Miehet, mitä mieltä olette naisesta, jolla on ollut yli 100 seksikumppania?
Kommentit (193)
Ai mitä mieltä? Kokenut ja seksuaalisesti vapautunut nainen. Luultavasti pitää myös seksistä. Hieno juttu ja piirre naisessa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta prostituoidut ovat todella upeita ihmisiä, ihailen heidän suoruuttaan ja seksi-positiivista rehellisyyttään. Seksin harrastaminen ei ole heille mikään mörkö kuten monille. He tekevät mitä tarvitsee selviytyäkseen. Voisin hyvinkin tilanteesta riippuen kelpuuttaa entisen maksullisen naisen, joka on jättänyt sen elämän taakseen ja onnistunut välttämään STD:t.
Mutta nainen, joka on huvikseen harrastanut seksiä 100 eri kumppanin kanssa? Ottanut siis sukupuolitautien ja vahinkoraskauksien riskin 100 kertaa huvin vuoksi? Tuntuu suoraan sanottuna jotenkin vastenmieliseltä ajatukselta seurustella möisen löyhän moraalin omaavan naisen kanssa.
M29 ja ylpeä neitsyt.
Erikoista että tälle ”ylpeälle neitsytmiehelle ”kelpaisi nainen, joka on ollut seksuaalisessa kanssakäymisessä sadan(tai tod. näk. useammankin) miehen kanssa pelkän kaupankäynnin vuoksi ja pelkästä rahasta, hyvin todennäköisesti haluamatta seksiä itse heidän kanssaan.
Verrattuna naisen joka olisi tehnyt tämän niin että haluaa seksiä itsekin.
Erikoinen moraali sulla on. Vaikka kysymyshän kohdallasi on teoreettinen, koska kokemusta seksistä tai parisuhteesta ylipäätään ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Itellä ollut yksi varmaan yli sadan miehen kaa ollut ns. Helppo. Ja oli aivan paska sängyssä. Makasi kuin lahna.
Mistä siis päättelit että on ollut yli sadan kanssa? Sanoiko hän jotain siihen viittaavaa?
Ei se järvikään soutamalla kulu!
t. kalastaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta prostituoidut ovat todella upeita ihmisiä, ihailen heidän suoruuttaan ja seksi-positiivista rehellisyyttään. Seksin harrastaminen ei ole heille mikään mörkö kuten monille. He tekevät mitä tarvitsee selviytyäkseen. Voisin hyvinkin tilanteesta riippuen kelpuuttaa entisen maksullisen naisen, joka on jättänyt sen elämän taakseen ja onnistunut välttämään STD:t.
Mutta nainen, joka on huvikseen harrastanut seksiä 100 eri kumppanin kanssa? Ottanut siis sukupuolitautien ja vahinkoraskauksien riskin 100 kertaa huvin vuoksi? Tuntuu suoraan sanottuna jotenkin vastenmieliseltä ajatukselta seurustella möisen löyhän moraalin omaavan naisen kanssa.
M29 ja ylpeä neitsyt.
Erikoista että tälle ”ylpeälle neitsytmiehelle ”kelpaisi nainen, joka on ollut seksuaalisessa kanssakäymisessä sadan(tai tod. näk. useammankin) miehen kanssa pelkän kaupankäynnin vuoksi ja pelkästä rahasta, hyvin todennäköisesti haluamatta seksiä itse heidän kanssaan.
Verrattuna naisen joka olisi tehnyt tämän niin että haluaa seksiä itsekin.
Erikoinen moraali sulla on. Vaikka kysymyshän kohdallasi on teoreettinen, koska kokemusta seksistä tai parisuhteesta ylipäätään ei ole.
Täytyy vielä lisätä, että naurattaa se, miten paheksut naista, joka harrastaa seksiä ”huvikseen”🤣
Ts. se, että nainen nauttii seksistä on sinulle paheksuttavaa. Myös pelottavaa?
Sanoisin, että melko avara ja valoisa luone eikä ole mikään moraalisaarnaaja, ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena vastaan tähän. Tuollaisesta määrästä tulee mieleen, että on jokin mielenterveysongelma, joka saa käyttäytymään noin. Tai joku muu häiriö.
Jos saisi hoitoa tuohon häiriöön, niin voisin harkita.
Vaikka aina sanotaan, että ihminen on oman historiansa orja, ehkä tässä tapauksessa pitäisi ajatella, että menneisyys ei saa määrittää ihmistä.Mikä sitten määrittää ihmisen, jos ei menneisyys?
Holtiton seksuaalinen käyttäytyminen viestii traumoista. Ihmisen mieli on hieno siinä mielessä, että sitä voi ohjelmoida käyttäytymään uudella tavalla.
Ihminen voi todellakin aloittaa puhtaalta pöydältä.
Jos miehellä on sata kumppania, viestiikö se mielestäsi traumoista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena vastaan tähän. Tuollaisesta määrästä tulee mieleen, että on jokin mielenterveysongelma, joka saa käyttäytymään noin. Tai joku muu häiriö.
Vaikka aina sanotaan, että ihminen on oman historiansa orja, ehkä tässä tapauksessa pitäisi ajatella, että menneisyys ei saa määrittää ihmistä.Mikä sitten määrittää ihmisen, jos ei menneisyys?
Holtiton seksuaalinen käyttäytyminen viestii traumoista. Ihmisen mieli on hieno siinä mielessä, että sitä voi ohjelmoida käyttäytymään uudella tavalla.
Ihminen voi todellakin aloittaa puhtaalta pöydältä.
Luulenpa, että usein nämä hotittomat eivät itse koe käyttäytymistään ongelmaksi, joten eivät näe mitään tarvetta muuttaa sitä.
Voisin kelpuuttaa vaikka suurelta määrä minusta tuntuukin. Ihanne olisi max 10, mutta ei mikään kynnys kysymys. Itsellä kun olen samoissa lukemissa koska ollut vain pidemmissä suhteissa, enkä ole harrastanut satunnais juttuja. Nyt sinkku, lapseton 34v mies.
Vierailija kirjoitti:
En kelpuuttaisi, jossain vaiheessa ruoho on kumminkin vihreämpää aidan toisella puolen.
Tai sitten joku tuttu on käynyt ”höyläämässä”. Saa olla melko iso paikkakunta, ettei asia olisi yleisessä tiedossa.
Oletan, että tällaiset naiset antavat kenelle tahansa, joten mikäli panettaa niin käännyn heidän puoleensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen voi todellakin aloittaa puhtaalta pöydältä.Jos miehellä on sata kumppania, viestiikö se mielestäsi traumoista?
En ole se, jolta kysyt, mutta vastaan. Kyllä viestii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OKSENNUS! Tuollaiset naiset tulee kiertää kaukaa. M23
Mutta miehelle ihan sopiva määrä?
Ei ole. Täysijärkinen nainen kiertää tuommoisen miehen kaukaa.
Vihdoinkin jossain on nainen, jolla on vähintään samalla tasolla seksihalut kuin minulla?
Tervetuloa minun elämään.
M49
En ole ollut sadan kanssa, mutta kymmenien. Mieheni ei kumppanien määrää tiedä. Kerron, jos kysyy.
Ai miksi olen ollut niin monen kanssa? Nautinnosta, vaihtelunhalusta, kokeilunhalusta. Seksi on mukava lisä elämään. Ei jotain, mitä pitää säästellä. Nyt kun kroppa toimii ja pää myös (sieltä se kaikki lähtee), niin elämästä ilo irti.
Ihmiset saa olla erilaisia. Jos pitää tärkeänä seksuaalisesti pidättäytyvää käyttäytymistä, se kannattaa tuoda esille. Ja noudattaa itse myös sitä linjaa. Muiden moralisointi on turhaa. Niin kauan kun kyse on vapaaehtoisista aikuisista, se on heidän asiansa.
Tunne olisi sama, kun joku mies tarjoaisi alushousujaan minulle ja on käyttänyt niitä viikon verran ja harjoittanut kovaa fyysistä työtä, sekä pyyhkinyt pe rs eensä huonosti.
Mulla on ollut noin 50 seksikumppania. En mä tietenkään mainosta tätä. Vastaan jotain ympäripyöreää, jos joku urpo erehtyy asiasta kysymään.
Vierailija kirjoitti:
Ei se järvikään soutamalla kulu!
t. kalastaja
Huono vertaus.
Itellä ollut yksi varmaan yli sadan miehen kaa ollut ns. Helppo. Ja oli aivan paska sängyssä. Makasi kuin lahna.