Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Nainen löytää erossa itsensä, mies uuden nainen"

Vierailija
05.11.2021 |

"Nainen löytää erossa itsensä, mies uuden naisen"

Ajatuksia, tosielämän esimerkkejä? Ainakin omassa tuttavapiirissä on mennyt juuri näin.

Naiset käyneet pitkien suhteiden päätyttyä eroseminaarin, ehkä terapian, aloittaneet uusia harrastuksia, keskittyneet lapsiin ja uuden arjen luontiin. Ehkä pienimuotoista tapailua. Miehillä kuitenkin hyvin pian uudet, vakavat parisuhteet. Mistä tämä mielestänne johtuu?

Tinder täynnä juuri eronneita miehiä, tai harkinta-ajalla tai vasta eroa suunnittelevia miehiä. Kun heiltä kysyy, onko erotyö tehty ja suru käsitelty, vastaus on lähes aina että jo aikoja sitten (vaikkei edes välttämättä erottu vielä).

Eroryhmissäkin valtaosa naisia. Ovatko muut huomanneet saman?

Kommentit (1764)

Vierailija
501/1764 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on heikkoja. Se on se syy

jos sinä ja miehesi kävelette pe-yönä kuppilasta himaan ja matkalla miehesi kokoinen mörssäri hyökkää teidän kimppuun!! niin kumpiko teistä kamppailee hänen kanssa????. jos se sinun miehesi joka kamppailee niininä oot heikko eikä mies.

Kyllä se nykyisin menee niin, kun katselee ympärilleen, että "jos sinä ja miehesi kävelette pe-yönä kuppilasta himaan ja matkalla ITSESI kokoinen mörssäri hyökkää teidän kimppuun!! niin kumpiko teistä kamppailee hänen kanssa????.

Luultavasti tuo mörssäri pieksee ensin päällekarkaajan ja kotona sitten ukkonsa.

Vierailija
502/1764 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on heikkoja. Se on se syy

jos sinä ja miehesi kävelette pe-yönä kuppilasta himaan ja matkalla miehesi kokoinen mörssäri hyökkää teidän kimppuun!! niin kumpiko teistä kamppailee hänen kanssa????. jos se sinun miehesi joka kamppailee niininä oot heikko eikä mies.

Ja tämä tekee miehestä jollain lailla kaikkinensa elämässä ja arjessa vahvemman? Ehkä jos hän asuu jossain maailman vaarallisimmaksi luokitellussa vankilassa tai slummissa. Luulen että suomalainen mies pääsee näitä vahvuuksiaan hyödyntämään hyvin harvoin, valtaosa ei koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/1764 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat henkisesti lapsia ja etsivät uutta äitirakastajaa kun exä hokaa miehen kypsy ättömyyden.

Alat olla jo liian päissäsi. Hommaa mies, niin sekin olisi hauskempaa.

Vierailija
504/1764 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä asiasta tarpeeksi mutta kyllä noin ulkopuolisen tarkkailijan silmään kieltämättä näyttää siltä että miehelle helpompaa vain panna uutta putkeen.

Tuntuu näin naisena siltä että maailman pohjapiirustus ei ole reilu kun menee näin. Mies pääsee irti niin paljon helpommin kuin nainen. Paitti että sitten on paljon niitä miehiä jotka ei pääse. Se vain kun ei itselle satu näitä miehiä kohdalle vaan juuri ne miehet jotka pääsee helposti irti ja kohti seuraavaa seikkailua.

Terveintä kaikille olisi että päästää irti niistä todella epäsopivista hiutaleista jotka löytää heti korvaajan, mutta kun me ei pystytä tähän. Me pidetään kynsin hampain kiinni jostain ihmisestä jolle me ollaan vain yksi vaihtoehto koko vaihtoehtojen meressä. En tiedä mikä ajaa meidät tähän hulluuteen mutta näin se on.

Oikeasti terveintä olisi myöntää itselleen, ettei suhteen pidä alkaa panemisesta ekana yönä. Minusta tuntuu miehenä oudolta, että mikä saa naisen toimimaan niin nurinkurisesti, että esittelee helposti pyhimpänsä, mutta pääkopan sisään mies ei välttämättä pääse koskaan.

Minusta taas tuntuu nurinkuriselta, että kaikkein pyhimpänä pidetään alapäätä eikä sitä pääkoppaa. Kertoo minusta kaiken sinunkaltaisistasi miehistä ja siitä miten paljon teidän mielipiteitänne tarvitsee kuunnella.

Mikä sai hyökkäämään?

No onhan se naiselle aika loukkaavaa vihjata, että se mikä on hänessä tärkeintä ja kallisarvosinta on hänen alapäänsä. Ei kukaan nainen halua olla puolisolleen pelkkä tai edes ensisijaisesti reikä. Ei ne ekana iltana antavat eikä varsinkaan ne jotka ei anna. Ne haluaa ajatella että niiden persoona ja sielu on se kallein ja pyhin.

Ahaa. Minä siis tein väärin, kun keksit tuon kaiken omasta päästäsi?

Sinusta on siis aivan luonnollista, että nainen heittää housunsa nurkkaan ja antaa pillua, vaikka ei kumpikaan tiedä edes toistensa nimiä ja sitä, onko kotona joku odottamassa? Sitten rääyt silmät päästäsi kun joku ihanan näköinen vähän pullero jantteri kävi vain panemassa sua ja sait vielä taudinkin siltä. Sitten kun törmäät kadulla samaan jannuun, niin et ole tuntevinasikaan.

Se "pyhin" on minulle sitä, että kun en itse välitä liian helpoista panoista, niin on paljon mielenkiintoisempaa ja jännittävämpää tutustua naisen ajatusmaailmaan ja jos se kiehtoo, vasta sitten yrittää hieroa lähempää tuttavuutta ja kenties olettaa/toivoa, että se joskus johtaisi ehkä seksiinkin. On siis huvittavaa, että raivoat aidolle herrasmiehelle, jolla ei ole ensimmäisenä pillu mielessä.

Olet esimerkki siitä, miten naisia on aina ylentämällä alennettu. Se ”pyhin”. Onko miehen mulqqu myös ”pyhin”?

Vierailija
505/1764 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä asiasta tarpeeksi mutta kyllä noin ulkopuolisen tarkkailijan silmään kieltämättä näyttää siltä että miehelle helpompaa vain panna uutta putkeen.

Tuntuu näin naisena siltä että maailman pohjapiirustus ei ole reilu kun menee näin. Mies pääsee irti niin paljon helpommin kuin nainen. Paitti että sitten on paljon niitä miehiä jotka ei pääse. Se vain kun ei itselle satu näitä miehiä kohdalle vaan juuri ne miehet jotka pääsee helposti irti ja kohti seuraavaa seikkailua.

Terveintä kaikille olisi että päästää irti niistä todella epäsopivista hiutaleista jotka löytää heti korvaajan, mutta kun me ei pystytä tähän. Me pidetään kynsin hampain kiinni jostain ihmisestä jolle me ollaan vain yksi vaihtoehto koko vaihtoehtojen meressä. En tiedä mikä ajaa meidät tähän hulluuteen mutta näin se on.

Oikeasti terveintä olisi myöntää itselleen, ettei suhteen pidä alkaa panemisesta ekana yönä. Minusta tuntuu miehenä oudolta, että mikä saa naisen toimimaan niin nurinkurisesti, että esittelee helposti pyhimpänsä, mutta pääkopan sisään mies ei välttämättä pääse koskaan.

Minusta taas tuntuu nurinkuriselta, että kaikkein pyhimpänä pidetään alapäätä eikä sitä pääkoppaa. Kertoo minusta kaiken sinunkaltaisistasi miehistä ja siitä miten paljon teidän mielipiteitänne tarvitsee kuunnella.

Mikä sai hyökkäämään?

No onhan se naiselle aika loukkaavaa vihjata, että se mikä on hänessä tärkeintä ja kallisarvosinta on hänen alapäänsä. Ei kukaan nainen halua olla puolisolleen pelkkä tai edes ensisijaisesti reikä. Ei ne ekana iltana antavat eikä varsinkaan ne jotka ei anna. Ne haluaa ajatella että niiden persoona ja sielu on se kallein ja pyhin.

Sinusta on siis aivan luonnollista, että nainen heittää housunsa nurkkaan ja antaa pillua, vaikka ei kumpikaan tiedä edes toistensa nimiä ja sitä, onko kotona joku odottamassa? Sitten rääyt silmät päästäsi kun joku ihanan näköinen vähän pullero jantteri kävi vain panemassa sua ja sait vielä taudinkin siltä. Sitten kun törmäät kadulla samaan jannuun, niin et ole tuntevinasikaan.

Se "pyhin" on minulle sitä, että kun en itse välitä liian helpoista panoista, niin on paljon mielenkiintoisempaa ja jännittävämpää tutustua naisen ajatusmaailmaan ja jos se kiehtoo, vasta sitten yrittää hieroa lähempää tuttavuutta ja kenties olettaa/toivoa, että se joskus johtaisi ehkä seksiinkin. On siis huvittavaa, että raivoat aidolle herrasmiehelle, jolla ei ole ensimmäisenä pillu mielessä.

Se on ihan yhtä luonnollista naiselle kuin miehelle, pidit sinä itse siitä tai et.

Vierailija
506/1764 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tyhmää yleistystä.

Eiköhän ole ihan ihmisestä kiinni, että miten käsittelee eron ja jatkaa siitä eteenpäin. Itse oman eron kohdalla aloitin parikin uutta harrastusta, kävin terapiassa, puhuin kaverien kanssa erosta ja keskityin parantamaan itseäni ja olen siis mies.

Vierailija
507/1764 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koittakaa nyt ymmärtää mikä miehiä naisissa kiinnostaa. Tietenkin ottaa uuden ettei tarvitse olla ilman...

Kokkia, siivoojaa, pyykkäriä? Niin ainakin mun ex. Puoli vuotta söi eineksiä ja asui yksin sotkuissaan. Laittoi Tinderin laulamaan ja sai uuden kodinhoitajan.

Miksi teistä suomalaisista naisista tulee suhteen edetessä tuollaisia tylsimyksiä? Miksi teille ei opeteta miten parisuhdetta vaalitaan?' Mä kun menin naimisiin naisen kanssa, joka on aivan erilaisesta kulttuurista, niin meillä järjestetään yhteistäkin aikaa, jolloin esim. rakastellaan todella pitkään ja monta kertaa. Välillä käydään ulkona syömässä kahdestaan ja kun lapset nukkuvat, saatamme viettää romanttisen illan hellitellen toisiamme.

Suomalaisen naisen pitäisi nyt pikkuhiljaa jo kasvaa pois siitä piikamoodista ja edes yrittää tehdä jotain parisuhteet eteen. Silloin, kun mies haluaisi rakastella, niin ei ne mielihalut tyydyty sillä, että sä teet ruokaa, peset pyykiä tai siivoat.

P.S. Entinen miehesi saa nyt seksiä.

Jos nainen ei halua seksiä niin mies on silloin väärä. Lisäksi se muu elämä ja miten mies muuten kohtelee vaikuttaa naisen haluihin.

Ensin kannattaa puhua miehelle, että kohtelee huonosti. Ei se ehkä sanattomista vihjeistä tajua.

Sitten vaihtoon jos ei se muutu. Miksi olla sellaisen kanssa joka ei ole hyvä, ja joka on seksuaalisesti epäsopiva? Eihän tällöin ole mitään suhdetta oikeastaan... luiskaan vaan.

Naiselle vastaavassa tilanteessa ei voisi puhua, että tämän kohtelee miestä huonosti. Se kääntäisi kaiken kuitenkin miehen syyksi.

Vierailija
508/1764 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sai hyökkäämään?

Olet esimerkki siitä, miten naisia on aina ylentämällä alennettu. Se ”pyhin”. Onko miehen mulqqu myös ”pyhin”?

Jos olisin homo, niin tottakai olisi. Oletko vähän tyhmä?

Vierailija
509/1764 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottahan tämä.  Olen yhdellä deittipalstalla töissä, suurin osa miehistä siellä on joko varattuja, eroamassa olevia (kumppani ei tätä välttämättä edes tiedä) tai juuri eronneita. Henk. koht. olisi aivan käsittämätön ajatus pistää Tinder surisemaan jo tyyliin eropäivänä, kuten miehillä näyttää olevan tapana.

Sinä et ole töissä ollenkaan. Mistä ihmeestä kenestäkään anonyyminä esiintyvästä seuranhakijasta voisi tietää kuka on varattu ja kuka ei.

No varmaankin siitä, että ovat siellä omilla kuvillaan ja kertovat itse tilanteestaan. On myös hienoa, että tiedät työtilanteeni itseäni paremmin :)

Vierailija
510/1764 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-ty lihoi noin 10 kg puolessa vuodessa eron jälkeen.

Vierailija
511/1764 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertaista. Miehet haluaa eron jälkeen taas nopeasti seksiä ja ilmaiset kodinhoitopalvelut uudelleen pyörimään sekä toisen nettomaksajan kehiin. Koska joutuisivat muuten tekemään itse kaikki kodin työt ja hoitamaan ja maksamaan yksin ne juoksevat asiat jotka nainen ennen hoiti. Miehet ei ole kauhean monimutkaisia.

Naiset taas on erotilanteissa usein loppuun uupuneita  ja tympääntyneitä eivätkä todellakaan halua heti taas uutta miestä elämäänsä lisäkuormaa tuomaan. Ovat saaneet tarpeekseen miehen ymmärtämisestä ja arjen kaikkien hommien pyörityksestä oman ajan ja jaksamisen kustannuksella. Naiselle on ihanaa ottaa siitä lomaa. Saa kerrankin miettiä että mitähän sitä itse oikeasti haluaisi tehdä ja kuka sitä oikeastaan edes onkaan. Nuo kysymykset jäävät naisilla parisuhteessa toisista huolehtimisen jalkoihin.

Tämä on niin totta!

Olin itse eron jälkeen aivan uupunut paitsi miehen tavasta ottaa ero, myös pitkästä parisuhteesta ja siinä omaksumastani perheenäidin roolista. Aivan lopen uupunut ja loppu, hyvä kun tiesin kuka enää olin ja mistä pidin. Elin vuosia miehelle, lapsille ja työlle, ja sitten tulin heitetyksi sivuun. Tilalle tuli pian uusi nainen, totta kai.

Oli tosi vapauttavaa käydä eron jälkeen tyyliin yksin uimassa.

SinultaKIN on siis puuttunut kyky olla miehellesi kumppani, paras ystävä, seksipommi, vaimo, tuki ja olkapää silloin, jos miehellä on ollut murheita. Ei mies kieltämättä kyllä tee yhtään mitään tuollaisilla naisilla.

Erinomainen argumentti joka alleviivaa sen miksi naiset eivät heti halua uutta miestä eron jälkeen. Kun niille energiasyöpöille ei mikään riitä. Aina puuttuu jotakin, ei ollut tarpeeksi seksikkäät vaatteet, oli liian h**rahtavat vaatteet, ei tehnyt hyvää ruokaa, ei tienannut tarpeeksi rahaa, ei ymmärtänyt hieroa miehen olkapäitä pitkän ja rasittavan pleikkariputken jälkeen, liian räväkkä tukka jne jne loputtomiin.

NIIIN paljon helpommalla pääsee kun elää omillaan ja saa lopultakin keskittyä joskus omiinkin tarpeisiinsa.

Siivoamiseen ja kodin laittoon, mitä se äijä ei halunnut tehdä...

Voi olla että naisilla ja miehillä on oikeasti vähän erilainen tarvehierarkia, tai tärkeysjärjestys vaikka lista olisikin muuten sama.

Ajan voisi käyttää tärkeisiin asioihin. Seksiin, puhumiseen, kumppanin kanssa olemiseen. Mutkun tää ainutkertainen aina siivotaan, ollaan kavereiden kanssa, kerätään kaikenlaisia tarpeita ja paineita muualta. Mikä pointti nähdä kauheasti vaivaa, eikö niitä ulkopuolelta tulevia vaatimuksia voisi jotenkin huomata ja karsia?

Joku kirjoitti nätisti siitä miten kaipaa puolisoaan. Mitä mä jäisin kaipaamaan? Viikkosiivousta, sohvalla istumista, netin selaamista, mitä yhteistä tuo on?

Jokainen elää itselleen ja omia tärkeitä juttujaan tehden. Jokaiselle vaan rohkeutta hakea ne jutut yhdessä tai yksin.

Vierailija
512/1764 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottahan tämä.  Olen yhdellä deittipalstalla töissä, suurin osa miehistä siellä on joko varattuja, eroamassa olevia (kumppani ei tätä välttämättä edes tiedä) tai juuri eronneita. Henk. koht. olisi aivan käsittämätön ajatus pistää Tinder surisemaan jo tyyliin eropäivänä, kuten miehillä näyttää olevan tapana.

Sinä et ole töissä ollenkaan. Mistä ihmeestä kenestäkään anonyyminä esiintyvästä seuranhakijasta voisi tietää kuka on varattu ja kuka ei.

No varmaankin siitä, että ovat siellä omilla kuvillaan ja kertovat itse tilanteestaan. On myös hienoa, että tiedät työtilanteeni itseäni paremmin :)

No, leikitään että olet töissä deittipalstalla. Otatko samalla innolla selvää, ketkä naisista ovat varattuja, eroamassa olevia tai juuri eronneita? Se olisi feministien tarkoittamaa tasa-arvoa. Jos et niin tee, niin miksi et?

Vierailija
513/1764 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, leikitään että olet töissä deittipalstalla. Otatko samalla innolla selvää, ketkä naisista ovat varattuja, eroamassa olevia tai juuri eronneita? Se olisi feministien tarkoittamaa tasa-arvoa. Jos et niin tee, niin miksi et?

Valitettavasti ei ole mahdollista ottaa naisista selvää, sillä olen siellä töissä vastailemassa miehille, en näe naisten profiileja. Voi tietysti olla, että naisillakin on sama tilanne.

Vierailija
514/1764 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti ei ole mahdollista ottaa naisista selvää, sillä olen siellä töissä vastailemassa miehille, en näe naisten profiileja. Voi tietysti olla, että naisillakin on sama tilanne.

Eli siis kusettamassa? Olet maksullisella sivustolla ja yrität pitää maksavat miehet sivustolla. Ja mikä sua estää esiintymästä miehenä, että saisit myös naisten taustoja selville? Ainiin, eihän naisten tarvi kyseisistä palvelusta maksaa mitään, kun rahat nyhdetään kusettamalla miehiltä.

Vierailija
515/1764 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kylläkin nähnyt käyvän niin, että nainen löytää uuden miehen, ja onkin vuoden kahden päästä paksuna. Kuitenkin niin, että ei ole edes pidempään seurustelemaan sen isän kanssa.

Vierailija
516/1764 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika tyhmää yleistystä.

Eiköhän ole ihan ihmisestä kiinni, että miten käsittelee eron ja jatkaa siitä eteenpäin. Itse oman eron kohdalla aloitin parikin uutta harrastusta, kävin terapiassa, puhuin kaverien kanssa erosta ja keskityin parantamaan itseäni ja olen siis mies.

Höpö höpö, tilastot varmaankin osoittaa että olet väärässä.

Vierailija
517/1764 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilanne on kuten otsikossa väitetään, niin mies siinä tekee paremman diilin. Ainakin kun täältä naisten juttuja lukee.

Vierailija
518/1764 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, nainen voimaantuu ja alkaa huudattaa kaija koota.

:-DDDDDDDDDDD!!!

Vierailija
519/1764 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen käsitellyt jo nyt läpi eron, vaikka en ole eronnut. Olen käynyt mielessäni läpi asioita jotka ovat menneet pieleen ja jotka tulevalta kumppaniltani haluan, käynyt jopa monilla treffeillä jo ihan sinkku fiiliksissä ja ihastunutkin. Ehkä vielä eroan ja lennosta uusi. Miks mun pitäis pitää sinkku vuosi tai monia, jos oon asian jo käsitellyt valmiiksi? M36v

Miks sun pitää olla suhteessa, josta olet jo henkisellä tasolla eronnut? Pettämistä sekin on, tavallaan, vaikkei fyysistä.

Vain koska hankala ohimenevä rahatilanne ja lapset. Kunhan kuluu vuosi tai kaksi niin eroan ja en todellakaan tarvitse enää aikaa käsitellä eroa. M36v

Onkohan hankala rahatilanne todella ohimenevä? Vaikutat kyllä pahasti ("ehkä vielä eroan ja lennosta uus ja kunhan kuluu vuosi tai kaksi..., sinkkufiiliksissä") kypsymättömältä haihattelijalta joka 36-vuotiaana elää utopistisessa mielikuvituksen aiheuttamassa harhassa. Kuulostat ihan yli-ikäiseltä teinipojalta. Yäk! Armahtaisit vaimoasi ja lähtisit heti.

Vierailija
520/1764 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäin leskeksi puolisen vuotta sitten. Olen siis mies ja vaimoni kuoli pitkällisen sairauden uuvuttamana.

Hän on alati  mielessäni ja pelkkä ajatuskin siitä, että hakisin, tai ottaisin uuden naisen on pöyristyttävä. Tuskin enää ikinä uutta parisuhdetta solmin, sillä Hänen korvaajaksi (tyhmä rinnastus myönnän) ei ole kenestäkään.

Hän oli kaikkeni, sielunkumppanini kaksikymmentä vuotta. Niin kauan, tai vähän aikaa satumme kesti.

Saisinpa edes minuutin olla hänen lähellään ja silittää hiuksia haistella hänen tuoksuaan, mutta sitä ei tapahdu koskaan enää tässä elämässä.

Kauniit muistot lohduttavat kuitenkin. Hän palaa mieleeni viimeisenä, kun nukahdan ja ensimmäisenä, kun herään. Jotkin askareet, esimerkiksi ruuanlaitto tuo hänet elävimmin mieleeni jostain syystä. Laitoinhan minä hänelle ruokaa vuosikaudet, kun hän ei itse kyennyt.

En etsi uutta hänen jälkeensä!

Olen kirjoittanut joskus aiemminkin tästä. Pahoittelen kertausta, mutta joskus on kirjoitettava toisestakin näkökulmasta.

Tämä on niin kauniisti kirjoitettu, että silmäkulma kostui. Näin naista rakastavaa tekstiä saa harvoin miehen kirjoittamana lukea tältä palstalta. Hyvä leskimies, olet oikea kultakimpale. Vaimosi oli onnekas kun sai viettää kanssasi 20 vuotta. Hyvää jatkoa sinulle elämässäsi.

Kirjoittaja voi olla kalju ryppyinen ja hintelä,

edesmennyt vaimonsa yli satakiloinen diabeteksen takia sairastunut nutturapää joka kerää nukkeja.

Ei kinnosta

Mutta suhde näkyi olevan hyvällä tolalla. Olivatpa ulkoisesti kuinka kammottavia hyvänsä.