Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luokkakokous masensi minut

Vierailija
18.01.2015 |

Olin paikallaolijoista surkein. En vain omasta mielestäni sillä yhtään yhteydenottoa ei ole tullut tapaamisen jälkeen, menestyneillä näyttää kertyneen tykkäämisiä ja kommentteja suuret määrät nyt parissa päivässä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 17:09"]

Mäkin kuulun niihin joita ei edes kutsuttu. Jälkikäteen kuulin et juhlat oli ollut.

[/quote]

Mulla sama, kiitti yhteisistä vuosista?

Vierailija
2/12 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hieman suloista kun vuosia jälkeenpäin muistellaan, että joo parin opiskelijan se piti järjestää. Miksi te, jotka haikailette mahdollista luokkakokokusta järjestä sellaista itse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin järjestämässä kokousta vuosia sitten. Kaikki olisi kutsuttu, mutta muutaman luokkakaverin yhteystietoja ei onnistuttu löytämään, ja kutsuja jäi siksi laittamatta.

Vierailija
4/12 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olin järjestämässä kokousta vuosia sitten. Kaikki olisi kutsuttu, mutta muutaman luokkakaverin yhteystietoja ei onnistuttu löytämään, ja kutsuja jäi siksi laittamatta." - Ja varmaan hait ihmisiä muualtakin kuin vain naamakirjasta (ja Av-palstalta) - Mut joo tämä on varmaan ikuisuusongelma. Mutta hienoa ja ilahduttavaa, kuitenkin halusit kutsua kaikki. Meitä oli koulussa + 30 oppilasta ja kyllä tällekin luokalle mahtuu useampikin, jonka nimi on muuttunut mm. avioliittoon menon seurauksena, samoin kuin osa osa poistunut ainakintoistaiseksi suomen rajojen ulkopuolelle. Silti on, ehkä pieni ihme kun tuntuu, sille, että aina joku tietää tai tuntee jonkun. Mutta silti on, myös niin että kaikkien löytämiseen ei aika riitä, mut se ei suinkaa olle automaattisesti vain järjestäjän vika. - pakko muuten kertoa, että jokunen vuosi sitten eräs luokkaiseni ei ollut ymmärtääkseni saanut kutua tai sitten hän ei ollut saanut sitä riittävän ajoissa. - Yhtä kaikki kun hän oli sitten päätti järjestää itse uuden luokkakokouksen ja järjestikin sellaisen, eikä tiettävästi kukaan ollut pahoillaan tästä tempauksesta.    

Vierailija
5/12 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut hei! Mua ei edes kutsuttu luokkakokoukseen! Ajattele, et joku on vielä surkeampi, kuin sinä.

Vierailija
6/12 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä mua ei kutsuttu , mutta vain siksi että kutsuvat kuvittelevat minun olevan yhä samallainen kuin kymmenen vuotiaana! He ovat sen verran epätoivoisia etteivät halua minua menestynyttä naista sinne vaan mieluummin takertuvat fantasiaansa, että ihminen ei muutu.

Vierailija
7/12 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

!

Vierailija
8/12 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei järjestetty luokkakokousta millään asteella. Ei ala-asteen, yläasteen, lukion, ammattikoulun tai yliopiston vuosikurssin kanssa. Eipä olisi ollut kiinnostustakaan aiemmin, mutta kieltämättä nyt nelikymppisenä olisi ihan hauska nähdä, kuinka paljon muut(kin) ovat rupsahtaneet ja harmaantuneet. Olen muuttanut pois kotopuolesta enkä ole tavannut yhtään koulu- tai opiskelukaveria valmistumisen jälkeen.

Vierailija
9/12 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli luokkakokous ala-asteen kanssa joskus ollessani teini. En mennyt sinne, koska vihasin sitä koulua ja niitä ihmisiä. Yläasteen luokalla valittiin kaksi oppilasta, joiden pitäisi koota luokka yhteen muutaman vuoden kuluttua. Eipä ole kuulunut mitään, vaikka siitä on jo viisi vuotta.

Vierailija
10/12 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Hui kamala. En edes haluaisi mennä luokkakokoukseen. Jotenkin siellä varmaan iskisi niin kovaa todellisuus vastaan. Vasta eilen olimme nuoria, koko elämä edessä ja nyt jo enemmän tai vähemmän kurttuisia.

Vierailija
11/12 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 16:23"]No mut hei! Mua ei edes kutsuttu luokkakokoukseen! Ajattele, et joku on vielä surkeampi, kuin sinä.
[/quote]

Toivottavasti minuakaan ei kutsuta kun sen kokouksen aika tulee.

Vierailija
12/12 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin kuulun niihin joita ei edes kutsuttu. Jälkikäteen kuulin et juhlat oli ollut.