Halla-aho: Scriptani on läppä!
"Siellä on asioita, joissa sekä ilmaisu että ajatus ovat typeriä, joista en ajattele samalla tavalla enää tai ehkä en ajatellut silloinkaan, kunhan sanoin jotain läpällä, hän toteaa."
https://www.suomenmaa.fi/uutiset/halla-aho-vanhoista-blogikirjoituksista...
Sitä saa, mitä kerjää.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän kuka tahansa normaalijärkinen tajua mikä siellä on ironiaa, mikä sarkasmia, mikä vittuilua ja mikä ydinasiaa. Tai no, vasurihan ei tajua - tai pikemminkin ei mukamas tajua.
Entäpä jos asia onkin niin että vasurit tajusi, öyhöt ei?
Eäh, vasurit eivät kyllä pysty minkäänlaiseen objektiivisuuteen tai rehellisyyteen tänä päivänä. Ei noita Jussin tekstejä ole millään lailla hankala käsittää tai sisäistää kenenkään muun paitsi sellaisen, joka katsoo niitä kovan luokan dissonanssi päällä. Sen huomaa jo pelkästään tästä ketjusta.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole erityisen EU-vastainen, vaikka nykyisessä EU:ssa on tosi paljon kyllä myös ongelmia kyllä ja mitään yhteisvastuullisia velkoja en kyllä hyväksy.
Sen sijaan mitä tulee Halla-ahon mielipiteisiin liittyen näihin mmuuton ongelmiin, niin olen hyvin paljon samoilla linjoilla hänen kanssaan.
Minulle onkin siksi vähän vaikea joskus valita vaaleissa, että mitä tai ketä oikein edes äänestäisin. Mulle ei suoraan tunnu löytyvän oikein mitään poliittista viiteryhmää.
Joissain asioissa olen täysin esim. demareiden kannattaja mutta sitten joissain asioissa paljon enemmän persujen kannattaja.
No noinhan se on vähän meillä kaikilla - änkyrävasurit pois lukien. Itse haluan pitää Suomen länsimaalaisena, turvallisena, hyvinvoivana ja yhtenäisenä - ja jos ei politiikassa olisi persuja painamassa jarrua valtavirtapolitiikan sekoilulle niin huonosti tässä kävisi nykyistäkin nopeammin.
Poteroissa on jämähdetty Halla-Ahoon? Siellä on ihan uudet ihmiset puolueen johdossa.
Nyt vaan pitää Jussin saada persutkin uskomaan että se oli läppä ja koko persupuolue on läppä.