voiko elää loppuelämän "kämppäkavereina"miehen kanssa?
Olen 29vuotias nainen ja mieheni 46vuotias. Meillä yksi lapsi. Seksi loppui lopullisesti puoli vuotta sitten, koska mieheni seksihalut katosivat kokonaan. Rakastan miestäni, mutta harkitsen eroa, koska kaipaan läheisyyttä. En ole edes suudellut puoleen vuoteen.
kysyin kerran suutuspäissäni, saanko hommata rattopojan ja mieheni haukkui huoraksi. Olisiko jotain lääkettä mikä poistaisi minunkin seksihalut kokonaan? Itkettää, ja lisäksi tunnen jonkinlaista häpeää, kun aikuinen nainen, äiti, parkuu munanpuutteesta.
mitä minun pitäisi tehdä? Kadunko vanhana, kun en paneskellut silloin kun siihen olisi ollut mahdollisuus?
Kommentit (64)
En edes lukenut kaikkia vastauksia kun vitutuskäyrät oli jo niin korkeella.. Sanon vaan että kaikki sympatiani sulle ap ja te muutkin samassa tilassa olevat. Mulla täysin vastaava tilanne, tosin mieskin on vasta 30.
Seksiä saan 3-4 kertaa vuodessa ja joskus panetus on niin kova että tunnen itteni ihan eläimelliseksi. En petä miestäni mutta pahimpina kausina haaveilen siitä lähes jokaisen hyvännäköisen miehen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 11:00"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 01:49"]
Täällä myös sama tilanne (oen itse 29v. ja mies 36v.).
Seksiä on todella harvoin, ehkä neljä kertaa vuodessa ja tätä on jatkunut jo pari vuotta. Mies on myös aika tyypillinen "ei puhu eikä pussaa"-tyyppi joten läheisyyttäkään ei ole oikein mitään.
Olen ehdottanut parisuhdeterapiaa ja siitä mies kieltäytyi. Totesi, ettei sille ole tarvetta. Omien sanojensa mukaan hän ei vain halua seksiä tuon useammin. Ei ole masentunut tms. mikä voisi selittää asian.
Ihan rehellisesti, hajoaa pää tähän. Seksiä ei tipu aviomieheltä mutta sitä ei saisi hakea muualtakaan. Kauhistuttaa ajatus, että pitäisi lopun ikää olla melkein kuin selibaatissa. Käsi ylös, kuka oikeasti tyytyisi johonkin neljään, viiteen kertaan vuodessa.
Lapsiakin on joten ihan heppoisin perustein en lähde avioeroa hakemaan.
[/quote]
Edit kaikille teille: mies ei halua seksiä TEIDÄN kanssanne. Kyllähän sitä samaa järveä kyllästyy soutamaan.
[/quote]
Niin, niin. Jos sulla ei seiso, niin ei tarvitse kaikkia kirjoituksia ottaa itseensä.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 11:31"]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 11:16"]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 11:00"]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 01:49"]
Täällä myös sama tilanne (oen itse 29v. ja mies 36v.).
Seksiä on todella harvoin, ehkä neljä kertaa vuodessa ja tätä on jatkunut jo pari vuotta. Mies on myös aika tyypillinen "ei puhu eikä pussaa"-tyyppi joten läheisyyttäkään ei ole oikein mitään.
Olen ehdottanut parisuhdeterapiaa ja siitä mies kieltäytyi. Totesi, ettei sille ole tarvetta. Omien sanojensa mukaan hän ei vain halua seksiä tuon useammin. Ei ole masentunut tms. mikä voisi selittää asian.
Ihan rehellisesti, hajoaa pää tähän. Seksiä ei tipu aviomieheltä mutta sitä ei saisi hakea muualtakaan. Kauhistuttaa ajatus, että pitäisi lopun ikää olla melkein kuin selibaatissa. Käsi ylös, kuka oikeasti tyytyisi johonkin neljään, viiteen kertaan vuodessa.
Lapsiakin on joten ihan heppoisin perustein en lähde avioeroa hakemaan.
[/quote]
Edit kaikille teille: mies ei halua seksiä TEIDÄN kanssanne. Kyllähän sitä samaa järveä kyllästyy soutamaan.
[/quote]
Miksei kaikki sitten kyllästy ja päädy kämppiksiksi? Miksi jotkut puolisot "soutaa sitä samaa järveä" intopiukeana??
[/quote]
Koska eivät muutakaan saa. Eihän sitä kotikylästä välttämättä matkalle lähde, mutta kyllä niilta samoilta poluilta on uutuudenviehetys kadonnut ja eteenpäin tallataan katse maassa ja mieli muualla.
[/quote]
Komea raamikas n 2m/110kg mies saisi kyllä ihan kenet vaan jos haluaisi. Enkä toki tarkista lukuisia työmatkojakaan - jos haluaisi jotain muuta tilaisuuksia kyllä olisi. Samoin mulle olisi tarjokkaita ihan tarpeeksi mutta eipä ole hinkua kun kotona saa tasokasta tarpeeksi;D
Ehkä sinäkin jonain päivänä saat kokea oikean rakkauden ja intohimon:)