet tuosta 20 vuodessa olisi oltu yhden miehen kanssa, niin kyllä 10 vuodessa 50 seksikumppania olisi paljon. Ei sillä nyt HOF:n pääse, mutta se uuden kumppanin melkein joka toiselle kuukaudelle.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se melko paljon jos joka vuosi kumppani vaihtuu pari kolme kertaa kymmenien vuosien ajan. Kokeilu ja vaihtelu kuuluu toki tiettyyn elämänvaiheeseen ja itse en pidä 50 kumppania kovin suurena määränä mutta kumppanit on saattanut nuorena vaihtua hyvinkin tiheään ja viimeiset parikymmentä vuotta eletty yhden ja saman kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Muutaman tämmöisen tunnen, jolla on yli 100 kumppania ja kaikkia yhdistää heikko-osaisuus, köyhyys ja onnellisuuden täydellinen puute. Näki jo yli 15 vuotta sitten mihin oltiin menossa. Nyt kyseessä on päälle kolmekymppiset naikkoset, joilla on takana vain loistava tulevaisuus. Jos olisivat pitäneet jalkansa kiinni useammin, niin joku kiva mies olisi varmasti jo viennyt vihille, vaikka älynlahjoja ei mainittavasti näillä ollut.
Ei ole vielä ollut sataa miestä, mutta en ymmärrä, mikä autuaaksi tekevä juttu se "vihille pääsy" näin nykyaikana on... Mulla on omistusasunto, mukava työ ja maisterin paperit, mikäli näillä nyt mitään merkitystä on. Ihan kauhea reppana siis. Satun vaan tykkäämään seksistä.
En mitään, minä kun en voi tietää kumppanieni edellisten partnerien määrää, eikä se minua kiinnostakaan.
Miehen aktiivisuutta selittää biologiset syyt. Mies voisi lisääntyä yleensä ainakin joka päivä, mutta nainen yleensä noin 9kk välein. Naisellakin voi olla biologinen syy aktiivisuuteen esim. jos on vain yksi nainen ja kymmenen miestä, niin kaikkien kanssa oleminen takaa lapselle paremman turvan, koska miehet eivät voi tietää kuka lapsen isä on. Silloin jokainen osallistuu herkemmin kasvatukseen. Nykyään tätä ongelmaa ei ole DNA-testien takia, mutta biologia ei hetkessä muutu. Vaistomme ovat vieläkin muutama tuhat vuotta jäljessä. Se näkyykin käytöksessä, vaikka pitäisi olla jo sivistynyt.
Siispä huo...seksuaalisesti aktiiviset naiset ovat mahdollisesti sellaisista sukuhaaroista, joissa naisista on ollut pulaa, mutta miehiä on silti tarvittu muuhun käyttöön. Nainen ei siis ole voinut sanoa "painu v..." ylimääräisille miehille, mutta on joutunut kirjaimellisesti kehottamaan tekemään niin oman jälkikasvunsa turvaamiseksi.