nyt jänskättää. odotan vastausta mieheltä, haluaako se enää tavata.
Todennäköisesti ei.
Ollaan pari kertaa tavattu ja seksiä harrastettu, nyt viime kerran jälkeen siitä ei ole kuulunut mitään, ja aikaa on mennyt 10pv täydessä hiljaisuudessa.
En kestänyt enää, pistin viestin, että oliko tämä tässä? Pääsenpähän jatkamaan taas eteenpäin, enkä odota turhia. Miksei miehet voi vaan itse oma-aloitteisesti sanoa suoraan jos ei kiinnosta? Olisi paljon helpompaa molemmille.
Toivottavasti se nyt sitten edes vastaa. huoooooooooh.
Kommentit (53)
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 10:40"]
Mitä sä siinä yhdessä roikut? Hanki joka viikolle eri petikaveri, niin miehelläkin on.
[/quote]
No itseasiassa mulla on varalla kaksi:) Mutta olisi kiva suunnitella elämää eteenpäin, kun tietäisi, onko näitä panoja kaksi vai kolme. ap
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 10:43"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 10:41"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 10:35"] Mies ottaa yhteyttä jos kiinnostaa, nopeasti jos kiinnostaa paljon ja harvemmin jos ei niin nappaa. Mitä sä luulet saavuttavasi sun tekstareilla, haluatko oikein todella kaivaa verta nenästä? Naiset, turha soitella miehille, ehdotella ja kysellä, kyllä ne ottaa itse yhteyttä jos ovat kiinnostuneita. [/quote] Ai että miehen ehdoilla vaan mennään?? Saan silloin kun sitä nyt sattuu kiinnostamaan. Ei kiitos. Siksi juuri haluan selvyyden asiaan. ap [/quote] lol..sä oot niin pihalla seksisuhteen kuvioista. Ootko vapaa...entä hän?
[/quote]
No selvittäisitkö mulle seksisuhteen kuviot? Molemmat ollaan vapaita. ap
Nythän sinä nimenomaan menet miehen ehdoilla kun kyselet perään. Keskity omaan elämääsi vaan. Saattaa alkaa miestäkin kiinnostaa enemmän. Tai sitten löydät jonkun toisen jota kiinnostaa muukin kuin panopuu.
Panokaverit eivät mitenkään liity sun elämänsuunnitelmiin! Jos niin luulet, kaavailet parisuhdetta, ja se taas ei ole seksisuhde, niinkuin sä yrität uskotella. Hääkellot sulla kalkkaa mielessä!
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 10:37"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 10:35"]Mies ottaa yhteyttä jos kiinnostaa, nopeasti jos kiinnostaa paljon ja harvemmin jos ei niin nappaa. Mitä sä luulet saavuttavasi sun tekstareilla, haluatko oikein todella kaivaa verta nenästä? Naiset, turha soitella miehille, ehdotella ja kysellä, kyllä ne ottaa itse yhteyttä jos ovat kiinnostuneita. [/quote] Pitää vaan passiivisena ootella? Ootpa moderni aatteiltas.
[/quote]
"Modernit" naiset on nämä kuviot sössinyt vinkumisellaan, kun he ovat häpäisseet itsensä näyttämällä että on kiinnostuneempi kuin se toinen. En ole ikinä soittanut miehen perään eikä kukaan tapaamani mies tiedä olenko ollut kiinnostunut vai en, on todennäköisempää että en ole miettinyt feidannutta tyyppiä sekuntia pidempää koska minulla on sen verran vilkas sosiaalinen elämä että jäisin jonkun urpon perään ulvomaan. Ja kun mies soittaa ja ehdottaa tapaamista samana päivänä tai seuraavana? En todellakaan suostu, minulla on aina menoa. Jos minut haluaa tavata, on oltava ajoissa liikkeellä, en ole olemassa sitä varten että paikkaan tylsää iltaa tai jonkun ohareita. Hankkikaa selkäranka ja itsetunto, naiset!
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 10:46"]
Panokaverit eivät mitenkään liity sun elämänsuunnitelmiin! Jos niin luulet, kaavailet parisuhdetta, ja se taas ei ole seksisuhde, niinkuin sä yrität uskotella. Hääkellot sulla kalkkaa mielessä!
[/quote]
Ei tässä mitkään hääkellot soita:) Tämä kyseinen pano on paras sängyssä. Tämä mies ei ole ns. ajatuksiltaan eikä edes ulkoisesti sellainen, jonka haluan "aviomiehekseni". Ollaan aivan erilaisia. Vain sänkyyn, koska seksi on jotain taivaallista. Noita kahta muuta käytän jos ei parasta ole saatavilla. En tiedä, kuinka usein normaalisti ihmiset tapaa seksisuhteissa, mutta minä haluan usein. ap
eikö seksisuhteesa olevat miehet sitten halua, että nainen on yhteydessä ja ehdottaa tapaamista? onko se vain miehen tehtävä/oikeus?
Miksi sitten lähetit niin negatiivisen ja vaimomaisen viestin? Kokeileppa uudestaan: ''Hinaa jo se mulkkus tänne, kiimaista naarasta saatavilla!''
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 10:56"]
Miksi sitten lähetit niin negatiivisen ja vaimomaisen viestin? Kokeileppa uudestaan: ''Hinaa jo se mulkkus tänne, kiimaista naarasta saatavilla!''
[/quote]
Olen epävarma itsestäni, en halua laittaa. Tai haluaisin, jos tietäisin,että mies on vielä mukana kuviossa. Mies se on tässä aiemmin roikkunut kovastikkin ja pommittanut viesteillä, mutta nyt tosiaan viime kerran jälkeen ei mitään, ja se hiljaisuus saa minut todella epävarmaksi. ap
Seksisuhteissa on tosi tavallista että kuluu yli kuukausi ennenkuin toisesta kuuluu mitään. Mokasit tuolla viestillä, sen sävy oli painostava. Soita niille kahdelle muulle ehdokkaalle, varmasti niilläkin on ihan kelpo mulkku, vaikkei niin maaginen olisikaan kuin sillä ykkösvaihtoehdolla.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 10:43"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 10:40"]
Mitä sä siinä yhdessä roikut? Hanki joka viikolle eri petikaveri, niin miehelläkin on.
[/quote]
No itseasiassa mulla on varalla kaksi:) Mutta olisi kiva suunnitella elämää eteenpäin, kun tietäisi, onko näitä panoja kaksi vai kolme. ap
[/quote]
Mitä? Eiks sun ämpäriin riitä mikään?
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 11:15"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 10:43"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 10:40"] Mitä sä siinä yhdessä roikut? Hanki joka viikolle eri petikaveri, niin miehelläkin on. [/quote] No itseasiassa mulla on varalla kaksi:) Mutta olisi kiva suunnitella elämää eteenpäin, kun tietäisi, onko näitä panoja kaksi vai kolme. ap [/quote] Mitä? Eiks sun ämpäriin riitä mikään?
[/quote]
kukas se siellä noin katkerana huutelee?
:))
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 10:41"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 10:35"]
Mies ottaa yhteyttä jos kiinnostaa, nopeasti jos kiinnostaa paljon ja harvemmin jos ei niin nappaa. Mitä sä luulet saavuttavasi sun tekstareilla, haluatko oikein todella kaivaa verta nenästä? Naiset, turha soitella miehille, ehdotella ja kysellä, kyllä ne ottaa itse yhteyttä jos ovat kiinnostuneita.
[/quote]
Ai että miehen ehdoilla vaan mennään?? Saan silloin kun sitä nyt sattuu kiinnostamaan. Ei kiitos. Siksi juuri haluan selvyyden asiaan. ap
[/quote]
lol..sä oot niin pihalla seksisuhteen kuvioista. Ootko vapaa...entä hän?