Luonnostaan punapää - hot or not?
Otsikossa se olikin lyhyesti ja ytimekkäästi. Elikkäs mitä mieltä olette, onko punapäät hot or not?
Kommentit (56)
Itse olen punapää. Kyllä, iho on todella vaalea. Kyllä, minulla on paljon pisamia ja palan hyvin helposti. Koen kuitenkin olevani hyvinkin kaunis ja persoonallinen juuri tämän piirteen avulla :)
Ps. Minulla on isot siniset silmät.
hot! olen itsekin nainen ja mielipahakseni isän suvun punapää-geenit ohittivat minut :( eikä tytöistäkään tullut punapäitä, vaikka viime kesänä vieras nainen uimarannalla yläättäen kutsuikin jälklikasvuani "suloisiksi punapäiksi" .. väitti näkevänsä selvästi, että suvussa on joku "kinkeri" :D
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 01:14"]
Onko sellaisia miehiä, jotka eivät ole luonnostaan punapäitä, ts. värjäävät hiuksensa punaisiksi? Ei taida montaa löytyä.
[/quote]
Aasiassa on paljonkin, johtunee osittain siitä että mustan tukan vaalentaminen voi saada aikaan punertavan lopputuloksen :D
Aiheeseen: luonnostaan punapäiset naiset hot, luonnostaan punapäiset miehet not.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 21:21"]
Otsikossa se olikin lyhyesti ja ytimekkäästi. Elikkäs mitä mieltä olette, onko punapäät hot or not?
[/quote]
Hot, punapäät ovat luokkaa ylellisempää naiskauneutta, vähän pisamia niin oijoijoi.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 08:46"]
hot! olen itsekin nainen ja mielipahakseni isän suvun punapää-geenit ohittivat minut :( eikä tytöistäkään tullut punapäitä, vaikka viime kesänä vieras nainen uimarannalla yläättäen kutsuikin jälklikasvuani "suloisiksi punapäiksi" .. väitti näkevänsä selvästi, että suvussa on joku "kinkeri" :D
[/quote]
äitisikin suvussa olisi pitänyt olla punapäitä, jotta olisi periytynyt ! samoin et voinut saada punapäisiä tyttäriä, jos miehesi ei sellainen ole. jotain piirteitä lapsissasi voi kyllä olla, esim. auringossa näkyvä punaisuus tukassa ja kalpeus. hyvällä tuurilla vihreät tai ruskeat silmät.
Not, jotenkin ei vasn isker. Ginger miehet on kamalimpia!!
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 04:00"]
Useimmin aikas hot. Ja punatukkaiset miehet punaisilla parroilla LÄÄÄÄH. Mutta on niitä rumemmankin näköisiä punapäitä näkynyt. Riippuu niin piirteistä, niin kuin kaikilla. Värjätyistä punapäistä en pidä, haluan nähdä aitoa tavaraa. Tosin en pidä siitäkään jos joku vaalea värjää pikimustan tukan tai tumma platinablondin. Oma, luonnollinen sävy tai joku sitä lähellä on aina paras.
[/quote]
Samaa mieltä. Ihme touhua, että pitää kauheasti olla juuri sitä, mitä ei oikeasti ole. En myöskään tykkää meikkaavista naisista, haluan oikeasti kauniin tyttösen jonka kanssa voi tehdä nättejä lapsia :3
Voi olla hot tai sitten not... aivan niinkuin blondi tai brunettekin. Toisaalta tykkään pisamista :o)
t:mies
Olin nuorempana aina kiusattu siitä, koska minulla on punainen tukka. Koin olevani ihan friikki ja ruma koska olin erilainen. Monenmonta vuotta värjäsin hiukseni että pääsisin siitä jatkuvasta pilkankohteena olemisesta. Ammattikouluun mentyäni kaverit ja opettajat näkivät tyvikasvuni ja aina kehuivat miten kaunis väri on päähän sattunut! Nykyään kuljen ylpeänä punapäänä ja olen vain onnellinen erottuessani massasta.. :)
Usein luonnollisesti punapäillä on pisamia, joista en pidä. Not.
Itse en pitänyt punaisesta tukastani ja pisamistani kun olin nuori. Paloin kesäsin helposti ja syksyn tullen olin punainen kuin rapu ja täynnä pisamia. Kaikki pilkkasi koulussa kun olin ainoa "erilainen". Teininäkin vielä häpesin punapigmenttiäni. Vaalensin hiukset ja laitoin sellaisen kerroksen pakkelia naamaan ettei ysikään pisama varmasti näkynyt.
Jossain vaiheessa kuitenkin opin pitämään pisamistani. Kesäsin makasin rannalla saadakaseni niitä lisää. Vanhemmiten punaisuuteni on hävinnyt, kesällä en rusketu minusta tulee oranssihtava, punaisuus on hiuksista suurimmaksi osaksi lähtenyt mutta pisamat jääneet. Nykyisin kaduttaa että edes värjäsin kauniin ariel-tukkani pois. Enää en sitä saa kuin purkista.
Rakastan nykyään pisamiani ja olen onnekas kun löysin itselleni pisamanaamaisen miehen minkä kanssa joskus pieniä suloisia punakiharapäisiä pisamanaamoja tekee ❤
Joten todellakin punapäät HOT HOT HOT !
Se pisamainen valju iho on niin sairaa ja ällön näköinen.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 21:44"]
Hot hot hot! :D Awww :3 t. bi teinityttö
[/quote]
tapa ittes
2