Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain sitten hermoromahduksen töissä

Vierailija
30.11.2014 |

Olen kaupassa palvelutiskillä töissä ja eilen olin lihahuoneessa marinoimassa lihoja kun ihan yllättäen sain kunnon hermoromahduksen (onneksi en siis asiakkaiden edessä). Tai no, henkinen romahdus ehkä? Kuitenkin. On ollut viime kuukausina todella rankkaa ja luulin jo, että kaikki on kunnossa. Jotenkin vain purskahdin kauheaan itkuun. Siis kunnon itkuun, olin polvillani maassa ja oikein ulisin. Työkaveri tuli katsomaan ja luuli, että olen leikannut sormen irti tai jotain kun olin niin paniikissa. Sitten hän vain lohdutteli minua jonkin aikaa ja rauhotuin muutamissa minuuteissa. Jotain yritin selitellä, että hups vähän ollut väsymystä ja stressiä... Kyllä hävettää. Ihan todella paljon. Kehtaakohan sitä huomenna mennä ollenkaan töihin..

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tuo tuntuu nololta, niin et varmasti ole ainoa. Mulla tulee kyyneleet silmiin ihan väärissä tilanteissa, jos oikein kovasti turhaudun ja olen väsynyt. Mutta tuollaista romahdusta ei ole tullut. En kyllä yllättyisi, vaikka sellainenkin vielä lähiviiikoina tai -kuukausina tulisi. Olen nimittäin ottanut hyvin raskaasti erään asian enkä ole tästä koitunutta ahdistusta saanut millään järkevällä tavalla purettua. Pelkään, että se purkaus tulee sitten jossain kohtaa väkisin.

Vierailija
2/11 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kehtaisi mennä jos tunnet olevasi kunnossa. Jos koet tarvitsevasi ammattiapua niin mene lääkääriin saat sairauslomaa ja voit vähän huilata.

Tunteiden osoittamisessa ei ole mitään hävettävää. Tsemppiä sinulle vaikeaan elämäntilanteeseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä töissäkin pitää voida joskus itkeä, ihminen ei ole kone. Tosin on minulle yhden terveyskeskuksen vuodeosastolla porukan työpaikkakiusaaja tuhahtanut naama happamana "ei tuo ihan normaalia ole", kun vedet pillahti silmiin rapsalla. Meni vain ihan yli, kun hänen jäkättksensä ja valituksensa jatkui muidenkin silmissä. Ihan vain halusi nolata keikkatyöntekijän. (En mene enää terveyskeskuksiin :P)

. Jos olet noin uupunut, niin katso mitä voit elämässä muuttaa, mistä saada tukea. Miten levätä. Tarvitseeko hakea lääkäriltä apua.

Vierailija
4/11 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon mäkin pillahtanut itkuun töissä ja äkillisesti.
Erinäisistä syistä johtuen.
Go on.

Vierailija
5/11 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko töissä k-marketissa? B:llä alkavassa... siellä yks akka aina itkemässä

Vierailija
6/11 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna menisin työterveyslääkärille juttelemaan, tarvitset todennäköisesti sairauslomaa. Mulla on ollut samanlainen tilanne. Muista, että jos saat sairauslomaa esim. uupumuksen tms. takia, sinun ei tarvitse kyhjöttää kotona neljän seinän sisällä, vaan on ihan suotavaakin lähteä ihmisten ilmoille ja tehdä niitä asioita joista tulee itselle hyvä olo. Tsemppiä!

Vierailija
7/11 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 14:03"]Sinuna menisin työterveyslääkärille juttelemaan, tarvitset todennäköisesti sairauslomaa. Mulla on ollut samanlainen tilanne. Muista, että jos saat sairauslomaa esim. uupumuksen tms. takia, sinun ei tarvitse kyhjöttää kotona neljän seinän sisällä, vaan on ihan suotavaakin lähteä ihmisten ilmoille ja tehdä niitä asioita joista tulee itselle hyvä olo. Tsemppiä!
[/quote]

Ei kyllä alkoholin käyttö sovi uupumus-diagnoosin saaneelle, hyvä olo pitää löytyä jostain muusta.

Vierailija
8/11 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 14:05"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 14:03"]Sinuna menisin työterveyslääkärille juttelemaan, tarvitset todennäköisesti sairauslomaa. Mulla on ollut samanlainen tilanne. Muista, että jos saat sairauslomaa esim. uupumuksen tms. takia, sinun ei tarvitse kyhjöttää kotona neljän seinän sisällä, vaan on ihan suotavaakin lähteä ihmisten ilmoille ja tehdä niitä asioita joista tulee itselle hyvä olo. Tsemppiä! [/quote] Ei kyllä alkoholin käyttö sovi uupumus-diagnoosin saaneelle, hyvä olo pitää löytyä jostain muusta.

[/quote]

Sulla taitaa olla lukihäiriö, missä kohtaa kehotin alkoholinkäyttöön? Menepä sinäkin käymään lääkärissä.

Vierailija
9/11 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mäkin joskus itkenyt töissä, kun on ollut rankkoja aikoja. Tosin teen vuorossa työtä yksin ja voin aina paeta asiakkaiden silmiltä meidän omiin tiloihin, niin ei kukaan ole ollut todistamassa näitä kertoja. Ehkä semmosta, noh, muutaman minuutin itkua just ja alkanut vähän tyhjästä. 

En tiedä mitä sulle on tapahtunut, mutta kyllä töihin voi mennä :) Ei kukaan ole kone. Kaikki, miehet ja naiset, itkee joskus vitutusta, turhautumista, surua. Mulla on pari ystävää jotka on todella vahvoja ihmisiä, mutta kummallekin puhjennut paniikkikohtaus muutamia vuosia sitten... Ilmeisesti juuri siksi että yrittävät olla liian vahvoja ja patoavat kaiken sisälleen, tai näin ainakin ovat itse jutelleet. Saikkuakin voi ihan rohkeasti pyytää kun menee selittämään että ahdistaa, tutut on saaneet kuukauden lomaa esim. avioerojen tai puolison kuoleman vuoksi. Eikä kukaan saa tietää miksi pidät saikkua, vaitiolovelvollisuus. 

Ja joku tuolla ylempänä mainitsi dildon ja pullon viiniä, ei ihan oikeasti kauhean huono idea. Orgasmi ainakin helpottaa huoliin, tai seksi nyt yleensäkin. Luonnossa kuljeskelu, raitis ilma. Hyvän musiikin kuuntelu. Komedian katsominen. Suklaan syönti ;) Eläinten silittely. Luotto-ystävälle soitto tai tapaaminen. Mikä ikinä onkaan se mistä luulet että rentoudut ja saat voimia, tee. Maailma on paska paikka mutta on täällä niitä hyviäkin asioita.

Vierailija
10/11 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuuhan noita paremmissakin piireissä.

Vierailija
11/11 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 13:49"]

Ei toi kyllä ole mitään normaalia, enkä sano tätä kiusatakseni vaan kyllä pitää hillitä itsensä ja ennakoida tilanteita. Tuskimpa tuo nyt ihan tyhjästä tuli, varmaan olisi ollut parempi olla töistä pois tuona päivänä. Tulee tarpeettomia vaaratilanteita jos olisit vaikka psykoosissa ruvennut viiltelemään itseasia kun siellä lihatiskilla on varmaan järeet teräaseet saatavilla. Voimia!

[/quote]

Psykoosissa? :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä