En voisi koskaan tehdä lapsia lyhyen miehen kanssa
Vaikka joskus rakastuisin lyhyeen mieheen, niin en voisi haaskata pitkänä naisena geenejäni siihen, että saisin lyhyitä lapsia.
Kommentit (63)
Mutta mitä sitten teet, jos lapsesta tuleekin lyhyt? Oletko pettynyt, vai hyväksytkö lapsesi sellaisena kuin on. Oletko iloinen siitä, millainen hän on? Kun joskus lapsesta voi tulla lyhyt, vaikka vanhemmat olisivatkin pitkiä.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 18:50"]
Voi haloo ap! Haluat ilmeisesti pitkiä lapsia alhaisella älykkyysosamäärällä? Itse olen lyhyt nainen 160cm, mieheni on 195cm ja minun huonoista geeneistäni huolimatta lapsemme on todella pitkä. Ei ihan vielä isänsä mitassa, mutta voi mennä ylikin vielä. Että se siitä sun lyhyt-pitkä -teoriastasi. Voi olla parempi, että pidättäydyt täysin lasten hankkimisesta.
[/quote] Älä hauku geenejäsi huonoiksi (vaikka tuo saattoikin kyllä olla sarkasmia). :) Lyhyt tai pitkä, ihan yhtä hyvä.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 18:52"]Mutta mitä sitten teet, jos lapsesta tuleekin lyhyt? Oletko pettynyt, vai hyväksytkö lapsesi sellaisena kuin on. Oletko iloinen siitä, millainen hän on? Kun joskus lapsesta voi tulla lyhyt, vaikka vanhemmat olisivatkin pitkiä.
[/quote]
no sille ei voi sitten mitään, mutta olis se aika pettymys.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 18:54"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 18:52"]Mutta mitä sitten teet, jos lapsesta tuleekin lyhyt? Oletko pettynyt, vai hyväksytkö lapsesi sellaisena kuin on. Oletko iloinen siitä, millainen hän on? Kun joskus lapsesta voi tulla lyhyt, vaikka vanhemmat olisivatkin pitkiä. [/quote] no sille ei voi sitten mitään, mutta olis se aika pettymys.
[/quote] Jätä lapset hankkimatta. Lapset aistii sen että et ole niihin tyytyväinen, mikä vaikuttaa heidän psyykkeeseen.
Minäpä olen 180 cm pitkä nainen ja olin ihastunut 170 cm pitkään mieheen ja olisin hyvinkin voinut tehdä hänen kanssaan lapsen. Mitä väliä jollain pituudella? Mies oli älykäs, hauska, kivannäköinen, hyväkroppainen, sosiaalinen, täyspäinen ja työelämässä menestynyt. Lapsi olisi saanut hyvät geenit!
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 18:30"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 18:29"]Enkä minäkään voisi tehdä lapsia tyhmän, imagokeskeisen naisen kanssa.
Terveisin 191 cm mies. [/quote] en ile kylläkään tyhmä. Mutta en todellakaan tahdo pilata geenejäni.
[/quote]
miten sun mahdolliset lapset voi pilata sinun geenisi?
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 18:56"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 18:54"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 18:52"]Mutta mitä sitten teet, jos lapsesta tuleekin lyhyt? Oletko pettynyt, vai hyväksytkö lapsesi sellaisena kuin on. Oletko iloinen siitä, millainen hän on? Kun joskus lapsesta voi tulla lyhyt, vaikka vanhemmat olisivatkin pitkiä. [/quote] no sille ei voi sitten mitään, mutta olis se aika pettymys.
[/quote] Jätä lapset hankkimatta. Lapset aistii sen että et ole niihin tyytyväinen, mikä vaikuttaa heidän psyykkeeseen.
[/quote]
kyllä siinä vaiheessa olisi joku kehityshäiriö tapahtunut jotain jos kaksi pitkää saavat keskivertoa lyhemmän lapsen.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 18:25"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 18:24"]En minäkään vois tehdä lapsia ap sun kanssa, kun lapsista tulis tyhmiä, sori. -älykäs pitkä mies [/quote] no anteeksi kun ajattelen pitemmälle enkä tahdo lyhyitä lapsia.
[/quote]
Et selvästikään mieti kovin pitkälle jos haluat pitkiä idioottilapsia (tulevat siis äitiinsä) joista tyhyytensä takia ei ole hyötyä yhteiskunnalle. He vain kuluttavat resursseja pinnalliseen pituuskeskeiseen elämään.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:00"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 18:56"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 18:54"] [quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 18:52"]Mutta mitä sitten teet, jos lapsesta tuleekin lyhyt? Oletko pettynyt, vai hyväksytkö lapsesi sellaisena kuin on. Oletko iloinen siitä, millainen hän on? Kun joskus lapsesta voi tulla lyhyt, vaikka vanhemmat olisivatkin pitkiä. [/quote] no sille ei voi sitten mitään, mutta olis se aika pettymys. [/quote] Jätä lapset hankkimatta. Lapset aistii sen että et ole niihin tyytyväinen, mikä vaikuttaa heidän psyykkeeseen. [/quote] kyllä siinä vaiheessa olisi joku kehityshäiriö tapahtunut jotain jos kaksi pitkää saavat keskivertoa lyhemmän lapsen.
[/quote] Tämäkin kertoo kuinka ajattelevainen olet. Kuvitellaan nyt vaikka että sinulla tosiaan on se pitkä mies. Oletko tullut ajatelleeksi, että tällä miehellä voisi toinen vanhemmista olla keskivertoa lyhyempi? Tiesitkö, että tuo lyhyys voi "hypätä" yhden sukupolvin yli? Muistathan käydä moikkaamassa tulevien deittikumppaniesi vanhempia mahdollisimman aikaisessa vaiheessa, että saat tietää onko jompikumpi heistä lyhyempi, ja että voiko se vaikuttaa lapsesi pituuteen.
Taidat olla tämä Benin tapaama täti?
http://www.feissarimokat.com/2015/01/kohtaamisia-kaupoilla-osa-56/
Minä tykkään lyhyistä miehistä
T.lyhyt nainen
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:09"]Taidat olla tämä Benin tapaama täti?
http://www.feissarimokat.com/2015/01/kohtaamisia-kaupoilla-osa-56/
[/quote]
en ole. En ole raskaana enkä läheskään kolmenkymmenen.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:06"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:00"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 18:56"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 18:54"] [quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 18:52"]Mutta mitä sitten teet, jos lapsesta tuleekin lyhyt? Oletko pettynyt, vai hyväksytkö lapsesi sellaisena kuin on. Oletko iloinen siitä, millainen hän on? Kun joskus lapsesta voi tulla lyhyt, vaikka vanhemmat olisivatkin pitkiä. [/quote] no sille ei voi sitten mitään, mutta olis se aika pettymys. [/quote] Jätä lapset hankkimatta. Lapset aistii sen että et ole niihin tyytyväinen, mikä vaikuttaa heidän psyykkeeseen. [/quote] kyllä siinä vaiheessa olisi joku kehityshäiriö tapahtunut jotain jos kaksi pitkää saavat keskivertoa lyhemmän lapsen.
[/quote] Tämäkin kertoo kuinka ajattelevainen olet. Kuvitellaan nyt vaikka että sinulla tosiaan on se pitkä mies. Oletko tullut ajatelleeksi, että tällä miehellä voisi toinen vanhemmista olla keskivertoa lyhyempi? Tiesitkö, että tuo lyhyys voi "hypätä" yhden sukupolvin yli? Muistathan käydä moikkaamassa tulevien deittikumppaniesi vanhempia mahdollisimman aikaisessa vaiheessa, että saat tietää onko jompikumpi heistä lyhyempi, ja että voiko se vaikuttaa lapsesi pituuteen.
[/quote]
kyllä tiesin.
Kauhean pinnallista ajattelua yyh. Huijaan jos väitän etteitkö itseäni pidemmät miehet sytytä minua, mutta huijaan myös jos väitän että lyhyet miehet eivät voi olla kuumia. Loppujenlopuksi pituus ja muut ulkonäölliset seikat ovat ongelmia, jos niistä HALUAA tehdä ongelmia. Terve itsetunto ja hyvä persoona on tärkeintä. Tv. 180cm N
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:25"]
Kauhean pinnallista ajattelua yyh. Huijaan jos väitän etteitkö itseäni pidemmät miehet sytytä minua, mutta huijaan myös jos väitän että lyhyet miehet eivät voi olla kuumia. Loppujenlopuksi pituus ja muut ulkonäölliset seikat ovat ongelmia, jos niistä HALUAA tehdä ongelmia. Terve itsetunto ja hyvä persoona on tärkeintä. Tv. 180cm N
komppaan tätä seurustellut muutaman vuoden itseäni lyhyemmän miehen kanssa jolla ihana luonne ja arvomaailma kunnossa ja meillä kaksoset nyt tulossa, eli eipä mua hirveesti nuo pituus asiat kiinnosta kuhan luonnetta löytyy =)
terveisin N185
[/quote]
Mitäs ihmeelliistä tuossa on? En minäkään voisi, en myöskään ruman miehen kanssa. Eiköhän useimmilla ihmisillä ole joitakin ulkonäkökriteerejä kumppanille. Harva voisi hankkia lapsia ihan minkä tahansa näköisen kanssa. Useimmat haluavat vähintään omantasoisen kumppanin.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 18:50"]Voi haloo ap! Haluat ilmeisesti pitkiä lapsia alhaisella älykkyysosamäärällä? Itse olen lyhyt nainen 160cm, mieheni on 195cm ja minun huonoista geeneistäni huolimatta lapsemme on todella pitkä. Ei ihan vielä isänsä mitassa, mutta voi mennä ylikin vielä. Että se siitä sun lyhyt-pitkä -teoriastasi. Voi olla parempi, että pidättäydyt täysin lasten hankkimisesta.
[/quote]
Tässä vasta paraskin puhuja. Miksi et ottanut 165 cm miestä? Niinpä ;)
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 18:48"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 18:41"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 18:39"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 18:30"] [quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 18:29"]Enkä minäkään voisi tehdä lapsia tyhmän, imagokeskeisen naisen kanssa.
Terveisin 191 cm mies. [/quote] en ile kylläkään tyhmä. Mutta en todellakaan tahdo pilata geenejäni. [/quote] No ei niissä näköjään kauheasti pilattavaa ole, kun se tärkein, eli älykkyys on jo pilalla. [/quote] sori se älykkyys on tallella. Muutenhan en välittäisi yhtään siitä kelle lapsia teen.
[/quote] Viestisi kertovat kyllä aivan jotain muuta. Ehkä sinun kannattaisi harkita lasten tekemistä (sitten vasta kun joskus ehkä kypsyt) sellaisen miehen kanssa, joka rakastaa sinua ja jossa on isäainesta. Pinnallinen ajattelutapasi ei todellakaan ole mikään älykkään ihmisen merkki.
[/quote]
tottakai vaadin isäehdokkaalta älyä ja että mies rakastaisi minua ja olisi hyvä mies ja isä. Silti voin valikoida lasteni isää myös pituuden mukaan.
[/quote]
Voip olla kuule et jäätkin kokonaan ilman miestä, niin lyhyttä kuin pitkää! ;)