Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voisi koskaan tehdä lapsia lyhyen miehen kanssa

Vierailija
18.01.2015 |

Vaikka joskus rakastuisin lyhyeen mieheen, niin en voisi haaskata pitkänä naisena geenejäni siihen, että saisin lyhyitä lapsia.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kovasti haukutaan ap:tä. Ymmärrän tavallaan tämän yskän, kuka halua tahallaan siirtää ne lyhyen naisen/miehen geenit eteenpäin? Ja samalla valinnalla joutuu katsomaan vaikka sitä, kun omat teini-ikäiset lapset viiltelevät itseänsä ja masentuvat siitä, etteivät saa koskaan niitä kauniita tyttöjä ja ovat pelkän pituutensa vuoksi toisen luokan kosijoita ja epävarmoja ja kipuilevia itsensä kanssa ihan itsestään, koska tämä yhteiskunta on suunniteltu pitkille. Lapseni joutuvat varmaan ottamaan ne lihavat ja lyhyet tytöt, koska nykynaiset ovat niin nirsoja, ettei alle 170cm mies ole lainkaan.

Meillä näin ei ollut. olen itse 173cm ja mies on 170cm. Lapsemme ovat silti lyhyitä ja pieniä, pisin näistä on nyt 18-vuotiaana 167cm. Kuitenkin lyhyessä ihmisessä on yhtä lailla rakastettavaa kuin pitkässäkin, kuten myös paksummissa ja vaikka kaljuissa.

Vierailija
62/63 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että lyhyistä miehistä tulee lyhyitä lapsia..mites lyhyistä naisista sitten tulee?? Kyllä olet ap jotenkin jättänyt kesken ajattelun. Mitäs jos pitkän miehen lapsista tuleekin lyhyitä ja lyhyen lapsista pitkiä??
Noh..en minäkään nuorena voinit ajatella että seurustelisin itseäni lyhemmän kanssa mutta nyt sitä olkaa jo toista vuotta naimisissa. Katsos vanhempana ja viisaampana se ulkonäkö ei ole enää se tärkein kriteeri puolisossa. Niin ikää mulla nyt 33v ja pituutta 168,mies 43 v ja pituutta 157cm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:39"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 18:50"]Voi haloo ap! Haluat ilmeisesti pitkiä lapsia alhaisella älykkyysosamäärällä? Itse olen lyhyt nainen 160cm, mieheni on 195cm ja minun huonoista geeneistäni huolimatta lapsemme on todella pitkä. Ei ihan vielä isänsä mitassa, mutta voi mennä ylikin vielä. Että se siitä sun lyhyt-pitkä -teoriastasi. Voi olla parempi, että pidättäydyt täysin lasten hankkimisesta. [/quote] Tässä vasta paraskin puhuja. Miksi et ottanut 165 cm miestä? Niinpä ;)

[/quote] Jospa hän sattumoisin tapasi pitkän miehen ja rakastui häneen? Vai olisiko hänen pitänyt väkisin lähteä etsimään lyhyempää miestä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan