Uusi miesystävä veti kilarit
Oli mun luona käymässä ja etsi hyllystä itselleen luettavaa ja näki siellä kirjan Säännöt: miten vangita herra oikean sydän. Olen sen joskus saanut kavereiltani lahjaksi pilailumielessä. Mies ei sitä uskonut vaan huusi minulle suu vaahdossa miten yritän vaan pussittaa hänet, ja lopulta poistui ovia paiskoen! En ole kuullut hänestä sen jälkeen eikä vastaa puhelimeen/viesteihin. Mitä?
Kommentit (16)
Oikeastiko laitoit tänne tällaisen aloituksen?
Eiköhän keissi ole selvä.
Kuten kirjassa opetetaan: hanki elämä, älä roiku kenenkään lahkeessa.
Pitääpä varmaan lukea se kirja sitten :D ap
Oho. Ei ole kyllä kirja hyllyssä aihe raivolle.
anna sen mennä. Et tarvitse sellaista tuhoavaa ihmistä.
etsi parempia ...sellaisia on. Ne vaan ei näy ulospäin . Hyvä, että noi alussa tuli ilmi tuollainen piirre.
Aika pahoja itsetunto - ongelmia siellä pinnan alla..
Olet selvästikin vaikeasti pariutuva eli hankala
Apua:) Minulla on ollut sama kirja tai vastaava jo vuosia ja mies on sen nähnyt. Taisin ostaa sen alesta ihan itse hupimielessä. Kaverilta sain lahjaksi jonkun oppaan rakkauskirjeidrn kirjoittamisren, ihan vitsinä senkin. Mies on nähnyt kaikki ja naimisissa ollaan nykyään. Valitse mies, joka ei vähästä kilahda.
Miksi uusi miesystävä etsisi hyllystä luettavaa? Ei naisystävän luokse tulla lukemaan, vaan panemaan. Poikkis taisi tosiaan olla hömötiainen.
Eihän sitä nyt koko ajan jaksa panna. Panevatko avioparit muka koko ajan?
Uusi miesystävä = uusi suhde = pannaan koko ajan
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 13:34"]
Uusi miesystävä = uusi suhde = pannaan koko ajan
[/quote]
Kyseessä oli heterosuhde, eli ei panna kovinkaan paljon. Uudessa suhteessa ei ehkä vielä ollenkaan.
Haha. Tuli mieleen että mulla oli vanha miesystävä joka veti kilareita usein että olen rahan perässä. Tulot tyypillä alle 800e ja jokaisen sentin laskee ja vinkuu vessapaperistakin. Joo, ilmaisen paskahuusireissun perässä sitäkin yritin jallittaa...
Oikeasti hemmetin loukkaavaa että hän ajattelee etten sitten isompaa lompsaa löytäisi kuitenkaan.
Älä soittele perään. Ei taida olla edes herra oikea :D
Hyvä, että tuli tässä vaiheessa ilmi, millainen ihminen on. :) Anna mennä. :D