Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

haluaisin tissi- ja pilluleikkaukseen, mutta entä jos haluan vielä lapsia

Vierailija
19.01.2015 |

En ole vuosiin ollut tyytyväinen vartalooni. Rinnat kärsivät raskaudesta, ja en ole koskaan ollut tiukka. Voi olla, että haluaisin vielä yhden lapsen (nyt olen 27). Mutta siihenhän voi mennä kymmenenkin vuotta, ennenkuin seuraava raskaus tapahtuu, koska nyt mulla ei ole edes vielä sopivaa miestä. Toisaalta jos päätänkin nyt totetuttaa leikkauksen, niin sitten jos raskaus tapahtuukin pian... Ainakin tuo alapään kiristysleikkaus menee kai hukkaan, ja silikonit voi olla hankalat imettäessä.

Mitä tekisitte mun tilanteessa?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit meet vaa uudestaa leikkaukseen

Vierailija
2/19 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis nyt olen yhden jo vähän isomman lapsen yksinhuoltaja. Muuten, varsinkin jos jollain on omakohtaista kokemusta kys asioista, niin kuulisin mielelläni. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki ensin se vitun lapsi ja sitten mene sinne saatanan leikkaukseen

Vierailija
4/19 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt

Vierailija
5/19 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 22:46"]

Hanki ensin se vitun lapsi ja sitten mene sinne saatanan leikkaukseen

[/quote]

Ok, kiitos selkeistä ohjeista ilman perusteluja :D 

Alapeukkuja hieman sadellut mut ei kovasti kommentteja? ap

Vierailija
6/19 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 22:54"]

Wt

[/quote]

i know ;( -ap

Vierailija
7/19 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla implantit kyllä kärsi raskaudesta ja imetyksestä,uusintaleikkaukseen olen menossa nyt kun on varma että lapsiluku on täysi.
Tuohon alapääleikkaukseen en osaa sanoa,ehkä se ei kannata jos lapsia aiot vielä hankkia.eikös sitten ollut joku laser vaihtoehtokin mikä ei ole kai niin radikaali toimenpide mutta apua siitäkin on saatu?..

Vierailija
8/19 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee leikkaus ja adoptoi lapsi sitten kun haluat lisää. Samalla tulee tehtyä hyvä teko.

Vierailija
9/19 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumppaa!!!!!!!!

Vierailija
10/19 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 23:03"]

Mulla implantit kyllä kärsi raskaudesta ja imetyksestä,uusintaleikkaukseen olen menossa nyt kun on varma että lapsiluku on täysi. Tuohon alapääleikkaukseen en osaa sanoa,ehkä se ei kannata jos lapsia aiot vielä hankkia.eikös sitten ollut joku laser vaihtoehtokin mikä ei ole kai niin radikaali toimenpide mutta apua siitäkin on saatu?..

[/quote]

Kiitoksia!! Osaatko kertoa laser-toimenpiteestä? Tai miten siitä hakisi tietoa? En ole huomannut missään kauneuskirurgiasivuilla vaihtoehtoa.

Vierailija
11/19 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein osaa.tällä palstalla oli joskus linkki jonkun kotimaisen klinikan sivulle missä toimenpiteestä kerrottiin,en vaan muista yhtään että mikä firma oli..

Vierailija
12/19 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumppaan, eikä se hirveästi auta. Tosiaan en ollut edes neitsyenä kireä, joten tää taitaa olla aika rakenteellista :( En usko että adoptio olisi mulle vaihtoehto. Enkä nyt sentään ihan vaan tissien ja lisätiukkuuden takia meinaa luopua biologisen lapsen saamisesta! Ei vaan jaksaisi odottaa vuosia epävarmuudessa lapsesta, kun voisin parantaa seksielämääni jo nyt. Ap

Vierailija
13/19 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa löysiä pilluja. On vain liian pikkuisia kikkeleitä.

Vierailija
14/19 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyi.cityklinikka.katsoppa niitten sivuilta!

Vierailija
15/19 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 23:21"]

En oikein osaa.tällä palstalla oli joskus linkki jonkun kotimaisen klinikan sivulle missä toimenpiteestä kerrottiin,en vaan muista yhtään että mikä firma oli..

[/quote]

Kiitos silti, koetan haeskella.

Haluaisitko vielä kertoa, millä tavalla silikonit vaikutti raskauteen ja imetykseen? Miksi olet nyt menossa uuteen leikkaukseen? Olitko tyytyväinen silikoneihin vai kaduttaako?

Vierailija
16/19 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokraa kohtu, sitten kun haluat sen babyn. Tai adoptoi esim, vaikka nyt Nigeriasta semmonen tumma ja suurisilmäinen. Pysyy sit pillus ja tissis kondiksessa.

Vierailija
17/19 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan vielä tuohon implantti kysymykseesi,olen ollut äärimmäisen tyytyväinen implantteihin,raskaus ja imetys on kyllä rinnoille aina koettelemus,iho venyy ja tuntuu että jokainen raskaus ja imetys kuihdutti sitä omaa vähäistä rasvaa rinnoista pois,jolloin implantin rypyt näkyvät ihon läpi.ja siksi olen menossa uusintaleikkaukseen.imetys onnistui kyllä implanteilla,maitoa ei tullut yhtä paljon kun luomuna,muttei ollut sen kivuliaampaa.en ole katunut hetkeäkään leikkausta!

Vierailija
18/19 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 22:44"]En ole vuosiin ollut tyytyväinen vartalooni. Rinnat kärsivät raskaudesta, ja en ole koskaan ollut tiukka. Voi olla, että haluaisin vielä yhden lapsen (nyt olen 27). Mutta siihenhän voi mennä kymmenenkin vuotta, ennenkuin seuraava raskaus tapahtuu, koska nyt mulla ei ole edes vielä sopivaa miestä. Toisaalta jos päätänkin nyt totetuttaa leikkauksen, niin sitten jos raskaus tapahtuukin pian... Ainakin tuo alapään kiristysleikkaus menee kai hukkaan, ja silikonit voi olla hankalat imettäessä.

[/quote]

Miettisin kannattiko noin tyhmän ihmisen yleensä lisääntyä ja levittää ääliögeenejään.

Vierailija
19/19 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 00:28"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 22:44"]En ole vuosiin ollut tyytyväinen vartalooni. Rinnat kärsivät raskaudesta, ja en ole koskaan ollut tiukka. Voi olla, että haluaisin vielä yhden lapsen (nyt olen 27). Mutta siihenhän voi mennä kymmenenkin vuotta, ennenkuin seuraava raskaus tapahtuu, koska nyt mulla ei ole edes vielä sopivaa miestä. Toisaalta jos päätänkin nyt totetuttaa leikkauksen, niin sitten jos raskaus tapahtuukin pian... Ainakin tuo alapään kiristysleikkaus menee kai hukkaan, ja silikonit voi olla hankalat imettäessä.

[/quote]

Miettisin kannattiko noin tyhmän ihmisen yleensä lisääntyä ja levittää ääliögeenejään.
[/quote]
Mikähän sinä koet olemaan oikeutettu toisesta ihmisestä näin sanomaan?
Suosuttelen odottamaan vaikka sen pari vuotta. Mulla implantit ja olen varautunut siihen, että kun lapsia hankin, ne saatetaan joutua uusimaan / vähän korjailemaan. Mun leikkaus oli 3500 euroa ja ehkä sinun iässä odottaisin sen pari vuotta koska nyt jos otat leikkauksen ja parin vuoden päästä tarvit uuden lapsien hankinnan vuoksi, tulee tisseille aika iso hintalappu yksinhuoltajalle. Silikonit olivat loistava ratkasu ja itse voin suositella The Lookkia, jolla todella pätevät kirurgit ja loistava asiakaspalvelu. Taitaa olla myös hinnalta edullisimpia.