Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut aivastavat ihan hirveällä äänellä?

Vierailija
19.01.2015 |

Opetelkaa nätimpi tapa jos on pakko aivastaa. Ihan hirveitä nuo karjunta-koko-keho-sätkii aivastajat.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nenästä kun pitää kiinni niin saa aivastuksen tukahdutettua. Pitää sitä suuta soukemmalla kun aivastaa niin ei lähde huuto. Itsekään en tajua noita huutoaivastelijoita, sama niinkuin röyhtäileminen suu ojossa kitapurjeet lepattaen a la Homer Simpson. Kyllä sen voi nätimmin tehdä, ei se mahdotonta ole. Jos kerkeää pari kertaa sormea taputella niin eiköhän kerkeä laittaa suuta pienemmälle samassa ajassa :D

Sitten onkin korvat lukossa loppupäivän. Mutta ehkä se on parempi, niin kuule sun tyhmiä juttuja.

Vierailija
22/35 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan pidättele sitä yli 100 km/h tulevaa pärskäsyä, johan siinä verisuonet pullistuu päässä ja tulee turskahdukset housuun. Nämä pikkusievät nenäänsä tsihittelijät vasta ärsyttääkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän yläkerran mies aivastaa karjuen. Mikäli aivastaa useamman kerran putkeen niin karjaisu on kerta kerralta vain voimakkaampi.

Vierailija
24/35 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieg heils

Vierailija
25/35 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille kamalalle äänelle ei voi mitään. Itse olen monesti koittanut aivastaa 'vain nenällä' jolloin ei tulisi nii suurta ääntä. Mutta silloin se kuulostaa siltä kuin oksentaisin karvapalloa ja ihmiset on paniikissa että mikä mulla on hätänä. Helpompi aivastaa vain osaksi suunkautta että kuulostaakin aivastukselta.

Vierailija
26/35 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin tulee aivastukset sen verran voimalla isoista keuhkoista että pidättämällä tuntuu suurinpiirtein siltä et pää räjähtää. Ei voi olla kovin terveellistä. Yskin myös todella kovaa samasta syystä.

Vierailija
27/35 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas ihmettelen (ja vähän ihailenkin) niitä ihmisiä, jotka pystyvät aivastamaan hiljaisesti kuin kissa.

Vierailija
28/35 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/35 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieniääninen aivastus on säälittävä. Sitä paitsi jos tukahduttaa aivastuksen, voi tulla sinuiitti.

Kyllä minä arvostan sitä, että ihminen aivastaa kunnolla. Hihaan toki.

Vierailija
30/35 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteella yksi poika otti aina nenästä kiinni kun aivasti, mua sattui korviin ja poskionteloihin pelkästään sen näkeminen. Mulla on ahtaat nenäkäytävät, ja sellainen neitimäinen *shih-tzu* ei vaan tyhjennä röörejä yhtä tehokkaasti, vaikka osaan kyllä tarvittaessa hiljentää karjaisua ja aivastaa hihaan jos läsnä on muita.

Vierailija
31/35 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova ääni aivastuksen yhteydessä varmistaa, ettei ärsyke eli aivastuksen aiheuttaja jää äänihuuliin.

Hiljaa aivastavilla on joko pieni keuhkojen tilavuus, hento ääni, tai iso riski saada aivoverenvuoto.  Jos pystyisit pitämään silmät auki aivastaessasi, silmäsi pullahtaisivat ulos.

Vierailija
32/35 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
33/35 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tyyppi aivasti aina niin että puristi sormillaan nenän kasaan ja piti suun kiinni, niin ettei ulospäin tullut mitään. Luin jostain, että moinen aivastuksen "pidättäminen" voi katkaista vaikka verisuonen päästä, kun se paine on niin kova.

Vierailija
34/35 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tehokasta. Jos aivastusta pidättää, voi murtaa jopa niskansa.

Vierailija
35/35 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri aivastelee kovaäänisesti ulkona 30 kertaa yhtäpäätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme