Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rakastunut ystäväni mieheen, mitä tekisit minuna?

NytTarvitaanMielipiteitä
05.11.2021 |

Pari kuukautta sitten huomasimme ystäväni miehen kanssa, että meillä synkkää hyvin ja yksi asia johti toiseen ja lopulta aloitimme salasuhteen.

Minulle kävi toisen naisen rooli ja se oli suoraan sanottuna jännittävääkin ja seksi tuntui paremmalta, kun se oli sellaista tabumaista kun ystävän miehen kanssa on mistä saa lisä kiksejä.

Nyt kuitenkin olen huomannut, että olen todella rakastunut tähän ihanaan mieheen, vaikka alunperin tämän piti olla lyhyt juttu, josta ystäväni ei pitänyt koskaan saada tietää.

Miten toimisit minun tilanteessa? Kannattaako yrittää saada mies itselle ja rikkoa ystävyys?

Tiedän että moni teistä paheksuu asiaa, mutta kyse on rakkaudesta. Myönnän että asia hävettää jonkin verran kun näin olen tehnyt ystäväni seläntakana, mutta samalla koen, että tämä mies todennäköisesti on elämäni rakkaus. Meillä on kemiaa jonka ani harva kokee.

Kommentit (273)

Vierailija
181/273 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk. Jos tämä iljettävä tarina olisi totta, jota epäilen koska kuka voisi olla noin mätä, että haluaisi edes paneskella ystävänsä ällöttävää miestä. Koska pettävä mies on aina ällöttävä. Varsinkin ystävää pettävä. Eli sun täytyy olla mielisairas. Normaali terve ihminen ei voisi olla noin julma ystävälleen.

Vierailija
182/273 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole sun ystävän mies.

Todellisen ystävän miehet eivät missään mielessä edes kiinnosta. Minulle heistä tulee heti turn off, kun ovat ystäväni kanssa enkä voisi ikimaailmassa kuvitellakaan heitä siinä mielessä.

Aivan samaa mieltä. Olisin todella häpeissäni ja surullinen jos olisin tuollainen kavala halpamainen luonteeltani. "Ystävällesi" täydet sympatiat minulta. Pettäjät saavat kyllä palkkansa. Sitä saa mitä antaa.

"Ystävän" miehen seläntakana panija jää kyllä aikanaan kiinni ja karma kostaa viemällä kaverit ja maineen yms.

Kiinnijäämisestä en tiedä, mutta ihmettelen tätä sokeaa uskoa, että paha saisi palkkansa yms. 

Minulle tapahtui tuo nuorempana, ja niin se ex-ystäväni vaan porskuttaa. Ainakin ulkoapäin näyttää että on perhe, toimeentulo, terveys tallella, normi maine ja ystäviä. Ei ole eronnut edes. Kohta 30 vuotta kulunut tapahtuneesta ja rakensi elämänsä normaalisti.

Maailma ei ole oikeudenmukainen paikka.

Tuo karmaan uskomaninen on lapsellista ja heikon mielen tuote, kun ei pysty itse tekemään asialle mitään niin mieli selittää jotain karmaa että pysyisi edes jotenkin kasassa. Todellisuudessa pahantekijät pääsevät melkein aina pälkähästä ja elävät onnellisesti nöyryyttäen heikompia. Kylmä totuus.

Näinhän se menee, että monen mieli luo itse sen, että "paha saa palkkansa", kun tietää olevansa itse liian heikko tehdäkseen asialle mitään.

Todellisuudessa koulukiusaajat, naisten ahdistelijat, rikolliset, poliitikot yms. pääsevät pälkähästä 95% asioista mitä tekevät elämässään ja elävät onnellisesti.

Liian heikko tehdäkseen asialle jotain??! Olisi TYHMÄÄ tehdä jotain asialle, koska sitä kuule joutuu vankilaan jos kostamaan alkaa. Eli on viisasta olla tekemättä asialle mitään.Kuka nyt vankilaan haluaisi idioottien vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/273 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin tapauksessa paha saa palkkansa. Mätä mies saa mädän naisen palkakseen. Minä en ainakaan haluaisi itselleni puolisoa joka on luonteeltaan paha, ja johon ei voi luottaa.

184/273 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat sen vttu olla.

Jos Sijaltainen nousisi.

185/273 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka syntinsä tunnustaa ja hylkää, saa armon.

Painu sä uskontoinesi sinne mihin ei päivä paista.

Jos Sijaltainen nousisi.

Vierailija
186/273 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellisen ystävän miehet eivät missään mielessä edes kiinnosta. Minulle heistä tulee heti turn off, kun ovat ystäväni kanssa enkä voisi ikimaailmassa kuvitellakaan heitä siinä mielessä.

Aivan samaa mieltä. Olisin todella häpeissäni ja surullinen jos olisin tuollainen kavala halpamainen luonteeltani. "Ystävällesi" täydet sympatiat minulta. Pettäjät saavat kyllä palkkansa. Sitä saa mitä antaa.

"Ystävän" miehen seläntakana panija jää kyllä aikanaan kiinni ja karma kostaa viemällä kaverit ja maineen yms.

Kiinnijäämisestä en tiedä, mutta ihmettelen tätä sokeaa uskoa, että paha saisi palkkansa yms. 

Minulle tapahtui tuo nuorempana, ja niin se ex-ystäväni vaan porskuttaa. Ainakin ulkoapäin näyttää että on perhe, toimeentulo, terveys tallella, normi maine ja ystäviä. Ei ole eronnut edes. Kohta 30 vuotta kulunut tapahtuneesta ja rakensi elämänsä normaalisti.

Mies oli selvästikin ex-ystävällesi se oikea. 

Vierailija
187/273 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lol. Olet jo rikkonut ystävyyden, vaikka ystäväsi ei sitä tietäisikään. Yritä saada mies ihan vapaasti. Kaksi tuollaista roskaa ansaitsee toisensa.

Vierailija
188/273 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo pettäjien suhde ei ole rakkautta nähnytkään. Pelkkää himoa se on. Himo kaikkoaa kun arki koittaa eli kun suhde ei ole enää salainen. Jäljelle jää vain kummallisen ontto ja paha olo. Sitä ei näe muut ulospäin, mutta paha on saanut palkkansa.

Vierailija
189/273 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen naimisissa entisen parhaan ystäväni miehen kanssa. Rakastuimme molemmat tulisesti ja molemmat koki että emme olleet ketään toista kohtaan kokeneet yhtä vahvaa rakkautta niin salasuhde muuttui muodolliseksi seurusteluksi ja ex paras ystävä ei ymmärtänyt sitä. Haukkui minut ja levitti kaikkea pahaa minusta. Jos on oikeasti tosi ystävä niin ymmärtää kyllä, että jos se oma kumppani sopiikin toiselle paremmin ja ymmärtää olla iloisia heidän puolestaan, tämä ystävätär ei ymmärtänyt joten olen ihan iloinen että hän on poisasa elämästämme.

Et taida ymmärtää mitä "ystävyys" on. Se ei ole ystävän miehen kanssa salaa makaamista ja ystävän miehen viemistä ja sitten perustella sillä, että koska rakkaus. Ei mieskään mikäs puhdas pulmunen tuossa ollut, mutta sinun teko on todellista ystävyyden pettämistä.

Vierailija
190/273 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo karmaan uskomaninen on lapsellista ja heikon mielen tuote, kun ei pysty itse tekemään asialle mitään niin mieli selittää jotain karmaa että pysyisi edes jotenkin kasassa. Todellisuudessa pahantekijät pääsevät melkein aina pälkähästä ja elävät onnellisesti nöyryyttäen heikompia. Kylmä totuus.

Näinhän se menee, että monen mieli luo itse sen, että "paha saa palkkansa", kun tietää olevansa itse liian heikko tehdäkseen asialle mitään.

Todellisuudessa koulukiusaajat, naisten ahdistelijat, rikolliset, poliitikot yms. pääsevät pälkähästä 95% asioista mitä tekevät elämässään ja elävät onnellisesti.

Liian heikko tehdäkseen asialle jotain??! Olisi TYHMÄÄ tehdä jotain asialle, koska sitä kuule joutuu vankilaan jos kostamaan alkaa. Eli on viisasta olla tekemättä asialle mitään.Kuka nyt vankilaan haluaisi idioottien vuoksi.

Elämässä on niitä jotka on voittajia ja niitä jotka on häviäjiä. Häviäjät selittävät karmasta eivätkä pysty hyväksymään sitä, että vahvempi vei oman miehen ja on liian heikko tehdäkseen mitään sille. Voittajat tuossa tilanteessa kyllä osaisivat kostaa oikein. Häviäjä saa uhrin leiman ja kaikki vaan säälivät uhria.

Kuten moni jo sanoikin niin tämä on elämän kylmä totuus, joko on voittaja tai häviäjä.

Vierailija
191/273 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies oli selvästikin ex-ystävällesi se oikea. 

Tarkennan, että tapailivat vain pari kuukautta. Sen jälkeen molemmilla oli vielä muutama uusi poika/tyttöystävä, sitten löysivät ne oikeat, joiden kanssa menivät naimisiin. Ja ovat yhä alkuperäisissä avioliitoissaan. Ainakin ulkoisesti samaa normielämää kuin meillä muillakin.

Vierailija
192/273 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo pettäjien suhde ei ole rakkautta nähnytkään. Pelkkää himoa se on. Himo kaikkoaa kun arki koittaa eli kun suhde ei ole enää salainen. Jäljelle jää vain kummallisen ontto ja paha olo. Sitä ei näe muut ulospäin, mutta paha on saanut palkkansa.

Joo, mutta kuinka kauaksi aikaa? Jos nuo ovat yhdessä sen pari kuukautta ja sitten eroavat ja jatkavat elämäänsä, niin tuohan on kuin läpsäisy ranteelle. 

Vierailija
193/273 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämässä on niitä jotka on voittajia ja niitä jotka on häviäjiä. Häviäjät selittävät karmasta eivätkä pysty hyväksymään sitä, että vahvempi vei oman miehen ja on liian heikko tehdäkseen mitään sille. Voittajat tuossa tilanteessa kyllä osaisivat kostaa oikein. Häviäjä saa uhrin leiman ja kaikki vaan säälivät uhria.

Kuten moni jo sanoikin niin tämä on elämän kylmä totuus, joko on voittaja tai häviäjä.

En tiedä voittajista ja häviäjistä, mutta kostaa miten, niin että se on laillista? Ainoa mikä tulee mieleen, on että makaisi vastaavasti hänen miehensä kanssa. Maineen pilaamisyrityksetkin voivat vahingossa lipsahtaa laittomuuden puolelle, ja voi kääntyä itseä vastaan muutenkin.

Sitä paitsi jos ihminen on peluri, hän kyllä osaa myös pelata myös juoruilla, ja levittää vastaavasti jotain juttua meistä, niin että meidän uskottavuus nakertuu. 

Minulle kävi niin, että ne, jotka olivat jo alunperin enemmän ex-ystäväni ystäviä, pysyivät hänen rinnallaan, ja jotka minun, pysyivät siinä. Muut välttivät ottamasta kantaa. 

Vierailija
194/273 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin tapauksessa paha saa palkkansa. Mätä mies saa mädän naisen palkakseen. Minä en ainakaan haluaisi itselleni puolisoa joka on luonteeltaan paha, ja johon ei voi luottaa.

Paitsi jos on vain hetken huvi. Ainakin minun ex-ystäväni ja ex-poikaystävä saivat lopulta molemmat luotettavat puolisot itselleen. Jos minulta kysytään niin paljon paremmat kuin mitä itse ovat. Ei mene tasan nallekarkit maailmassa.

Vierailija
195/273 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kumpi sinulle on tärkeämpi, ystäväsi vai se mies?

Vierailija
196/273 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä voittajista ja häviäjistä, mutta kostaa miten, niin että se on laillista? Ainoa mikä tulee mieleen, on että makaisi vastaavasti hänen miehensä kanssa. Maineen pilaamisyrityksetkin voivat vahingossa lipsahtaa laittomuuden puolelle, ja voi kääntyä itseä vastaan muutenkin.

Sitä paitsi jos ihminen on peluri, hän kyllä osaa myös pelata myös juoruilla, ja levittää vastaavasti jotain juttua meistä, niin että meidän uskottavuus nakertuu. 

Minulle kävi niin, että ne, jotka olivat jo alunperin enemmän ex-ystäväni ystäviä, pysyivät hänen rinnallaan, ja jotka minun, pysyivät siinä. Muut välttivät ottamasta kantaa. 

Jos et keksi muita kuin nuo vaihtoehdot ja et ole valmis kostamaan kellekkään niin tulet aina olemaan se häviäjä, niin se valitettavasti menee. Vinkkinä, itse aloittaisin makaamalla tämän miehen kanssa ja jättäisin erittäin selväksi että se tapahtui. Sitten on vahvemmatkin keinot. Jos ei ole valmis puolustamaan itseään niin on aina se luuseri uhri. Niin maailma toimii, halusipa tai ei.

Vierailija
197/273 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka et minulta kysynyt niin mielestäni rakkaus menee elämässä kaiken edelle.

Vierailija
198/273 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka et minulta kysynyt niin mielestäni rakkaus menee elämässä kaiken edelle.

mä rakastan ystäviänikin.

Vierailija
199/273 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bros before hoes, eli ystävät miesystävien etusijalle. Ei kannata ystävyyttä ja mainetta uhrata miehien takia joita on kuin kaloja meressä. Erot on niin todennäköisiä tänä päivänä, mutta erittäin hyvän ystävän löytäminen harvinaista

Vierailija
200/273 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla että olet kenties miehestä kiinnostunut, koska kaverisi on?

Voi olla että jos menette yhteen niin kiinnostus/himo häviää, ystävyyssuhde on tuhottu ja maineessa iso lommo pysyvästi.

Mieti tarkkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi