Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen rakastunut ystäväni mieheen, mitä tekisit minuna?

NytTarvitaanMielipiteitä
05.11.2021 |

Pari kuukautta sitten huomasimme ystäväni miehen kanssa, että meillä synkkää hyvin ja yksi asia johti toiseen ja lopulta aloitimme salasuhteen.

Minulle kävi toisen naisen rooli ja se oli suoraan sanottuna jännittävääkin ja seksi tuntui paremmalta, kun se oli sellaista tabumaista kun ystävän miehen kanssa on mistä saa lisä kiksejä.

Nyt kuitenkin olen huomannut, että olen todella rakastunut tähän ihanaan mieheen, vaikka alunperin tämän piti olla lyhyt juttu, josta ystäväni ei pitänyt koskaan saada tietää.

Miten toimisit minun tilanteessa? Kannattaako yrittää saada mies itselle ja rikkoa ystävyys?

Tiedän että moni teistä paheksuu asiaa, mutta kyse on rakkaudesta. Myönnän että asia hävettää jonkin verran kun näin olen tehnyt ystäväni seläntakana, mutta samalla koen, että tämä mies todennäköisesti on elämäni rakkaus. Meillä on kemiaa jonka ani harva kokee.

Kommentit (273)

Vierailija
141/273 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa mitä tekisin? Jos tosiaan olisin elämässäni sinun tilanteessa, hankkiutuisin terapiaan ja äkkiä. Tilanteessasi uskoisin, että olen pimahtanut ja menettänyt viimeisetkin rippeet järjestä ja omatunnosta.

Vierailija
142/273 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin jo jälkiabortoinut itseni tässä kohdassa: ” Minulle kävi toisen naisen rooli ja se oli suoraan sanottuna jännittävääkin ja seksi tuntui paremmalta, kun se oli sellaista tabumaista kun ystävän miehen kanssa on mistä saa lisä kiksejä.”

…mutta koska et ole sitä tehnyt vielä, niin se ois nyt sitten edessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/273 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavinta on, että kutsut itseäsi ystäväksi, oot piru enkelin kasvoilla, kaksnaamaisuus huipussaan. Tuollainen ole ystävyyttä lainkaan, että suunnitellaan ihan lyhyt suhde vaan ystävän miehen kanssa. MITÄ HEL*ETTIÄ.

Etkö tajua, että tämä on provo?

Vierailija
144/273 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja ollaan Porvoosta...

AP.

Vierailija
145/273 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhimillistä.

Vierailija
146/273 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavinta on, että kutsut itseäsi ystäväksi, oot piru enkelin kasvoilla, kaksnaamaisuus huipussaan. Tuollainen ole ystävyyttä lainkaan, että suunnitellaan ihan lyhyt suhde vaan ystävän miehen kanssa. MITÄ HEL*ETTIÄ.

Etkö tajua, että tämä on provo?

Vaikka on provo, niin mitä toisen kommentti asiaan sua koskettaa? Anna ihmisten kommentoida. Tällaisiakin ihmisiä on oikeasti olemassa, näitä suhdekuvioita löytyy oikeassa elämässä. Provon huutelu tällä palstalla on turhinta ikinä.

Vierailija
147/273 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin nain mieheni vaimoa.

Vierailija
148/273 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kovin viisasta pettää ystävänsä hänen miehensä kanssa. Menetät varmasti ystäväsi eikä kauaa kestä kun mies löytää uuden leidin. On kokemusta pettäjästä ja huonosti kävi sekä pettäjälle että hänen hellukseen ryhtyneelle. Juoni oli kostoa minulle kun oli sellainen nainen jolla liian vilkas mielikuvitus. Ei ollut tilanteen tasalla mitenkään. Siitä on kauan ja elämäni on ok ollut jo kauan.

Vierailija
149/273 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole sun ystävän mies.

Todellisen ystävän miehet eivät missään mielessä edes kiinnosta. Minulle heistä tulee heti turn off, kun ovat ystäväni kanssa enkä voisi ikimaailmassa kuvitellakaan heitä siinä mielessä.

Aivan samaa mieltä. Olisin todella häpeissäni ja surullinen jos olisin tuollainen kavala halpamainen luonteeltani. "Ystävällesi" täydet sympatiat minulta. Pettäjät saavat kyllä palkkansa. Sitä saa mitä antaa.

"Ystävän" miehen seläntakana panija jää kyllä aikanaan kiinni ja karma kostaa viemällä kaverit ja maineen yms.

Vierailija
150/273 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

99% miehistä joilla on sivusuhde ei koskaan jätä vaimoaan. Sulla jää ap luu käteen. Menetät ystävän ja maineesi hyvänä ihmisenä. Onnea valitsemalla tielläsi.

Vierailija
151/273 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro ystävällesi suhteesta, niin hän kyllä jättää miehen. Sitten voit katsoa mitä tulee. 

Jos asian noin kertoo niin siinähän menee oma maine, kun toinen saa selville, että ystävän miehen kanssa petti seläntakana. Kuka sellaista ihmistä enää haluaisi mihinkään ystävä porukkaan?

Ennemmin kannattaa mieheltä kysyä, sitten jos suostuu niin vähän ajan eron päästä tulette julkisesti ulos.

Ystäväporukka on saattana sentään yhdyssana. Yritä nyt perkkele edes yhdyssanat oppia kirjoittamaan.

Vierailija
152/273 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pitää ihmetellä, miten just se jonkun toisen puoliso ja etenkin oman ystävän puoliso olisi juuri se, joka pitäisi saada. Maailmassa on miljardeja miehiä, mutta pakko saada se kaverin kumppani. Herätys hölmöläiset!

Tällaiset ihmiset boostaavat itsetuntoaan ensin testaten viehätysvoimaansa ja kokevat olevansa voittajia viedessään ystävän miehen.. ei näillä naisilla omatunto oikeasti kolkuta, kun se oma pi llu on tärkein. Lunt tu mikä lun tu!

Vierailija
153/273 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutista elämämkoululaiselle joka himoitsee ”ystävän” miestä. Tietäisipä ”ystäväsi” millainen luuska hänellä on lähipiirissään.

Vierailija
154/273 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toisi kotiin tuollaista villiä sinkkuelämää viettävää ystävää jolla voisi yhtäkkiä alkaa kemiat synkkaamaan mieheni kanssa. Kun tulee hyvä tilaisuus niin ei sitten pystykkään vastustamaan kiusausta ja jälkeenpäin kadutaan. Ei mikään ihme että yleensä pariskunnat suosivat pariskunta ystäviä. 

Vierailija
155/273 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ihmiset huomaavat olevansa suhteessa väärän ihmisen kanssa ja huomaavat sen vasta kun löytävät sen oikean. Hyvä ystäväni seurusteli muka onnellisessa suhteessa, mutta kun tutustui paremmin pariskunnan yhteiseen ystävään, niin oli väistämätöntä että hänen oli erottava ja mennä yhteen toisen miehen kanssa. Aivan valtava sotku siitä tuli, mutta 15 vuoden yhdessä olon jälkeen on aivan selvä että teki oikean ratkaisun.

Elämän parhaat päätökset eivät aina ole niitä helpoimpia.

Vierailija
156/273 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maineen pilaaminen on tehokasta kyllä. Minunkin ex-ystäväni levitteli ympäri kyliä, että olisin "paneskellut" "miehensä" kanssa. Juoruilulla yritti varmistaa ettei kukaan uskoisi jos paljastan muille, miten kohteli lemmikkieläimiään, mitä jouduin läheltä todistamaan . Ja todellisuudessa miesystävänsä oli lähtenyt, tuo lemmikkiongelma oli yksi monista syistä miksi jätti sen kieron eläinrääkkääjän (ja pettäjän).

Mm siitä lemmikkiongelmasta kävimme pitkiä keskusteluja ex-miehensä kanssa, tästä sitten varmaan sai idean kehitellä tuon sepittelyn.

Mitään muuta syytä maineen pilaamiselle en keksinyt kuin estää muista kuuntelemasta jos otan lemmikkiasian puheeksi, minulla ei ollut sellaista mistä olla kateellinen tms. 

Vierailija
157/273 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kemia johtuu vain siitä kun se on "kiellettyä".

Huomaat sen sitten kun olet menettänyt ystäväsi ja rikkonut parisuhteen ja saanut miehen itsellesi ettei se mies ollutkaan niin ihana kuin luulit.

Sodassa ja rakkaudessa on kaikki sallittua, ota se mitä haluat. Ota se mies itsellesi kaikilla mahdollisilla keinoilla. Tee miehelle selväksi että hänen elämänsä on onnellisempaa kanssasi ja ystävällisesi ystävällisesti ilmoita muutos  vaiheessa, että kyseessä oli vuosisadan rakkaudesta ja hänen miehensä ja sinä koette jotain ani harvinaista.

Vierailija
158/273 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaudesta en tiedä mutta ainakaan ystävyydestä ei ole kyse. Ei ainakaan sinun puoleltasi. Karatkaa yhdessä sen ukon kanssa niin "ystävä" vapautuu etsimään parempaa seuraa.

Vierailija
159/273 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole sun ystävän mies.

Todellisen ystävän miehet eivät missään mielessä edes kiinnosta. Minulle heistä tulee heti turn off, kun ovat ystäväni kanssa enkä voisi ikimaailmassa kuvitellakaan heitä siinä mielessä.

Aivan samaa mieltä. Olisin todella häpeissäni ja surullinen jos olisin tuollainen kavala halpamainen luonteeltani. "Ystävällesi" täydet sympatiat minulta. Pettäjät saavat kyllä palkkansa. Sitä saa mitä antaa.

"Ystävän" miehen seläntakana panija jää kyllä aikanaan kiinni ja karma kostaa viemällä kaverit ja maineen yms.

Kiinnijäämisestä en tiedä, mutta ihmettelen tätä sokeaa uskoa, että paha saisi palkkansa yms. 

Minulle tapahtui tuo nuorempana, ja niin se ex-ystäväni vaan porskuttaa. Ainakin ulkoapäin näyttää että on perhe, toimeentulo, terveys tallella, normi maine ja ystäviä. Ei ole eronnut edes. Kohta 30 vuotta kulunut tapahtuneesta ja rakensi elämänsä normaalisti.

Maailma ei ole oikeudenmukainen paikka.

Vierailija
160/273 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse aikoinaan ihastuin tosi pahasti serkkuni mieheen.

Suunta oli täysin yksisuuntainen.

Serkkuni puhui miehestään vain hyvää, tiesin liitto on kunnossa.

Kun minua pyydettiin kylään, keksin tekosyitä en pääse, mutta pyysin myöhemmin serkkuni kahville ja pahoittelin päällekkäisyyksiä.

En nähnyt miestä lähes 5 vuoteen, kun menin kylään ja tunteet olivat laantuneet. Harmi oli odottaa niin kauan. Ehkä vuosikin olisi riittänyt.

Enää ei tule mitään sydämen tykytyksiä. Olemme jopa fb kavereita.

No nyt on suoraselkäistä menoa! Respektit. Kumma kun ei serkku epäillyt mitään, tekosyitäkin kai useita vuosien varrella. Ois varmaan aika kammottavaa, jos mies joskus tulevaisuudessa kertoiskin, että hän tunsikin samoin, muttei halunnut hajottaa perhettään :D No joo, huono läppä, todellakin.

Oon aivan varma epäili jotain. Muistin väärin, kävin heillä, kun mies ei ollut kotona. Oli tyttöjen ilta. Sinnekin menin myöhässä ja lähdin ekana pois, kun tiesin on tulossa.

Miksi sitä itseään rikkoo turhaa.

Nyt on jäljellä kaipuu, tai haikeus.