voiko elää loppuelämän "kämppäkavereina"miehen kanssa?
Olen 29vuotias nainen ja mieheni 46vuotias. Meillä yksi lapsi. Seksi loppui lopullisesti puoli vuotta sitten, koska mieheni seksihalut katosivat kokonaan. Rakastan miestäni, mutta harkitsen eroa, koska kaipaan läheisyyttä. En ole edes suudellut puoleen vuoteen.
kysyin kerran suutuspäissäni, saanko hommata rattopojan ja mieheni haukkui huoraksi. Olisiko jotain lääkettä mikä poistaisi minunkin seksihalut kokonaan? Itkettää, ja lisäksi tunnen jonkinlaista häpeää, kun aikuinen nainen, äiti, parkuu munanpuutteesta.
mitä minun pitäisi tehdä? Kadunko vanhana, kun en paneskellut silloin kun siihen olisi ollut mahdollisuus?
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 13:21"]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 13:01"]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 12:54"]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 12:48"]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 12:34"]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 11:39"]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 11:31"]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 11:16"]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 11:00"]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 01:49"]
Täällä myös sama tilanne (oen itse 29v. ja mies 36v.).
Seksiä on todella harvoin, ehkä neljä kertaa vuodessa ja tätä on jatkunut jo pari vuotta. Mies on myös aika tyypillinen "ei puhu eikä pussaa"-tyyppi joten läheisyyttäkään ei ole oikein mitään.
Olen ehdottanut parisuhdeterapiaa ja siitä mies kieltäytyi. Totesi, ettei sille ole tarvetta. Omien sanojensa mukaan hän ei vain halua seksiä tuon useammin. Ei ole masentunut tms. mikä voisi selittää asian.
Ihan rehellisesti, hajoaa pää tähän. Seksiä ei tipu aviomieheltä mutta sitä ei saisi hakea muualtakaan. Kauhistuttaa ajatus, että pitäisi lopun ikää olla melkein kuin selibaatissa. Käsi ylös, kuka oikeasti tyytyisi johonkin neljään, viiteen kertaan vuodessa.
Lapsiakin on joten ihan heppoisin perustein en lähde avioeroa hakemaan.
[/quote]
Edit kaikille teille: mies ei halua seksiä TEIDÄN kanssanne. Kyllähän sitä samaa järveä kyllästyy soutamaan.
[/quote]
Miksei kaikki sitten kyllästy ja päädy kämppiksiksi? Miksi jotkut puolisot "soutaa sitä samaa järveä" intopiukeana??
[/quote]
Koska eivät muutakaan saa. Eihän sitä kotikylästä välttämättä matkalle lähde, mutta kyllä niilta samoilta poluilta on uutuudenviehetys kadonnut ja eteenpäin tallataan katse maassa ja mieli muualla.
[/quote]
Komea raamikas n 2m/110kg mies saisi kyllä ihan kenet vaan jos haluaisi. Enkä toki tarkista lukuisia työmatkojakaan - jos haluaisi jotain muuta tilaisuuksia kyllä olisi. Samoin mulle olisi tarjokkaita ihan tarpeeksi mutta eipä ole hinkua kun kotona saa tasokasta tarpeeksi;D
Ehkä sinäkin jonain päivänä saat kokea oikean rakkauden ja intohimon:)
[/quote]
Niin varmaan, hah hah. Ei kuule, pillun saanti on ihan muusta kiinni, kuin salilla pelleilystä. Voithan uskotella itsellesi noin, mutta tosi asia on, että tuollainen kana-aivoinen salipelle ei saa pindeä ellei joku testamenttaa sitä. Ja silloinkin vain ehkä.
Sen sijaan vaimoasi höylää todennäköisesti viikottain joku lipeväkielinen naistennaurattaja. Sic. Älä huoli, ehkä säkin joskus löydät uskollisen naisen itsellesi.
[/quote]
Lukiko jossain että mieheni käy salilla?? Ei käy, lihakset on ihan oikealla urheilulla aikanaan hankittu ja ylläpidetty. Kana-aivo - kuten sanoit on isossa kansainvälisessä yrityksessä maajohtajana joten ihan huonosti ei silläkään saralla ole pärjännyt; mites sinä?? Ilmeisesti työtön lassukka kun on aikaa vittuilla muille näin keskellä päivää;D
Et edes tajunnut että kirjoitus oli minun - onnellisen ja uskollisen vaimon...
[/quote]
Tuo vei uskottavuuden koko tekstistäsi.
Voihan sitä mielikuvitusystäviä pitää, lapsena se on jopa sallittua mutta aikuisena säälittävää. Mitä muuten on tuo "oikea" urheilu? Liikuntapelle mikä pelle.
Sinä kovasti nyt kehut miehelläsi ja hänen asemallaan, mitä itse teet? Työtön kotiäiti? Kannattaa ehkä hankkia omat kannukset eikä ratsastaa toisten, luultavasti keksittyjen, miesten urotöillä.
Uskollisuuteesi en usko hetkeäkään. Sakset rävähtää helposti auki kun on pari viinilasia otettu. Olen kaatanut melko monta "uskollista", "vahvaa" ja "itsenäistä" yhdenmiehen naista.
[/quote]
Voi että, tunnet minut paremmin kuin minä itse??
Olen yrittäjä ja tänään pidän vapaapäivää, ja kyllä - maksan itse osuuteni kuluista. Miehen asema ei sinänsä liittynyt tähän mitenkään, kunhan vain tuohon kananaivo kommenttiisi - kunnon ammattiin tuskin on kananaivoilla asiaa. Mutta siitä sinulla lienee enemmän kokemusta...:D
Oikea urheilu - no mun mielestä vaikka jalkapallo, lenkkeily, hiihto, laskettelu jne. Salilla on ihan kiva käydä "täydentämässä" kuntoa mutta en arvosta salilla pumpattuja lihaksia ollenkaan. Kaljakolpakon nostoa huulille tai nakkikiskalla uhoamista en laske urheiluksi, ne on varmaan sinulle tutumpia "lajeja"
Mielikuvituskaveri?? Oli viimeksi 5v:nä, kyllä tuo siippa on ihan laillisesti vihitty jo parikymmentä vuotta sitten.
[/quote]
Netissä vänkääminen on kuin paraolympialaisiin osallistuminen, joten jätän tämän pätemisen tähän. Hienoa että olet tyytyväinen elämääsi ja miehesi on oikea superuros. Piis.
[/quote]
Samoin, en jaksa tuhlata aikaani moiseen idioottiin! Onneksi en ole kaltaisiisi koskaan tosielämässä törmännyt! Mukavaa loppuelämää sinulle, toivottavasti kukaan kunnon nainen ei koskaan erehdy kaltaiseesi älyn jättiläiseen
Meillä päinvastainen tilanne. Mies on se, joka haluaa seksiä, minä en halua kuin muutaman kerran kesässä. Mies rakastaa, mutta kärsii. Minä kärsin, koska näen mieheni kärsivän. Olen sanonut hänelle useasti, että saa käydä vieraissa tai lähteä, mutta hän itkee ettei halua ketään muuta kuin minut. Minua seksi siis kuvottaa, läheisyydestä ja silittelystä yms. kyllä pidän. Miesvartalo ei vain ole kiinnostava (ihan hetero olen).
t. Nainen 27 (mies 30)
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 13:23"]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 13:21"]
Seksiä on todella harvoin, ehkä neljä kertaa vuodessa ja tätä on jatkunut jo pari vuotta. Mies on myös aika tyypillinen "ei puhu eikä pussaa"-tyyppi joten läheisyyttäkään ei ole oikein mitään.
Olen ehdottanut parisuhdeterapiaa ja siitä mies kieltäytyi. Totesi, ettei sille ole tarvetta. Omien sanojensa mukaan hän ei vain halua seksiä tuon useammin. Ei ole masentunut tms. mikä voisi selittää asian.
Ihan rehellisesti, hajoaa pää tähän. Seksiä ei tipu aviomieheltä mutta sitä ei saisi hakea muualtakaan. Kauhistuttaa ajatus, että pitäisi lopun ikää olla melkein kuin selibaatissa. Käsi ylös, kuka oikeasti tyytyisi johonkin neljään, viiteen kertaan vuodessa.
[/quote]
Edit kaikille teille: mies ei halua seksiä TEIDÄN kanssanne. Kyllähän sitä samaa järveä kyllästyy soutamaan.
[/quote]
Miksei kaikki sitten kyllästy ja päädy kämppiksiksi? Miksi jotkut puolisot "soutaa sitä samaa järveä" intopiukeana??
[/quote]
Koska eivät muutakaan saa. Eihän sitä kotikylästä välttämättä matkalle lähde, mutta kyllä niilta samoilta poluilta on uutuudenviehetys kadonnut ja eteenpäin tallataan katse maassa ja mieli muualla.
[/quote]
Komea raamikas n 2m/110kg mies saisi kyllä ihan kenet vaan jos haluaisi. Enkä toki tarkista lukuisia työmatkojakaan - jos haluaisi jotain muuta tilaisuuksia kyllä olisi. Samoin mulle olisi tarjokkaita ihan tarpeeksi mutta eipä ole hinkua kun kotona saa tasokasta tarpeeksi;D
[/quote]
Niin varmaan, hah hah. Ei kuule, pillun saanti on ihan muusta kiinni, kuin salilla pelleilystä. Voithan uskotella itsellesi noin, mutta tosi asia on, että tuollainen kana-aivoinen salipelle ei saa pindeä ellei joku testamenttaa sitä. Ja silloinkin vain ehkä.
Sen sijaan vaimoasi höylää todennäköisesti viikottain joku lipeväkielinen naistennaurattaja. Sic. Älä huoli, ehkä säkin joskus löydät uskollisen naisen itsellesi.
[/quote]
Lukiko jossain että mieheni käy salilla?? Ei käy, lihakset on ihan oikealla urheilulla aikanaan hankittu ja ylläpidetty. Kana-aivo - kuten sanoit on isossa kansainvälisessä yrityksessä maajohtajana joten ihan huonosti ei silläkään saralla ole pärjännyt; mites sinä?? Ilmeisesti työtön lassukka kun on aikaa vittuilla muille näin keskellä päivää;D
[/quote]
Voihan sitä mielikuvitusystäviä pitää, lapsena se on jopa sallittua mutta aikuisena säälittävää. Mitä muuten on tuo "oikea" urheilu? Liikuntapelle mikä pelle.
Sinä kovasti nyt kehut miehelläsi ja hänen asemallaan, mitä itse teet? Työtön kotiäiti? Kannattaa ehkä hankkia omat kannukset eikä ratsastaa toisten, luultavasti keksittyjen, miesten urotöillä.
Uskollisuuteesi en usko hetkeäkään. Sakset rävähtää helposti auki kun on pari viinilasia otettu. Olen kaatanut melko monta "uskollista", "vahvaa" ja "itsenäistä" yhdenmiehen naista.
[/quote]
Olen yrittäjä ja tänään pidän vapaapäivää, ja kyllä - maksan itse osuuteni kuluista. Miehen asema ei sinänsä liittynyt tähän mitenkään, kunhan vain tuohon kananaivo kommenttiisi - kunnon ammattiin tuskin on kananaivoilla asiaa. Mutta siitä sinulla lienee enemmän kokemusta...:D
Oikea urheilu - no mun mielestä vaikka jalkapallo, lenkkeily, hiihto, laskettelu jne. Salilla on ihan kiva käydä "täydentämässä" kuntoa mutta en arvosta salilla pumpattuja lihaksia ollenkaan. Kaljakolpakon nostoa huulille tai nakkikiskalla uhoamista en laske urheiluksi, ne on varmaan sinulle tutumpia "lajeja"
Mielikuvituskaveri?? Oli viimeksi 5v:nä, kyllä tuo siippa on ihan laillisesti vihitty jo parikymmentä vuotta sitten.
[/quote]
Netissä vänkääminen on kuin paraolympialaisiin osallistuminen, joten jätän tämän pätemisen tähän. Hienoa että olet tyytyväinen elämääsi ja miehesi on oikea superuros. Piis.
[/quote]
Samoin, en jaksa tuhlata aikaani moiseen idioottiin! Onneksi en ole kaltaisiisi koskaan tosielämässä törmännyt! Mukavaa loppuelämää sinulle, toivottavasti kukaan kunnon nainen ei koskaan erehdy kaltaiseesi älyn jättiläiseen
[/quote]
On jo erehtynyt montakin kertaa.
Taisi ottaa pikkurouvan hermoon ja itsetuntoon kun oikein noin kovasti tuohduit. Tui tui. Eikä raha ollutkaan älyn tae vai miten se meni? Asema ja status, iiik! Vai on "miehesi" oikein iso pomo. No voit olla varma että paukuttaa pikkusihteerikköjä ruokatunnilla minkä ehtii, sä taidat olla pelkkä edustusvaimo, tosin pian vaihdettava kun eihän vanhaa naista kehtaa kenellekään esitellä.
Ehkä sun kannattaisi hankkia kunnon mies tai vaikka miehekäs nainen sen sun kananaivoläskisi sijaan, et olisi noin takakireä koko ajan.
[/quote]
Kyllä mä pitäisin tuolloin ihan perusteltuna jotain seksisuhdetta jonkun toisen kanssa, jos tilanne jatkuu pidempään, eikä kumppani edes halua muutosta. Omasta moraalista sitten kiinni, kertooko miehelle vai ei...
Miksi te nuoret naiset otatte niitä saakelin pappoja puolisoksenne? Syyttää saat itseäsi.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 12:32"]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 12:02"]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 11:00"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 01:49"] Täällä myös sama tilanne (oen itse 29v. ja mies 36v.). Seksiä on todella harvoin, ehkä neljä kertaa vuodessa ja tätä on jatkunut jo pari vuotta. Mies on myös aika tyypillinen "ei puhu eikä pussaa"-tyyppi joten läheisyyttäkään ei ole oikein mitään. Olen ehdottanut parisuhdeterapiaa ja siitä mies kieltäytyi. Totesi, ettei sille ole tarvetta. Omien sanojensa mukaan hän ei vain halua seksiä tuon useammin. Ei ole masentunut tms. mikä voisi selittää asian. Ihan rehellisesti, hajoaa pää tähän. Seksiä ei tipu aviomieheltä mutta sitä ei saisi hakea muualtakaan. Kauhistuttaa ajatus, että pitäisi lopun ikää olla melkein kuin selibaatissa. Käsi ylös, kuka oikeasti tyytyisi johonkin neljään, viiteen kertaan vuodessa. Lapsiakin on joten ihan heppoisin perustein en lähde avioeroa hakemaan. [/quote] Edit kaikille teille: mies ei halua seksiä TEIDÄN kanssanne. Kyllähän sitä samaa järveä kyllästyy soutamaan. [/quote] Niin, niin. Jos sulla ei seiso, niin ei tarvitse kaikkia kirjoituksia ottaa itseensä.
[/quote]
Taisi kalikka kalahta :D
En sanonut etten nai, en vain nai omaa vaimoa. Kyllä te naiset olette sitten sinisilmäisiä, voi pettää mennen tullen ettekä te taukit tajua mitään. Ja vaikka tajuaisitte, ette älyä edes lähteä :D :D :D
[/quote]
Sä et vaan taida itse tajuta, että kyllä ne vaimotkin osaa vieraissa käydä, jos ei kotona saa... Kuvittelet vaan olevasi jotenkin ovelampi.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 13:50"]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 12:32"]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 12:02"]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 11:00"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 01:49"] Täällä myös sama tilanne (oen itse 29v. ja mies 36v.). Seksiä on todella harvoin, ehkä neljä kertaa vuodessa ja tätä on jatkunut jo pari vuotta. Mies on myös aika tyypillinen "ei puhu eikä pussaa"-tyyppi joten läheisyyttäkään ei ole oikein mitään. Olen ehdottanut parisuhdeterapiaa ja siitä mies kieltäytyi. Totesi, ettei sille ole tarvetta. Omien sanojensa mukaan hän ei vain halua seksiä tuon useammin. Ei ole masentunut tms. mikä voisi selittää asian. Ihan rehellisesti, hajoaa pää tähän. Seksiä ei tipu aviomieheltä mutta sitä ei saisi hakea muualtakaan. Kauhistuttaa ajatus, että pitäisi lopun ikää olla melkein kuin selibaatissa. Käsi ylös, kuka oikeasti tyytyisi johonkin neljään, viiteen kertaan vuodessa. Lapsiakin on joten ihan heppoisin perustein en lähde avioeroa hakemaan. [/quote] Edit kaikille teille: mies ei halua seksiä TEIDÄN kanssanne. Kyllähän sitä samaa järveä kyllästyy soutamaan. [/quote] Niin, niin. Jos sulla ei seiso, niin ei tarvitse kaikkia kirjoituksia ottaa itseensä.
[/quote]
Taisi kalikka kalahta :D
En sanonut etten nai, en vain nai omaa vaimoa. Kyllä te naiset olette sitten sinisilmäisiä, voi pettää mennen tullen ettekä te taukit tajua mitään. Ja vaikka tajuaisitte, ette älyä edes lähteä :D :D :D
[/quote]
Sä et vaan taida itse tajuta, että kyllä ne vaimotkin osaa vieraissa käydä, jos ei kotona saa... Kuvittelet vaan olevasi jotenkin ovelampi.
[/quote]
Sanoinko jossain etteivät käy? Kaikki naiset ovat ****** kun sopiva mies vastaan tulee. Kullini on todennut tämän monta kertaa.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 11:03"]Luulen että tuo on melko yleinen "ongelma". Nykyinen seksikyllästämä yhteiskunta vain saa olettamaan, että sitä pitäisi nusutella koko ajan ja joka suunnasta. Ihmiset alkavat sitten kuvittelemaan että tämä on kaikille pakollista ja vain itse ei satu saamaan kuten pitäisi. En sitä silti tarkoita, kyllähän se puute on kamala tunne. Alkaa helposti katsomaan vieraisiin pöytiin.
[/quote]
No ei meillä ainakaan seksiä harrasteta yhteiskunnan painostuksesta. Ihan vain siksi, että nautitaan miehen kanssa siitä kumpikin, ja se on osa meidän suhdetta. Koskaan ei ole kyllä tuntunut siltä, että seksi on ihmiselle pakollista yhteiskunnan takia. Anteeksi vain, mutta typerä kommentti.
Suhteessanne on ilmeisesti muitakin ongelmia kuin miehen haluttomuus ja läheisyyden puute, mutta yrittäisin puhua miehen kanssa kunnolla. Kertoisin selkein sanoin mitä ajattelen ja pelkään, ja sanoisin, että et voi muuttaa tilannetta yksin jos mies ei tule vastaan ollenkaan. Jos miehellä ei ole mielenkiintoa ja halua tilanteen muuttamiseen, olisi ratkaisu molemmille selvä ja ero tulee.
Monilla tuon ikäisillä miehillä on erektio-ongelmia. Tyypillisesti hoitavat niitä kuten ap:n mies, kun eivät kehtaa mennä lääkäriin vaivansa kanssa. Siksi pelkäävät läheisyyttä.
Tupakka ja alkoholi pahentavat vaivaa.
Sama kävi meillä, mies lopetti kun esikoista odotimme. Olin tuollion 29v ja mies 43v. Sillä tiellä ollaan oltu 13 vuotta, että kyllä voi. Välillä on ollut kireempää..n. 4 vuoden välein minulla napsahtaa ja käyn hoitelemassa itseni vieraissa, sillä taas muutama vuosi eteenpäin ennenkuin alkaa taas vanne kiristää.
Sanotaan näin, että 13 vuoden jälkeen ei tunnu enää niin pahalta, jos jaksaa ajatela eteenpäin.
Seksi on se, mikä erottaa parisuhteen kaverisuhteesta. Meilläkin on ollut pitkiä kuivia kausia, lähinnä minun halustani. Kyllä toisella osapuolella on oikeus vaatia, että haluton osapuoli yrittää jotenkin ratkaista tilannetta. Jos edes pyrkimystä siihen ei ole, en pidä eroa vääränä.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 01:32"]
Tee nyt niin, kuin tuntuu itsestäsi oikealta. Onko teidän parisuhde ja se, että lapsella on hyvät vanhemmat tärkeintä, vai sinun himosi?
Teidän tilannehan voi muuttua seksin suhteen. Kannattaisi varmaan mennä johonkin parisuhdeterapiaan, missä joku voisi katsoa teidän tilannetta ulkoa päin ja auttaa teitä.
[/quote]
En usko että ap:lla on kyse pelkästä munanhimosta vaan läheisyyden kaipuusta mihin liittyy seksi. Tietenkin, ihan luonnollista ja välttämätöntä parisuhteen säilymiseksi onnellisena ja nautinnollisena molemmille. Läheisyyden (sylin, hellyyden, halin, suudelmien jne) puute sattuu ihan fyysisesti, älä vähättele sitä.
En usko että miehesi tilanne helpottaa, lääkärissä täytyy tietty käydä ja jos fyysisessä puolessa on heikkoutta niin lääkkeet voi auttaa. Jos haluttomuus on korvien välissä mikään ei sitä korjaa, näkeehän sen näistä sadoista pihtaavista vaimoista mitä av:lla on.
Mieti vielä - 40-50 tulevaa vuotta ilman hellyyttä?? Lapselle haitallisempaa on vanhempien huonot välit kuin ero. Ja miten edes antaisitte rakastavan parisuhteen mallin lapsellenne kun teilläkään ei sitä ole?
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 07:19"]Sama kävi meillä, mies lopetti kun esikoista odotimme. Olin tuollion 29v ja mies 43v. Sillä tiellä ollaan oltu 13 vuotta, että kyllä voi. Välillä on ollut kireempää..n. 4 vuoden välein minulla napsahtaa ja käyn hoitelemassa itseni vieraissa, sillä taas muutama vuosi eteenpäin ennenkuin alkaa taas vanne kiristää.
Sanotaan näin, että 13 vuoden jälkeen ei tunnu enää niin pahalta, jos jaksaa ajatela eteenpäin.
[/quote]
Onneks on muitakin...tosin mulla tää salasuhde on jatkunut jo 6 kk.mut helvetti ku tuntuu hyvältä panna kuin hullu eläin ja saada läheisyysterapiaa....
Niin se käy vanhemman miehen kanssa. Mies panee kuin kani alussa uutta tiukkaa pimperoa. Mutta kun sen viehätys on mennyt, huomaa, että hyvään suhteeseen ei riitäkään pelkästään kiinteä pillu ja pystyt tisut. Toisaalta, vanheneehan se nuori pimukin ja pimero löystyy ja tissit venyy lapsen saannista.
Teille on vain sattunut huono tsäkä, kyllä toiset panee kuin puput hautaan asti.
M41
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 02:01"]
Ei kaikki miehet vielä neljäkymppisenä ole näin haluttomia. Mut kyllä on vähän huijattu olo, kun suhteen alussa, eka vuosi rakastellaan ainakin joka viikko, ja nyt ei sitten yhtään enää. Yhdessä oltu vasta kolme vuotta, niin en oikein usko että tää tulee paranemaan, kun ukkokin kohta jo 50. Mieheni on muuten täydellinen minulle, mutta tää seksittömyys pilaa kaiken. Runkkaamisestakin tulee vaan paha mieli :( ap
[/quote]
No kyllähän 26v on hiukan eri pantava kuin 29v. Jokainen nainen rupsahtaa, joten ei auta kuin kattella taas nuorempaa.
Me ollaan ns. vanha pari, molemmilla ikää yli 50v. Seksiä on noin neljä kertaa viikossa. Leikit kestää puolesta tunnista tuntiin kerrallaan. Minusta tämä on normaalia.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 07:50"]
Niin se käy vanhemman miehen kanssa. Mies panee kuin kani alussa uutta tiukkaa pimperoa. Mutta kun sen viehätys on mennyt, huomaa, että hyvään suhteeseen ei riitäkään pelkästään kiinteä pillu ja pystyt tisut. Toisaalta, vanheneehan se nuori pimukin ja pimero löystyy ja tissit venyy lapsen saannista.
[/quote]
Jep, siksi olen ottanut itselleni nuoremman miehen heti alussa:) Jaksaa vielä näin 20 v jälkeenkin olla kiinnostunut kiinteästä "pimperosta" ja "tisuista" jotka ei roiku:) Vähintään pari kertaa viikossa, lomilla enemmän
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]