Eikö ihmiset osaa matkustaa mihinkään muualle kuin Kanarialle?
Aina kun joku kysyy vinkkiä kivaan lomanviettopaikkaan, niin koko joukko kavereita Facessa tai täällä av:llä ryntää hehkuttamaan Kanariaa. Itse olen sinne menossa nyt ensimmäistä kertaa, mutta tuntuu ettei monelle muuta paikkaa olekaan, jonne kannattaisi matkustaa. Tuntuu oudolta ettei mitään muuta paikkaa rantalomalle osata suositella.
Kommentit (66)
Olet onnekas kun et ole saanut vatsatautia Kanarialla. Mieheni sai kunnon ruokamyrkytyksen hotellin ravintolasta Playa del Inglesissä. Hotellin ravintolassa kävi satoja hotellivieraita ja kuinka ollakaan, ainoa pariskunta, johon sattumoisin tutustuimme, sai myös myrkytyksen! Joten voi vain kuvitella, kuinka moni muu sieltä sai ruokamyrkytyksen. Mieheni laittama arvostelu poistui nopeasti nettisivuila, kuinkas muuten! Kyseiseen hotelliin emme varmasti enää mene, vaikka se oli muuten hyvä ja hyvällä paikalla.
Mua kiinnoistais Kanaria, siellä on erikoisia kasveja ja eläimiä.
T biologi
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 11:28"]
Olen sairastanut turistina vatsataudin kolme kertaa ulkomailla. Kerran opintomatkalla Kreikassa, kun olimme kutsuvieraina paikallisessa ravintolassa. Toisen kerran omaa tyhmyyttä Tunisiassa, kun söimme mansikoita. Kolmannen kerran sain kyläillessä tuttavien luona pilaantuneen simpukan Etelä-Afrikassa.
Ja kerran Kemijärvellä...
[/quote]
Mä olen matkustanut n 60 kertaa / n 42 maata (+ työmatkat) ja ainoat ruokamyrkytykset olen saanut kotikaupungissani Helsingissä (3x) :D Kukaan perheenjäsenistäkään ei ole koskaan sairastunut.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 20:35"]
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 11:28"]
Olen sairastanut turistina vatsataudin kolme kertaa ulkomailla. Kerran opintomatkalla Kreikassa, kun olimme kutsuvieraina paikallisessa ravintolassa. Toisen kerran omaa tyhmyyttä Tunisiassa, kun söimme mansikoita. Kolmannen kerran sain kyläillessä tuttavien luona pilaantuneen simpukan Etelä-Afrikassa.
Ja kerran Kemijärvellä...
[/quote]
Mä olen matkustanut n 60 kertaa / n 42 maata (+ työmatkat) ja ainoat ruokamyrkytykset olen saanut kotikaupungissani Helsingissä (3x) :D Kukaan perheenjäsenistäkään ei ole koskaan sairastunut.
[/quote]
Ja vielä - Kanarialla en ole käynyt ja tuskin ihan heti käynkään. Ei vaan kiinnosta.
Osaa toki mutta Kanaria on sopivan viileä, ei tarvitse rokottaa koko poppoota ja koska pidän kaupunkilomista, menen mielelläni Las Palmasiin. Siellä on taidetta ja historiaa yli tarpeen.
2