Oletko koskaan voittanut arvonnassa tai kilpailussa jonkin palkinnon?
Oletko koskaan voittanut arpajaisissa tai kilpailussa, jos urheilumitaleja ei lasketa?
Minä olen ollut onnekas: ensimmäisen lähikaupassa järjestetyn arpajaisvoiton sain ekaluokkalaisena, kun voitin Aku Ankka -repun täynnä karkkia.
Seuraava arpajaisvoitto oli pari vuotta myöhemmin vähän isommassa kaupassa, josta voitin eteisen maton (tosin kissan nimellä, joten ehkä sitä ei lasketa).
Tänään sain Instagramin arpajaisista pienen makramee-koristeen, se matkusti USA:sta asti.
Nyt odottelen luottavaisin mielin voittavani Prismasta television.
Mitä sinä olet voittanut?
Kommentit (33)
Pokeriturnauksessa olen voittanut 250 euroa ja toiseksi suurin voitto oli kenosta 100 euroa.
Polkupyörän ja olutmerkki Karhun setin, johon kuului t-paita, hellehattu ja onki.
Mulla todella surkea arpaonni. Ainoa kerta kun olen jotakin voittanut oli arpajaiset, missä jokainen arpa voitti.
Voitin vaihtopäät sähköhammasharjaan ja ei minulla tietenkään edes ollut sähköhammasharjaa. :/
Ostin Kouvolan rautatieasemalla arvan ja voitin uimalakin.
Kerran voittanut mutta Isä oli senkin "arvonnan" sopinut jo etukäteen kun olivat saunatuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Somevaikuttajien järjestämissä arvonnoissa olen voittanut muutaman kerran.
Eräs työkaverini oli kerran nuorempana käyttänyt koko viikonlopun osallistumalla kaikenmaailman nettiarvontoihin, voittivat puhelimen, risteilyn, jotain hyvinvointijuomaa ja kynttiläpaketin.
Mutta en menisi vannomaan, että on vaivan arvoista.
Aika hyvin viikonlopulta, oliko sellaista aikaa kun nettiä ei käytetty niin paljoa? Itse osallistun noin muutamaan kymmeneen arvontaan viikossa, voitan ehkä kerran tai pari vuodessa, enkä vielä koskaan mitään isoa.
Olin joku 100.asiakas tiettynä päivänä ärrällä ja voitin bussikortin päällisen. 😅 Siinäpä miun voitot kilpailuista.
Veikkauksissa onkin sitten tullut isompia voittoja.
Nykyisin arvontavoittoihin ei uskalla vastata koska niin paljon huijareita on liikkeellä.
Joskus vuosia sitten harrastin nettiarvontoja ja parhaimmat voitot matkalahjakortit 1500 e ja 3 kpl 1000 e. Lisäksi räätälöity Thaimaan matka. Muita voittoja kännyköitä , televisio, 1000 e järkkäri, kiuas, hotellilahjakortteja, ravintolalahjakortteja ja paljon paljon muutakin. Nyt ei ole aikaa sellaiseen kun töissä olen.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö tässä nyt luetella kaikki voitot?
Ei. Mene pois, vaikka siivoamaan!
Voitin risteilyn Helsingistä Tukholmaan joskus 20 vuotta sitten, ja jonkun lehden järjestämässä arvonnassa kannettavan television. Firman pikkujouluissa tosi hyvään ravintolaan illallisen kahdelle ja Frankfurtin suomalaisen seurakunnan joulumyyjäisistä Marimekon pannulappuja. Mutta en mitään den suurempaa ikinä.
Voitin kerran Kaalimato.com:n arvonnassa metrisen meisselin. Säilytän sitä...öö, missäs vit#ssa se nyt onkaan...hmm.
Somevaikuttajien järjestämissä arvonnoissa olen voittanut muutaman kerran.
Eräs työkaverini oli kerran nuorempana käyttänyt koko viikonlopun osallistumalla kaikenmaailman nettiarvontoihin, voittivat puhelimen, risteilyn, jotain hyvinvointijuomaa ja kynttiläpaketin.
Mutta en menisi vannomaan, että on vaivan arvoista.