Miehet, mitä mieltä olette naisesta, jolla on ollut yli 100 seksikumppania?
Kommentit (193)
Vähän turhan monta muuttujaa että voisin suoralta kädeltä sanoa, riippuu siitä onko panot samasta pienestä kylästä/kaupungista kaikki. Jos asuttaisiin jossain 5000 asukkaan kylässä jossa on sadankin kanssa seksiä harrastanut saattais olla ongelmanpoikanen, väkisinkin mukaan alkaisi osua tuttuja ja tutuntuttuja. Määrä itsessään ei kuitenkaan ole.
Ja niin, nykyisestäkin tiedän muutaman miehen joiden kanssa hän on seksiä harrastanut, en ole mustasukkainen mutta ilmankin sitä tietoo voisin elää :)
En usko että kelpuuttaisin itselleni. 21-vuotias on itselleni hieman liian nuori.
Toisaalta tosipaikan tullen, jos tunteet osuisi kohdilleen, en usko että järkisyyt pidättelisi. Varsinkin jos itselläni vauvakuume (jälleen) iskisi kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jo on vanhoilliset mielipiteet ihmisillä. Vai on yli sadan kumppanin naisella mielenterveysongelmia, hakee miesten hyväksyntää, itsetunto-ongelmia ja ties mitä? Oletteko te kaikki jotain körttiläisiä? Minä tunnen sellaisen naisen ja olen vieläpä ollut onnellisesti naimisissa hänen kanssaan 25 vuotta. Aivan normaali on. Ja totta kai hän kertoi yksityiselämästään, kun aloimme seurustella.
Olen ylpeä siitä, että vaimoni on itsenäinen nainen, joka tietää, mitä haluaa. Ymmärrän kyllä, että joitain miehiä sellainen voi pelottaa.
Pelottaa? No tuskin se pelottaa, eihän se sitä tarkoita. Esimerkiksi jos sinulle annetaan leipä, joka on homeessa, niin pelottaako se sinua? Ei varmaanakaan, mutta et vain pidä homeisesta leivästä.
Kyllä se vain pelottaa. Vai etkö ole koskaan ollut vieraisilla vanhuksen luona, joka tarjoaa homeista leipää tai pullaa?
Mutta vertauksesi, jossa seksuaalisesti aktiivista naista vertaat homeiseen leipään on aika epäonnistunut, sillä homeinen leipä on pilaantunut kun taas aktiivinen nainen on siitä kaukana. Mikä sellaisessa naisessa voi joitakin miehiä pelottaa, on itsenäisyys, oma tahto ja tietoisuus siitä, mitä haluaa ja miten sen voi saavuttaa. Sellainen nainenhan voi vaikka pettää ja jättää, jos ei ole tyytyväinen! Naiset taas pelkäävät, että seksuaalisesti aktiivinen nainen vie heidän miehensä. Molemmat pelot näkyvät lähes jokaisessa tämän ketjun vastauksessa.
En verrannut naista homeiseen leipään. Esitin vertauksen, mitä tarkoittaa, kun ei pidä jostain. Entä jos joku ei pidä aktiivisesta naisesta? Eihän se sitä tarkoita, että sitä pelkäisi? Esitän lisää vertauksia, kun tuntuu olevan ymmärtämisvaikeuksia:
En pidä jääkiekosta, mutta en minä sitä peliä pelkää. En pidä vaahtokarkeista, mutta en minä niitä karkkeja pelkää. En pidä räntäsateesta, mutta en minä räntäsadetta pelkää. En pidä jouluna lipeäkalasta, mutta en minä sitä ruokaa pelkää. Jne, jne.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen seksikielteisyys täällä vallitsee? Oikeesti?
Ei se järvi soutamisesta kulu. Naisen sata kumppani ei ole mikään minulle miehenä mikään kammottava juttu. Päinvastoin. Hän on ainakin osannut elää. Olen itse ollut hieman yli 100 naisen kanssa sinkkuvuosina. Tauteja nolla. Eikä nykyinen vaimoni ollut mikään neitsyt, kun tapasimme.
Olivat molemmille mukavia vuosia. Kun on tullut vedettyä monenlaista kelkkaa, niin ei tarvitse pohtia, että millaista se olisi ollut. Eli aika aikaansa kutakin, mutta nyt on parasta oman vaimon kanssa.
Höllätään vähän sitä pipoa ja uskalletaan elää. :)
M
Kyllä sitä voi elämiseksi sanoa vaikka ei joka reikää tai sauvaa kävisikään kokeilemassa. Itse olen elänyt, matkustanut, riippuliitänyt, sukellellut ym ym. Sänkyyni päästänyt vain harvat ja valitut. Ja vaimoksi en moista naista ottaisi. Elämän tavoitteemme ovat ihan liian erilaiset. Elämässä kun voi niin monella tavalla hankkia elämyksiä.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisessa naisessa on jotain mielenkiintoista ja tavallisuudesta poikkeavaa, sielun levottomuutta. Kannustan ottamaan selvää hänestä. Seksissä tuskin ongelmia, päinvastoin.
Ei ole. Jotain häikkää pitää olla, jos ei ole kelvannut kellekään, eikä hänkään ole keneenkään rakastunut. Tulee heti mieleen, että on itsekäs omaan napaan tuijottaja.
Aika rohkeita olettamuksia teet. Emmehän tiedä muuta kuin seksikumppanien määrän. Kaikki muu hämärän peitossa.
Jos juo liikaa viinaa, niin helposti olettaa, että henkilö on alkoholisti. Jos tappelee, niin helposti olettaa, että on väkivaltainen. Jos käyttää ihmisiä vain hetken tyydytyksen saamiseksi, niin voi olettaa hänen olevan itsekeskeinen ja itsekäs. Olettamus voi olla vääräkin, mutta arkikokemus osoittaa, että usein se olettamus osuu hyvin kohdalleen.
t.eri
Riippuu aika lailla missä tilanteissa ne kokemukset on hankittu. Minulla ystävä joka aina baarireissulta lähtinuuden miekkosen matkaan. Monia vuosia. Meni lopukta naimisiin ja mies on hakemut baarireissujen jälkeen vaimoaan välillä aamuisin milloin minkäkin "kaverin" luota. Eli jos tykkää niin mikäs siinä. Ystävä lopetti juomisen lopulta kun totesi ettei voi juoda kun se ei oikein sovi hänelle tässä elämän tilanteessa.
Ennen vakavaa suhdetta kuitenkin katsellaan ja kokeillaan aika pitkään.
Ei puolisoa valita tuollaisten epäsuorien signaalien perusteella.
Riippuu tietysti naisesta millainen muuten on , meillä on sellainen asunut 20 vuotta
En kelpuuttaisi, enkä ehkä edes pelkkään seksiin, jos olisi etukäteistieto olemassa tuosta määrästä 🤔
Vierailija kirjoitti:
En kelpuuttaisi, enkä ehkä edes pelkkään seksiin, jos olisi etukäteistieto olemassa tuosta määrästä 🤔
Siis kyse oli sadasta kumppanista! Mikä ihmeen pyhäkoulu täällä kokoontuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kyse oli sadasta kumppanista! Mikä ihmeen pyhäkoulu täällä kokoontuu?
Eiköhän jokainen saa ottaa sänkyynsä juuri sellaisen ihmisen arvoillaan jonka haluaa. Ei se liity lasten pyhäkouluun tai aikuisten punaistenlyhtyjen katuun millään tavalla. Ja 100 on aika paljon. Paitsi ihmiselle joka ei koskaan vakavaa pitkää suhdetta ole kokenut. Ja ei se tee kenestäkään huonoa jos ei halua jokaiselle antaa. Minusta se kertoo itsensä arvostamisesta ja siitä että osaa nauttia elämästä muutoinkin. Eikä se myöskään korrelisoi haluaja mitenkään. Vaimollani oli ennen minua 2 kumppania. Seksiä olen saanut lähes aina kun olen halunnut ja aloitteita tekee usein. Seksielämä on upeaa. Jokainen taplatkoon täällä tyylillään.
Kotimuna kirjoitti:
Riippuu tietysti naisesta millainen muuten on , meillä on sellainen asunut 20 vuotta
Otan osaa.
Ikinä en huolisi itselleni muuhun kuin tilapäiseen huviin.