Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rakastunut ystäväni mieheen, mitä tekisit minuna?

NytTarvitaanMielipiteitä
05.11.2021 |

Pari kuukautta sitten huomasimme ystäväni miehen kanssa, että meillä synkkää hyvin ja yksi asia johti toiseen ja lopulta aloitimme salasuhteen.

Minulle kävi toisen naisen rooli ja se oli suoraan sanottuna jännittävääkin ja seksi tuntui paremmalta, kun se oli sellaista tabumaista kun ystävän miehen kanssa on mistä saa lisä kiksejä.

Nyt kuitenkin olen huomannut, että olen todella rakastunut tähän ihanaan mieheen, vaikka alunperin tämän piti olla lyhyt juttu, josta ystäväni ei pitänyt koskaan saada tietää.

Miten toimisit minun tilanteessa? Kannattaako yrittää saada mies itselle ja rikkoa ystävyys?

Tiedän että moni teistä paheksuu asiaa, mutta kyse on rakkaudesta. Myönnän että asia hävettää jonkin verran kun näin olen tehnyt ystäväni seläntakana, mutta samalla koen, että tämä mies todennäköisesti on elämäni rakkaus. Meillä on kemiaa jonka ani harva kokee.

Kommentit (273)

Vierailija
201/273 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet rakastunut kovemmin kuin koskaan niin tee siirtosi ja tee kaikkesi että saat miehen itsellesi. Vuosisadan rakkaustarinassa ei yksi ystävyys paljoa paina, jos tulet sillä loppuelämäksesi onnelliseksi ja onnellisemmaksi kuin koskaan ennen olet ollut.

Itsekkin vein entisen parhaan kaverin miehen, kun rakastuin häneen. Viettelin hänet ja selvisi että hänellä oli samoja tunteita minuun.

Paras kaveri vaihtui, mutta en kadu. En ole koskaan ollut niin onnellinen kuin sen jälkeen kuin aloitimme suhteen ja olemme nykyään naimisissa.

Vierailija
202/273 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole sun ystävän mies.

Todellisen ystävän miehet eivät missään mielessä edes kiinnosta. Minulle heistä tulee heti turn off, kun ovat ystäväni kanssa enkä voisi ikimaailmassa kuvitellakaan heitä siinä mielessä.

Aivan samaa mieltä. Olisin todella häpeissäni ja surullinen jos olisin tuollainen kavala halpamainen luonteeltani. "Ystävällesi" täydet sympatiat minulta. Pettäjät saavat kyllä palkkansa. Sitä saa mitä antaa.

"Ystävän" miehen seläntakana panija jää kyllä aikanaan kiinni ja karma kostaa viemällä kaverit ja maineen yms.

Kiinnijäämisestä en tiedä, mutta ihmettelen tätä sokeaa uskoa, että paha saisi palkkansa yms. 

Minulle tapahtui tuo nuorempana, ja niin se ex-ystäväni vaan porskuttaa. Ainakin ulkoapäin näyttää että on perhe, toimeentulo, terveys tallella, normi maine ja ystäviä. Ei ole eronnut edes. Kohta 30 vuotta kulunut tapahtuneesta ja rakensi elämänsä normaalisti.

Maailma ei ole oikeudenmukainen paikka.

Tuo karmaan uskomaninen on lapsellista ja heikon mielen tuote, kun ei pysty itse tekemään asialle mitään niin mieli selittää jotain karmaa että pysyisi edes jotenkin kasassa. Todellisuudessa pahantekijät pääsevät melkein aina pälkähästä ja elävät onnellisesti nöyryyttäen heikompia. Kylmä totuus.

Näinhän se menee, että monen mieli luo itse sen, että "paha saa palkkansa", kun tietää olevansa itse liian heikko tehdäkseen asialle mitään.

Todellisuudessa koulukiusaajat, naisten ahdistelijat, rikolliset, poliitikot yms. pääsevät pälkähästä 95% asioista mitä tekevät elämässään ja elävät onnellisesti.

Liian heikko tehdäkseen asialle jotain??! Olisi TYHMÄÄ tehdä jotain asialle, koska sitä kuule joutuu vankilaan jos kostamaan alkaa. Eli on viisasta olla tekemättä asialle mitään.Kuka nyt vankilaan haluaisi idioottien vuoksi.

Elämässä on niitä jotka on voittajia ja niitä jotka on häviäjiä. Häviäjät selittävät karmasta eivätkä pysty hyväksymään sitä, että vahvempi vei oman miehen ja on liian heikko tehdäkseen mitään sille. Voittajat tuossa tilanteessa kyllä osaisivat kostaa oikein. Häviäjä saa uhrin leiman ja kaikki vaan säälivät uhria.

Kuten moni jo sanoikin niin tämä on elämän kylmä totuus, joko on voittaja tai häviäjä.

En tiedä voittajista ja häviäjistä, mutta kostaa miten, niin että se on laillista? Ainoa mikä tulee mieleen, on että makaisi vastaavasti hänen miehensä kanssa. Maineen pilaamisyrityksetkin voivat vahingossa lipsahtaa laittomuuden puolelle, ja voi kääntyä itseä vastaan muutenkin.

Sitä paitsi jos ihminen on peluri, hän kyllä osaa myös pelata myös juoruilla, ja levittää vastaavasti jotain juttua meistä, niin että meidän uskottavuus nakertuu. 

Minulle kävi niin, että ne, jotka olivat jo alunperin enemmän ex-ystäväni ystäviä, pysyivät hänen rinnallaan, ja jotka minun, pysyivät siinä. Muut välttivät ottamasta kantaa. 

Jos et keksi muita kuin nuo vaihtoehdot ja et ole valmis kostamaan kellekkään niin tulet aina olemaan se häviäjä, niin se valitettavasti menee. Vinkkinä, itse aloittaisin makaamalla tämän miehen kanssa ja jättäisin erittäin selväksi että se tapahtui. Sitten on vahvemmatkin keinot. Jos ei ole valmis puolustamaan itseään niin on aina se luuseri uhri. Niin maailma toimii, halusipa tai ei.

Ensimmäinen harkintaan. Kerro noista vahvemmista keinoista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/273 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko olla että olet kenties miehestä kiinnostunut, koska kaverisi on?

Voi olla että jos menette yhteen niin kiinnostus/himo häviää, ystävyyssuhde on tuhottu ja maineessa iso lommo pysyvästi.

Mieti tarkkaan.

Aivan varmasti mielenkiinto häviää jos mies vapautuisi. Ap:han sanoi kemian johtuvan siitä, että mies on varattu ja suhde salainen. Jos mies vapautuisi, olisi tylsä.

Mielestäni kuulostaa liian harmittomalta sanoa, että ap on kiinnostunut - tässähän ei ole kyse siitä, että naiset haluaisivat samoja huippumiehiä, ja heti kun sellainen mies vapautuu, se napataan heti. Tällaista nähnyt aika paljon. 

Vaan, ap on valinnut aloittaa suhteen vaikka toiset olivat suhteessa, ja valinnut jatkaa suhdetta, salaa. Jokaisen kerran jälkeen kun on tavannut miestä, on valinnut pitää suhteen salassa ja jatkaa suhdetta. Tavannut vuorotellen ystäväänsä ja tavannut miestä, ja sitten taas ystäväänsä. Eikä ole kertonut. Pokka pitää, ja nyt harkitsee kylmän viileästi seuraavaa siirtoa. Psykopaatti. 

Vierailija
204/273 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kumpi sinulle on tärkeämpi, ystäväsi vai se mies?

Vaikka et minulta kysynyt niin mielestäni rakkaus menee elämässä kaiken edelle.

Jos se on rakkautta, silloin mies ei rakasta enää ap:n kaveria. Voit hyvin astua takavasemmalle ja katsoa eroavatko.

Vierailija
205/273 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellisen ystävän miehet eivät missään mielessä edes kiinnosta. Minulle heistä tulee heti turn off, kun ovat ystäväni kanssa enkä voisi ikimaailmassa kuvitellakaan heitä siinä mielessä.

Aivan samaa mieltä. Olisin todella häpeissäni ja surullinen jos olisin tuollainen kavala halpamainen luonteeltani. "Ystävällesi" täydet sympatiat minulta. Pettäjät saavat kyllä palkkansa. Sitä saa mitä antaa.

"Ystävän" miehen seläntakana panija jää kyllä aikanaan kiinni ja karma kostaa viemällä kaverit ja maineen yms.

Kiinnijäämisestä en tiedä, mutta ihmettelen tätä sokeaa uskoa, että paha saisi palkkansa yms. 

Minulle tapahtui tuo nuorempana, ja niin se ex-ystäväni vaan porskuttaa. Ainakin ulkoapäin näyttää että on perhe, toimeentulo, terveys tallella, normi maine ja ystäviä. Ei ole eronnut edes. Kohta 30 vuotta kulunut tapahtuneesta ja rakensi elämänsä normaalisti.

Näinhän se menee. Jollet ole Camilla Parker-Bowls, ei ihmisiä niin kiinnosta lähipiiriä lukuunottamatta.

Vierailija
206/273 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko olla että olet kenties miehestä kiinnostunut, koska kaverisi on?

Voi olla että jos menette yhteen niin kiinnostus/himo häviää, ystävyyssuhde on tuhottu ja maineessa iso lommo pysyvästi.

Mieti tarkkaan.

Camilla Parker-Bowlsin maine meni pysyvästi, mutta tavisihmisten elämä ei kiinnosta lähipiirin ulkopuolella, tästä valitettavasti kokemusta. Tarvitsisi niitä järeämpiä ja mieluiten laillisia kostokeinoja. 

Vierailija
207/273 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo karmaan uskomaninen on lapsellista ja heikon mielen tuote, kun ei pysty itse tekemään asialle mitään niin mieli selittää jotain karmaa että pysyisi edes jotenkin kasassa. Todellisuudessa pahantekijät pääsevät melkein aina pälkähästä ja elävät onnellisesti nöyryyttäen heikompia. Kylmä totuus.

Näinhän se menee, että monen mieli luo itse sen, että "paha saa palkkansa", kun tietää olevansa itse liian heikko tehdäkseen asialle mitään.

Todellisuudessa koulukiusaajat, naisten ahdistelijat, rikolliset, poliitikot yms. pääsevät pälkähästä 95% asioista mitä tekevät elämässään ja elävät onnellisesti.

Liian heikko tehdäkseen asialle jotain??! Olisi TYHMÄÄ tehdä jotain asialle, koska sitä kuule joutuu vankilaan jos kostamaan alkaa. Eli on viisasta olla tekemättä asialle mitään.Kuka nyt vankilaan haluaisi idioottien vuoksi.

Elämässä on niitä jotka on voittajia ja niitä jotka on häviäjiä. Häviäjät selittävät karmasta eivätkä pysty hyväksymään sitä, että vahvempi vei oman miehen ja on liian heikko tehdäkseen mitään sille. Voittajat tuossa tilanteessa kyllä osaisivat kostaa oikein. Häviäjä saa uhrin leiman ja kaikki vaan säälivät uhria.

Kuten moni jo sanoikin niin tämä on elämän kylmä totuus, joko on voittaja tai häviäjä.

En tiedä voittajista ja häviäjistä, mutta kostaa miten, niin että se on laillista? Ainoa mikä tulee mieleen, on että makaisi vastaavasti hänen miehensä kanssa. Maineen pilaamisyrityksetkin voivat vahingossa lipsahtaa laittomuuden puolelle, ja voi kääntyä itseä vastaan muutenkin.

Sitä paitsi jos ihminen on peluri, hän kyllä osaa myös pelata myös juoruilla, ja levittää vastaavasti jotain juttua meistä, niin että meidän uskottavuus nakertuu. 

Minulle kävi niin, että ne, jotka olivat jo alunperin enemmän ex-ystäväni ystäviä, pysyivät hänen rinnallaan, ja jotka minun, pysyivät siinä. Muut välttivät ottamasta kantaa. 

Jos et keksi muita kuin nuo vaihtoehdot ja et ole valmis kostamaan kellekkään niin tulet aina olemaan se häviäjä, niin se valitettavasti menee. Vinkkinä, itse aloittaisin makaamalla tämän miehen kanssa ja jättäisin erittäin selväksi että se tapahtui. Sitten on vahvemmatkin keinot. Jos ei ole valmis puolustamaan itseään niin on aina se luuseri uhri. Niin maailma toimii, halusipa tai ei.

Tapoja kostaa toiselle naiselle on ihan lukemattomasti. Jos ei kosta niin jää aina siihen asemaan, että ihmiset pitää heikkona säälittävänä luuserina, jolle voi tehdä mitä vain, kun kukaan ei pelkää että tulisi seuraamuksia, jos jotain tälle tekee.

Vierailija
208/273 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Otappa asia nyt omiin näppeihisi ja kerro miehelle, ettet voi jatkaa suhdetta. Harvenna myös suhdetta miehen vaimoon. Näin voimaannut elämään omaa elämääsi.

Vierailija
209/273 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koe voimaantuminen ja vie mies, ystäviä tulee ja menee, mutta elämän rakkaus vain kerran! Puhun kokemuksesta eikä ole tarvinnut katua. <3

Vierailija
210/273 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyri saamaan mies ja heivaa ystävä rakkauden tieltä.

Vierailija
211/273 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies haluaa sinut ja sinä miehen, niin helppo päättää.

Vierailija
212/273 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on aloitus niin sontaa kun vaan voi olla.

Oksettaa 🤮🤮🤮

Vierailija
213/273 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan tähän aloitukseen uskoo ?

Typerä satu 😤

Vierailija
214/273 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapoja kostaa toiselle naiselle on ihan lukemattomasti. Jos ei kosta niin jää aina siihen asemaan, että ihmiset pitää heikkona säälittävänä luuserina, jolle voi tehdä mitä vain, kun kukaan ei pelkää että tulisi seuraamuksia, jos jotain tälle tekee.

No kerro nyt ihmeessä niistä lukemattomista edes muutama! Miksi et haluaisi auttaa, jos sinulla on mielessä ihan lukemattomia tapoja? Ei ole kyse siitä, ettenkö kostaisi, vaan siitä ettei ole ideoita (paitsi vastaavasti hänen miehensä kanssa makaaminen)

Vierailija
215/273 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maineen pilaaminen on tehokasta kyllä. Minunkin ex-ystäväni levitteli ympäri kyliä, että olisin "paneskellut" "miehensä" kanssa. Juoruilulla yritti varmistaa ettei kukaan uskoisi jos paljastan muille, miten kohteli lemmikkieläimiään, mitä jouduin läheltä todistamaan . Ja todellisuudessa miesystävänsä oli lähtenyt, tuo lemmikkiongelma oli yksi monista syistä miksi jätti sen kieron eläinrääkkääjän (ja pettäjän).

Mm siitä lemmikkiongelmasta kävimme pitkiä keskusteluja ex-miehensä kanssa, tästä sitten varmaan sai idean kehitellä tuon sepittelyn.

Mitään muuta syytä maineen pilaamiselle en keksinyt kuin estää muista kuuntelemasta jos otan lemmikkiasian puheeksi, minulla ei ollut sellaista mistä olla kateellinen tms. 

Tuollainen on ihan hirveää :( Itsekin jäin joskus koiranhoitajaksi puuttumaan ja tarkkailemaan, koska koiranomistaja tunnusti että oli lyönyt koiraansa :(

Nuo ihmiset ovat kyllä alinta mahdollista pohjasakkaa

Vierailija
216/273 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus ei katso aikaa eikä paikkaa

Vierailija
217/273 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaista, pyri saamaan mies. Rakkaus on suurempaa kuin mikään muu elämässä.

Vierailija
218/273 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos oikeasti haluat tehdä pelimiesliikkeen niin kerrot jotain kautta anonyymisti ystävällesi, että hänen miehellään on suhde, mutta et kerro, että sinun kanssasi. Mies jää kiinni pettämisestä ja nainen lemppaa hänet ja sitten jonkin ajan kuluttua voit alkaa seurustella miehen kanssa avoimesti jos kehtaat ja hän vielä sinut huolii. Tällä tavalla kuitenkin väistät sekä ystäväsi että miehen vihat.

Ihan toinen kysymys sitten on, että kannattaako tuollaisen huoripukin kanssa seurustella. Hormonit haihtuvat teidänkin väliltänne aikanaan ja mies löytää uuden mälliämpärin.

Täällä on ollut keskustelu siitä, saako ystävien exiin sekaantua, ja jos sattuu että ystävä on EI- puolen kannattajia, niin vihat tulee joka tapauksessa.

AP on nyt niin kusisessa paikassa, että tuosta ei ole mitään keinoa selvitä niin, että välit säilyis. Ainoa on pistää raa-asti poikki sen huoraavan äijän kans.

Oikein. Näin sivusta huomaan, että sinä olet selvästi nainen, koska sanot huoraavaksi äijäksi sitä miestä, muttet mainitse aloittajaa huoraavaksi ämmäksi. Jälleen kerran tuli todistettua, että naiset sallivat naisille pettämisen, mutta pettävät miehet ovat sikoja.

Missä kohtaa sanottiin, että ap pettää jotakuta? Paitsi ok, ehkä ystäväänsä jollain tavalla, mutta jos nainen on sinkku ja mies varattu, niin se mies siinä pettää.

Mutta ajatukseni ei ollut kyllä siinä, vaan ylipäätään jos on sellainen mies, että paneskelee naisensa kavereita, niin en arvota sellaista kovin korkealle.

Ai, että ehkä pettää ystäväänsä jollain tavalla?

Onko omaa kokemusta kun tulkitsen tekstistäsi, ettei se ystävän pettäminen nyt kauhean vakavaa ole mielestäsi?

Itse kyllä olisin hyvin järkyttynyt, jos ystäväni puuhailisi salaa puolisoni kanssa ja silti esittäisi minulle ystävää. Asian paljastuttua ei parisuhteesta ja ystävyydestä jäisi kiveä kiven päälle. Tekisin salasuhteesta hyvin julkisen anoppeja ja ystäväpiiriä myöten. Rumasta teosta voi olla rumat seuraukset myös tekijöille itselleen, eikä heidänkään elämänsä olisi enää koskaan ennallaan.

Miten vähän avittaa sitä rumaa seurausta? Vinkkejä kehiin

Vierailija
219/273 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vein ystäväni miehen. En kadu, sillä kyseessä oli elämäni rakkaus.

Vierailija
220/273 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkää...? Seuraamuksia...? Mitäs jengityttöjä täällä pyörii

Ja jos oikeasti joku puhuu vuosikymmenien takaisten asioiden kostamisesta (?)

Eikö ennemmin kannattaisi hoitaa itsensä kuntoon, katkeruus nimittäin syö sisältä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi