Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen rakastunut ystäväni mieheen, mitä tekisit minuna?

NytTarvitaanMielipiteitä
05.11.2021 |

Pari kuukautta sitten huomasimme ystäväni miehen kanssa, että meillä synkkää hyvin ja yksi asia johti toiseen ja lopulta aloitimme salasuhteen.

Minulle kävi toisen naisen rooli ja se oli suoraan sanottuna jännittävääkin ja seksi tuntui paremmalta, kun se oli sellaista tabumaista kun ystävän miehen kanssa on mistä saa lisä kiksejä.

Nyt kuitenkin olen huomannut, että olen todella rakastunut tähän ihanaan mieheen, vaikka alunperin tämän piti olla lyhyt juttu, josta ystäväni ei pitänyt koskaan saada tietää.

Miten toimisit minun tilanteessa? Kannattaako yrittää saada mies itselle ja rikkoa ystävyys?

Tiedän että moni teistä paheksuu asiaa, mutta kyse on rakkaudesta. Myönnän että asia hävettää jonkin verran kun näin olen tehnyt ystäväni seläntakana, mutta samalla koen, että tämä mies todennäköisesti on elämäni rakkaus. Meillä on kemiaa jonka ani harva kokee.

Kommentit (273)

Vierailija
161/273 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekäs ja julma, ystäväsi ei ansaitse tuollaista sontiaista. Etkä edes häpeä? Oksetus.

Vierailija
162/273 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maineen pilaaminen on tehokasta kyllä. Minunkin ex-ystäväni levitteli ympäri kyliä, että olisin "paneskellut" "miehensä" kanssa. Juoruilulla yritti varmistaa ettei kukaan uskoisi jos paljastan muille, miten kohteli lemmikkieläimiään, mitä jouduin läheltä todistamaan . Ja todellisuudessa miesystävänsä oli lähtenyt, tuo lemmikkiongelma oli yksi monista syistä miksi jätti sen kieron eläinrääkkääjän (ja pettäjän).

Mm siitä lemmikkiongelmasta kävimme pitkiä keskusteluja ex-miehensä kanssa, tästä sitten varmaan sai idean kehitellä tuon sepittelyn.

Mitään muuta syytä maineen pilaamiselle en keksinyt kuin estää muista kuuntelemasta jos otan lemmikkiasian puheeksi, minulla ei ollut sellaista mistä olla kateellinen tms. 

Toivottavasti teitte ilmoituksen viranomaisille noista lemmikeistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/273 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maineen pilaaminen on tehokasta kyllä. Minunkin ex-ystäväni levitteli ympäri kyliä, että olisin "paneskellut" "miehensä" kanssa. Juoruilulla yritti varmistaa ettei kukaan uskoisi jos paljastan muille, miten kohteli lemmikkieläimiään, mitä jouduin läheltä todistamaan . Ja todellisuudessa miesystävänsä oli lähtenyt, tuo lemmikkiongelma oli yksi monista syistä miksi jätti sen kieron eläinrääkkääjän (ja pettäjän).

Mm siitä lemmikkiongelmasta kävimme pitkiä keskusteluja ex-miehensä kanssa, tästä sitten varmaan sai idean kehitellä tuon sepittelyn.

Mitään muuta syytä maineen pilaamiselle en keksinyt kuin estää muista kuuntelemasta jos otan lemmikkiasian puheeksi, minulla ei ollut sellaista mistä olla kateellinen tms. 

Toivottavasti teitte ilmoituksen viranomaisille noista lemmikeistä.

Kyllä, ja jäin vielä samoihin porukoihin pyörimään reilusti yli vuodeksi seuraamaan tilannetta niiden lemmikkien takia, vaikka kommunikointi oli luonnollisesti nihkeää yhteisissä kuvioissa kun tämä yksi liero oli myrkyttänyt maineen. Tosin muutama muukin ihminen oli huomannut tuon luonteen, että ihan yksin en ollut.

Yleisesti, valitettavasti niin se näyttää monesti olevan, että niitä uusia lemmikkejä sitten kumminkin otetaan :(

Vierailija
164/273 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole sun ystävän mies.

Todellisen ystävän miehet eivät missään mielessä edes kiinnosta. Minulle heistä tulee heti turn off, kun ovat ystäväni kanssa enkä voisi ikimaailmassa kuvitellakaan heitä siinä mielessä.

Aivan samaa mieltä. Olisin todella häpeissäni ja surullinen jos olisin tuollainen kavala halpamainen luonteeltani. "Ystävällesi" täydet sympatiat minulta. Pettäjät saavat kyllä palkkansa. Sitä saa mitä antaa.

"Ystävän" miehen seläntakana panija jää kyllä aikanaan kiinni ja karma kostaa viemällä kaverit ja maineen yms.

Kiinnijäämisestä en tiedä, mutta ihmettelen tätä sokeaa uskoa, että paha saisi palkkansa yms. 

Minulle tapahtui tuo nuorempana, ja niin se ex-ystäväni vaan porskuttaa. Ainakin ulkoapäin näyttää että on perhe, toimeentulo, terveys tallella, normi maine ja ystäviä. Ei ole eronnut edes. Kohta 30 vuotta kulunut tapahtuneesta ja rakensi elämänsä normaalisti.

Maailma ei ole oikeudenmukainen paikka.

Tuo karmaan uskomaninen on lapsellista ja heikon mielen tuote, kun ei pysty itse tekemään asialle mitään niin mieli selittää jotain karmaa että pysyisi edes jotenkin kasassa. Todellisuudessa pahantekijät pääsevät melkein aina pälkähästä ja elävät onnellisesti nöyryyttäen heikompia. Kylmä totuus.

Vierailija
165/273 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellisen ystävän miehet eivät missään mielessä edes kiinnosta. Minulle heistä tulee heti turn off, kun ovat ystäväni kanssa enkä voisi ikimaailmassa kuvitellakaan heitä siinä mielessä.

Aivan samaa mieltä. Olisin todella häpeissäni ja surullinen jos olisin tuollainen kavala halpamainen luonteeltani. "Ystävällesi" täydet sympatiat minulta. Pettäjät saavat kyllä palkkansa. Sitä saa mitä antaa.

"Ystävän" miehen seläntakana panija jää kyllä aikanaan kiinni ja karma kostaa viemällä kaverit ja maineen yms.

Kiinnijäämisestä en tiedä, mutta ihmettelen tätä sokeaa uskoa, että paha saisi palkkansa yms. 

Minulle tapahtui tuo nuorempana, ja niin se ex-ystäväni vaan porskuttaa. Ainakin ulkoapäin näyttää että on perhe, toimeentulo, terveys tallella, normi maine ja ystäviä. Ei ole eronnut edes. Kohta 30 vuotta kulunut tapahtuneesta ja rakensi elämänsä normaalisti.

Tuo karmaan uskomaninen on lapsellista ja heikon mielen tuote, kun ei pysty itse tekemään asialle mitään niin mieli selittää jotain karmaa että pysyisi edes jotenkin kasassa. Todellisuudessa pahantekijät pääsevät melkein aina pälkähästä ja elävät onnellisesti nöyryyttäen heikompia. Kylmä totuus.

Näinhän se menee, että monen mieli luo itse sen, että "paha saa palkkansa", kun tietää olevansa itse liian heikko tehdäkseen asialle mitään.

Todellisuudessa koulukiusaajat, naisten ahdistelijat, rikolliset, poliitikot yms. pääsevät pälkähästä 95% asioista mitä tekevät elämässään ja elävät onnellisesti.

Vierailija
166/273 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko saitte toisenne? Vai vieläkö Ap pohtii kertoako vai eikö kertoa? Laita parin vuoden kuluttua palstalle viesti, et kuinka kävi.

Vierailija
167/273 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
168/273 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aloituksen alapeukut ei kerro ollenkaan täällä keskustelevien naisten kaksinaismoralismistä?

Vierailija
169/273 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäisin ainakin saada miehen kokonaan itselle, jos rakkaus on aitoa!

Vierailija
170/273 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se menee, että monen mieli luo itse sen, että "paha saa palkkansa", kun tietää olevansa itse liian heikko tehdäkseen asialle mitään.

Todellisuudessa koulukiusaajat, naisten ahdistelijat, rikolliset, poliitikot yms. pääsevät pälkähästä 95% asioista mitä tekevät elämässään ja elävät onnellisesti.

Niinpä, ja onko se välttämättä heikkouttakaan, mutta se vain on kylmä totuus ja maailmanmeno. Härskit ja laskelmoivat muiden hyväksikäyttäjät porskuttavat siinä kuin muutkin - elleivät jopa paremmin.

Vierailija
171/273 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittäisin ainakin saada miehen kokonaan itselle, jos rakkaus on aitoa!

Mitähän tuo aito rakkaus tarkoittaa nykyään naisille? Vierestä katsellut kun kaverit on menneet naimisiin, heistä on tullut täysin hengettömiä jotka maksavat laskuja, elävät työssäkäymiselle ja joilta ei edes kysytä mitä tapettia seinään pannaan. Moni heistä on myös valittanut että ainut mitä saa panna on tapetti seinään. Vaikka mistä minä tiedän, minähän se luuseri olen kun en ole ketään "löytänyt".

Vierailija
172/273 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kemia johtuu vain siitä kun se on "kiellettyä".

Huomaat sen sitten kun olet menettänyt ystäväsi ja rikkonut parisuhteen ja saanut miehen itsellesi ettei se mies ollutkaan niin ihana kuin luulit.

Juurikin näin.

Vierailija
173/273 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rakkaudessa ole mitään väärää. Joka muuta väittää niin ei ole oikeata rakkautta kokenut!

Vierailija
174/273 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja aloituksen alapeukut ei kerro ollenkaan täällä keskustelevien naisten kaksinaismoralismistä?

Vai kertoisivatko ihmisten antamasta arvosanasta provon tasoon?

On tehnyt vähintään 6 ketjua muutaman viikon aikana, jos et vielä tiedä.

Vierailija
175/273 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei rakkaudessa ole mitään väärää. Joka muuta väittää niin ei ole oikeata rakkautta kokenut!

Rakkauteen kuuluu kunnioitus, sitä ei ap:lla ole.

Vierailija
176/273 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jättäisin tuomatta ihastustani julki, koska en hyväksy itse tuollaista pettäjäkäytöstä muutenkaan, enkä tahtoisi olla sellainen ihminen.

Vierailija
177/273 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen naimisissa entisen parhaan ystäväni miehen kanssa. Rakastuimme molemmat tulisesti ja molemmat koki että emme olleet ketään toista kohtaan kokeneet yhtä vahvaa rakkautta niin salasuhde muuttui muodolliseksi seurusteluksi ja ex paras ystävä ei ymmärtänyt sitä. Haukkui minut ja levitti kaikkea pahaa minusta. Jos on oikeasti tosi ystävä niin ymmärtää kyllä, että jos se oma kumppani sopiikin toiselle paremmin ja ymmärtää olla iloisia heidän puolestaan, tämä ystävätär ei ymmärtänyt joten olen ihan iloinen että hän on poisasa elämästämme.

Vierailija
178/273 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen naimisissa entisen parhaan ystäväni miehen kanssa. Rakastuimme molemmat tulisesti ja molemmat koki että emme olleet ketään toista kohtaan kokeneet yhtä vahvaa rakkautta niin salasuhde muuttui muodolliseksi seurusteluksi ja ex paras ystävä ei ymmärtänyt sitä. Haukkui minut ja levitti kaikkea pahaa minusta. Jos on oikeasti tosi ystävä niin ymmärtää kyllä, että jos se oma kumppani sopiikin toiselle paremmin ja ymmärtää olla iloisia heidän puolestaan, tämä ystävätär ei ymmärtänyt joten olen ihan iloinen että hän on poisasa elämästämme.

Miten se rakkaus on aina se tekosyy sille, että puukottaa ystävää (vieläpä parasta ystävää selkään), viettelee tämän miehen, salasuhde, pettämistä ja sitten lopulta viet miehen kokonaan. En arvosta. Ei mieskään toki mikään puhdas pulmunen ole, mutta sinun teko tässä pahempi!

Vierailija
179/273 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taistele hänestä!

Vierailija
180/273 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei taida olla kovin läheinen tuo ystäväsi