Minut jätettiin eilen kännissä.
Puoli vuotta yhdessä. Miehellä sitoutumiskammo. Olen hajalla.
Kommentit (19)
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 16:44"]
Kumpi teistä oli kännissä?
[/quote]
Aiheellinen kysymys.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 16:45"]Mies.
ap
[/quote]
No sitten ei paljon väliä. Hyvä kun juoposta pääsit.
Itekin eronnut pari päivää sitten, olin jättäjä mutta silti olen ihan hajalla ja mietin onko tää ero ehkä mun elämän pahin virhe. Yhdessä jotain vajaan vuoden verran.
:( tarkoittikohan mitä sanoi? Humalassa kun ei tule välttämättä ajateltua asioita kovin pitkälle.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 16:59"]
:( tarkoittikohan mitä sanoi? Humalassa kun ei tule välttämättä ajateltua asioita kovin pitkälle.
[/quote]
Tarkoitti, ei ollut vain kännisen puhetta. :(
ap
Minulla on sitoutumiskammo = et ole tarpeeksi hyvä minulle
Yritähän olla onnellinen, että pääsit siitä. Mitäpä sellaiseen tunteita haaskaamaan, joka ei sinua arvosta!
Hyvä kun pääsit tuollaisesta paskasta eroon. Nyt uutta matoa koukkuu
Sitoutumiskaamo on juuri sitä että kyseinen henkilö ei halua sitoutua sinuun. Siihen on helppo vedota...
Ei tarvi olla paskapää kun ottaa syyt omille niskoilleen. Sitoutumiskammoa ei ole. On vaan kasa ihmisiä jotka
haluaa kermat päältä. Ja kun on saanut haluamansa, menee seuraavaan. Joskus saattaa siten osua kohdalle joku jonka kanssa on valmis menemään vaikka naimisiin. Pelimies/pelinanenkin saattaa vahingossa rakastua.
Ja toivottavsti siinä kohtaa saa ansionsa mukaan.
*Lohtuhali*
Koita jaksaa! :)
t.ikisinkku
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 17:19"]
Sitoutumiskaamo on juuri sitä että kyseinen henkilö ei halua sitoutua sinuun. Siihen on helppo vedota...
Ei tarvi olla paskapää kun ottaa syyt omille niskoilleen. Sitoutumiskammoa ei ole. On vaan kasa ihmisiä jotka
haluaa kermat päältä. Ja kun on saanut haluamansa, menee seuraavaan. Joskus saattaa siten osua kohdalle joku jonka kanssa on valmis menemään vaikka naimisiin. Pelimies/pelinanenkin saattaa vahingossa rakastua.
Ja toivottavsti siinä kohtaa saa ansionsa mukaan.
Anteeksi kirjotusvirheet. Puhelin...
Leiki, että olit itsekin ihan kännissä, että et muista koko juttua ja laita viestiä tyypille. Jos se itsekin on unohtanut. Mut tosissaan sä olet ainakin ansainnut sen, että asiat puhutaan läpi selvinpäin. Jätkällä ei ollut munaa jättää sua selvinpäin, aika raukka. Ehkä parempi näin. Mitä se muuten sanoi?
Tiesin, että jonkinsortin sitoutumiskammoa on. Jättänyt kaikki naisensa. Mutta silti vuodessa ehkä yksi nainen, jonka kanssa yrittää. Ei olisi ikinä pitänyt rakastua tuollaiseen. Jotenkin säälittävästi kuvittelin, että olen ehkä erilainen ja mun kanssa suhde toimisi. Ja vitut. Kauankohan kestää, että nousen ylös tästä paskasta?
ap
Päivä päivemmältä oot vahvempi. Hyvä neuvo on se, että älä itke sellasen perään, kuka ei itke sun perään!
Pietään muijat yhtä. :)
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 18:33"]
Päivä päivemmältä oot vahvempi. Hyvä neuvo on se, että älä itke sellasen perään, kuka ei itke sun perään!
Pietään muijat yhtä. :)
[/quote]
Kiitos.
ap
Ääh, musta tuntuu että kuolen.
ap