Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut aivastavat ihan hirveällä äänellä?

Vierailija
19.01.2015 |

Opetelkaa nätimpi tapa jos on pakko aivastaa. Ihan hirveitä nuo karjunta-koko-keho-sätkii aivastajat.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo huutoaivastus on tosi ärsyttävä! Ei se mylväisy tyhjennä nenää sen tehokkaammin ja kaikki säikähtävät.

Vierailija
2/35 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ärsyttää! En ymmärrä miksi pitää HUUTAA samalla kun aivastaa!?!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sille välttämättä voi mitään. :( Kyllä minä yritän päästää sellaisen sievän naisellisen aivastuksen aina kun kykenen, mutta jos aivastus tulee "yllättäen" niin sitten lähtee vähän kovempi ääni.

Vierailija
4/35 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hauskaa! Toki teen sitä vain itsekseni tai miehen seurassa, osaan kyllä halutessani aivastaa suht normaalistikin.

Vierailija
5/35 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyykö aivastamista muka jotenkin kontrolloimaan? :D Minä pystyn sen verran että tunnen että kohta tulee niin siirryn kauemmas ihmisistä/käännyn pois päin. Mutta en minä kyllä pysty vaikuttamaan siihen millä äänellä tai voimakkuudella se tulee.

Vierailija
6/35 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän kotona just tuollaisia huutokarjunta-aivastuksia, koska se tuntuu jotenkin vapauttavalta. :D Seurassa kyllä pyrin aivastamaan mahdollisimman siveellisesti ja yritän pidätellä viimeiseen asti.

Vierailija
7/35 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies huutoaivastaa! :D Olen useamman kerran pelästynyt aivan jumalattomasti kun ilman varoitusta kuuluu korvan vierestä "AAATSIIIIIIH!!!" En tajua miksi pitää karjua kuin heikkopäinen! :D

Vierailija
8/35 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon pelästyttäny ihmiset aivastamalla.

Vierailija
9/35 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pitää karjaista justiin siksi, että kateelliset ja nössöt kouliintuvat.

Vierailija
10/35 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis ei helvetti.

Mun mies harrastaa tätä ja se on ihan saatanan ärsyttävää! Huutaa niin kovaa kun kurkusta lähtee samalla kun aivastaa eikä edes yritä peittää sitä käsillään tai muulla. Räkä lentää ja kissa meinaa saada sydänkohtauksen. Kerran jopa tapeltiin aiheesta kun en tajua miten joku voi olla noin äänekäs :D

Mutta kai toi on niitä miesflunssan oireita, pitää olla niin helvetin dramaattinen että kaikki varmasti huomaa ettei kellään oo niin vaikeeta ku yskivällä miehellä.

Vierailija
11/35 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies aivastaa erittäin äänekkäästi. On onnistunut pelästyttämään mun monet kerrat. Onneksi en enää ihan joka aivastusta säpsähdä, sellainen varoittava henkäys kuuluu yleensä ensin :)

Naapureita joskus käy sääliksi :) Makuuhuoneessa ja olohuoneessa on sellaiset kohdat, että jos niissä kohtaa aivastaa, niin kaikuu ihan tosissaan.

Mutta eipä tuo sille varmaan mitään mahda.

Vierailija
12/35 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomion hakeminen ja toisen säikäyttäminen syynä näillä vähän yksinkertaisillä yksilöillä. Muka vitsi.

Vierailija
13/35 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies: TSUHHHHHUIjaa! (melutaso noin 120dB)

Vierailija
14/35 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaikki kovaa aivastavat tekevät sen tahalleen, jotta saavat huomiota muilta? Itse aivastan luonnollisesti lujaa ja äänen pidätteleminen/hiljentäminen on sama kuin pidättäisi kovaa paskahätää.

Vierailija
15/35 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ae kirjoitti:

Eli kaikki kovaa aivastavat tekevät sen tahalleen, jotta saavat huomiota muilta? Itse aivastan luonnollisesti lujaa ja äänen pidätteleminen/hiljentäminen on sama kuin pidättäisi kovaa paskahätää.

Hitto, mun tarvii varmaan mennä hoitoon, jos haen huomiota muilta kun yksin kotona aivastelen. Aivastus tulee vaan yhtäkkiä hirveällä paineella ja ääni mukana. Joskus saattaa hetkeksi jopa käheytyä huudon takia.

Sanallisesti en ehdi ikinä varoittaa, mutta lemmikkieläimet tietävät parista tietystä sormen taputtelusta, että kohta se taas pitää kauheaa meteliä.

Vierailija
16/35 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenästä kun pitää kiinni niin saa aivastuksen tukahdutettua. Pitää sitä suuta soukemmalla kun aivastaa niin ei lähde huuto. Itsekään en tajua noita huutoaivastelijoita, sama niinkuin röyhtäileminen suu ojossa kitapurjeet lepattaen a la Homer Simpson. Kyllä sen voi nätimmin tehdä, ei se mahdotonta ole. Jos kerkeää pari kertaa sormea taputella niin eiköhän kerkeä laittaa suuta pienemmälle samassa ajassa :D

Vierailija
17/35 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄTSIHH!!!! '

Vierailija
18/35 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina ei pysty hiljaa aivastamaan vaikka yrittäis

Vierailija
19/35 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin aivastan todella äänekkäästi ja koko keholla.

Aika jännä homma. Jos yrittäisin hillitympää, niin pää varmaan räjähtäisi, kun aivastus jäisi ikään kuin sisälle... joskus tuota kokeillu, kun muut olivat nukkumassa ja yritin olla hissukseen. Siksi pitää antaa tulla ns. täydellä voimalla : >Jotain nenä/ suu/ nielujuttuja taustalla, ehkä?

Vierailija
20/35 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivastuksen äänenvoimakkuus vaihtelee. Toisinaan lähtee kova ääni. Kaveri sai kerran älyttömän aivastelu kohtauksen. Pärski varmaan puoli tuntia yhtä kyytiä. Naurettiin aivan helvetisti sitä aivastelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän