Luonnostaan punapää - hot or not?
Otsikossa se olikin lyhyesti ja ytimekkäästi. Elikkäs mitä mieltä olette, onko punapäät hot or not?
Kommentit (56)
sehän riippuu sitä mitä muuta sieltä löytyy sen punaisen tukan lisäksi, tietysti. onhan noita kuumia punapäitä nähty, ja sitten aivan karseita tapauksia. eräskin viime viikolla ohimennen tapaamani vaaleaihoinen ja lievästi pisamainen punapää oli naamaltaan kuin lehmä. ikävä sananvalinta, mutta en osaa millään muullakaan sanalla kuvailla. jauhoi jatkuvasti purkkaa vielä
Hot hot hot!! Itselläni on luonnostaan punertavat hiukset ja olen täynnä pisamia, mutta en ole mielestäni (tarpeeksi) punapää, kun esim. kulmakarvat ja ripset ovat tummat. Toivoisin olevani ihan kunnon ginger, olen kuitenkin niin valkoinen jo nyt etten voi esim. oleskella auringossa juurikaan. Ja punatukkaiset miehet, <3!
On tai ei. Riippuu muista avuista.
Olen nähnyt hirveitä ja aivan ihania. Nämä aivan ihanat kyl vain vähän punapigmenttisiä hiuksiltaan mut ihanat freesit pisamat kasvoilla ja hartioilla.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 21:21"]
Otsikossa se olikin lyhyesti ja ytimekkäästi. Elikkäs mitä mieltä olette, onko punapäät hot or not?
[/quote] Finglish, Finglish :( Elikkäs hoono kieli.
Kiinnostaa tietää mielipiteitä kun jotkut ovat sitä mieltä, että ei todellakaan, kaikki gingerit on ihan omituisen näköisiä.
-ap-
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 21:27"]sehän riippuu sitä mitä muuta sieltä löytyy sen punaisen tukan lisäksi, tietysti. onhan noita kuumia punapäitä nähty, ja sitten aivan karseita tapauksia. eräskin viime viikolla ohimennen tapaamani vaaleaihoinen ja lievästi pisamainen punapää oli naamaltaan kuin lehmä. ikävä sananvalinta, mutta en osaa millään muullakaan sanalla kuvailla. jauhoi jatkuvasti purkkaa vielä
[/quote]
Se olin varmaan minä, menin kosmetelogille ilman meikkiä. Se oli viimeinen kerta, tuntui että kaikki tuijottaa. Paniikissa mässytin purkkaa.
Hot hot hot! :D Awww :3
t. bi teinityttö
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 21:42"]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 21:27"]sehän riippuu sitä mitä muuta sieltä löytyy sen punaisen tukan lisäksi, tietysti. onhan noita kuumia punapäitä nähty, ja sitten aivan karseita tapauksia. eräskin viime viikolla ohimennen tapaamani vaaleaihoinen ja lievästi pisamainen punapää oli naamaltaan kuin lehmä. ikävä sananvalinta, mutta en osaa millään muullakaan sanalla kuvailla. jauhoi jatkuvasti purkkaa vielä [/quote] Se olin varmaan minä, menin kosmetelogille ilman meikkiä. Se oli viimeinen kerta, tuntui että kaikki tuijottaa. Paniikissa mässytin purkkaa.
[/quote]
oho... sori :o
Hot hot hot! Harvalla on punatukka luonnostaan:)
Miehillä lähes poikkeuksetta NOT, mutta naiset voivat olla hyvin kauniita nimenomaan punaisen pigmenttinsö vuoksi :)
Not. Vutuvalkoinen iho täynnä pisamoita, vaaleat ripset ja kulmat ja punainen "rusketus" (lue:palaminen) kesällä. Ei vaan musta ole niin viehättävää, mutta makuja toki monia.:)
Naiset punapäiset mun mielen valloittaa..
*lääh*
t. Minotaurus
Näin naisena nyt kommentoin ja minusta todellakin luonnollinen punapää voi olla kaunis ja siis todella hot. Mutta kuten normaalia niin on myös katsojasta kiinni ja löytyy myös vähemmän hotteja ja jotain väliltä. Mutta mielestäni myös blondeja ja brunetteja on luonnollisina todella kauniita. Kuten sitten vähemmän luonnollisa kuten naiset jotka haluavat erottua massasta shokkiväreillä ja erikoisilla tyyleillä. Olen hetero, mutta rakastan piirtää naisia. Monenlaisia naisia ja löydänkin yleensä jokaisesta jotain kaunista. Punapäisiä naisia on mukava piirtää. Siinä on oma haasteensa.
T. Blondi
hot