Luonnostaan punapää - hot or not?
Otsikossa se olikin lyhyesti ja ytimekkäästi. Elikkäs mitä mieltä olette, onko punapäät hot or not?
Kommentit (56)
Todella hot, mutta olen tyytyväinen etten itse ole punapää. Olen ulkoilmaihminen ja olisi kurjaa jos palaisin herkästi. Mutta punapäillä on yleensä erittäin kaunis kuulas ja vaalea iho.
Usein punatukkaisilla on aika pienet ja hailakat silmät. Totean vaan ottamatta kantaa sen kummemmin.
Usein ääliömäisiä yleistyksiä laukovilla on aika pienet ja hailakat silmät. Totean vaan.
Kokonaisuus ratkaisee, ja aivot on suurin sukuelin.
Mutta minä olenkin elukka!
t. Minotaurus :-)
Ei kelpaa. Hiustiheys on punapäisillä alhainen, voi olla jopa puolet blondien. Ruma väri muutenkin. T. mies.
Minulla on luonnostaan punainen muhkea pitkä tukka mutta tietenkään se ei itseä miellytä yhtään. :)
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 01:32"]Ei kelpaa. Hiustiheys on punapäisillä alhainen, voi olla jopa puolet blondien. Ruma väri muutenkin. T. mies.
[/quote]
Oletko kauankin tehnyt tutkimusta punapigmenttisten hiustiheydestä? Nimimerkillä, kaikki tuntemani ovat todella vahvatukkaisia.
Mulla on punaiset hiukset, mutta niitä siihen yleensä liittyviä ulkonäköjuttuja, kuten esim. pisamia ym. mulla ei kyllä sitten ole. No siniset silmät löytyy kyllä.
No onhan se tietenkin hot. Ainoa joka harmittaa on etten tummahiuksisena oikein voi hankkia lapsia punapään kanssa, koska silloin lapset eivät saa punaisia hiuksia. Eli tummahiuksisena "likaan" kauniin punahiuksisuuden geenipoolin. Haluan että maailmassa olisi enemmän luonnollisia punapäitä, mutta heidän määrä vähenee jos he lisääntyvät kaltaisteni tummahiuksisten kanssa.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 01:19"]Usein punatukkaisilla on aika pienet ja hailakat silmät. Totean vaan ottamatta kantaa sen kummemmin.
[/quote]
Tai sitten ne vain näyttävät siltä, jos ei ole ripsiväriä. Kokemusta on. Esimerkiksi appeni ei tunnistanu minua lähikaupassa ilman ripsiväriä ja kulmakynää.
Useimmin aikas hot. Ja punatukkaiset miehet punaisilla parroilla LÄÄÄÄH. Mutta on niitä rumemmankin näköisiä punapäitä näkynyt. Riippuu niin piirteistä, niin kuin kaikilla. Värjätyistä punapäistä en pidä, haluan nähdä aitoa tavaraa. Tosin en pidä siitäkään jos joku vaalea värjää pikimustan tukan tai tumma platinablondin. Oma, luonnollinen sävy tai joku sitä lähellä on aina paras.
Hot. Yksi pääsi karkuun ja harmittaa. Oli kasvoiltaan kuin enkeli, kroppa kyllä sitten paholaisen tekoja ja mukava luonne, huumorintajua. Toinen äijä vei. Olis pitänyt huolehtia paremmin. Ei oo toista tullut tielle.
Not, ihokin usein ällön näköinen.
Onko sellaisia miehiä, jotka eivät ole luonnostaan punapäitä, ts. värjäävät hiuksensa punaisiksi? Ei taida montaa löytyä.