kuinka moni vie lapsen kuntosalin lapsiparkkiin?
Kuinka monena päivänä viikossa? Olen miettinyt jumppa/kuntosaliin liittymistä,mutta mietin että onko liikaa 8,5h päiväkotipäivän päälle tunti+ pienessä lapsiparkissa+ kävelymatkat päälle.
Kommentit (6)
Oon ollut itse kuntosalin lapsiparkissa töissä ja 99% siellä käyvistä lapsista tykkäsi olla siellä. Mahdollisuus piirtää, maalata vesi ja sormiväreillä, olla pallomeressä yms :)
Niitäkin tapauksia näki että lapset meni pallomereen piiloon kun eivät halunneet lähteä hoidosta :D
Kaikki lapset ei välttämättä sopeudu mutta ne lapset jota hoidin parkissa tykkäsivät tulla hoitoon tunnin ajaksi :)
Itse en salilla viitsi jättää lapsia lapsiparkkiin vaan he seuraavat mukana salilla treenini ajan. Tykkäävät leikkiä laitteilla ja lapsillakin menee aika nopeasti.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:58"]
Itse en salilla viitsi jättää lapsia lapsiparkkiin vaan he seuraavat mukana salilla treenini ajan. Tykkäävät leikkiä laitteilla ja lapsillakin menee aika nopeasti.
[/quote]
oletan, että tää oli huono vitsi...
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:58"]Itse en salilla viitsi jättää lapsia lapsiparkkiin vaan he seuraavat mukana salilla treenini ajan. Tykkäävät leikkiä laitteilla ja lapsillakin menee aika nopeasti.
[/quote] älkää jooko menkö tähän provoon ja aloittako väittelyä.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 23:01"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:58"]Itse en salilla viitsi jättää lapsia lapsiparkkiin vaan he seuraavat mukana salilla treenini ajan. Tykkäävät leikkiä laitteilla ja lapsillakin menee aika nopeasti. [/quote] älkää jooko menkö tähän provoon ja aloittako väittelyä.
[/quote]
Ei aleta, oli niin huono.
No jos se lisää sinun hyvinvointia paljon, niin kannattaa käydä. Tunti on pieni hinta siitä, että lapsella on onnellinen äiti, joka on saanut "puhaltaa" stressit pois salilla. Sieltä leikkihuoneessa voi löytyä uusia kivoja kavereitakin.