Kuka on mielestäsi Suomen kaunein nainen?
Voi olla ihan kuka tahansa, julkkis tai tuttava. Minä sanon, että entinen luokkatoverini ysiltä ja lukiosta on kaunein koskaan tapaamani nainen. m25
Kommentit (53)
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 06:20"]
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 03:52"]
Jenni Vartiainen on ulkonäöllisesti mielestäni harvinaisen kaunis. Harmi vaan että luonne pilaa kokonaisuuden :/
[/quote]
Minun mielstä Jenni on Suomne kaunein nainen, sisäisesti ja ulkoisesti. Mukava tyyppi, olen tavannut useasti. Tunnetko sinä oikein henkilökohtaisesti kun voit tuollaisen luonne analyysin latasta eli sulla on oikeus mollata hänen luonnetta?? Vai onko tämä taas tätä Vain elämää perusteella vedettyä paskaa?
[/quote]
Upee muidu ja hellvetin hyvä tyyppi. tv Masa vantaalta
Jenni Vartiainen. Ihan vaan sillä perusteella, että on luonnollisen kaunis ja vähemmän on aina enemmän ;)
Julkkisnaisista ei kyllä tule mieleen ketään, joka olisi ylitse muiden. Omasta tuttavapiiristä löytyy kyllä paljon todella kauniita, mutta heitä en ala nimeltä mainitsemaan.
Se nainen joka asuu meillä. Uskotte tai ette.
Sara sieppi ja sabina särkkä on molemmat erittäin kauniita M33
Saako sanoa itsensä? Minusta ehkä minä olen.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 03:52"]
Jenni Vartiainen on ulkonäöllisesti mielestäni harvinaisen kaunis. Harmi vaan että luonne pilaa kokonaisuuden :/
[/quote]
Minun mielstä Jenni on Suomne kaunein nainen, sisäisesti ja ulkoisesti. Mukava tyyppi, olen tavannut useasti. Tunnetko sinä oikein henkilökohtaisesti kun voit tuollaisen luonne analyysin latasta eli sulla on oikeus mollata hänen luonnetta?? Vai onko tämä taas tätä Vain elämää perusteella vedettyä paskaa?
https://mycosmo.fi/data/mycosmo/media/news/image/32/62/91/8/56673/daa3ceeef3b77a50/thumbs/vartiainen_720_540_DEFAULT_cropfit_NORTH.jpg