Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuoresuolatun kinkun säilytys ennen paistoa?

Vierailija
19.12.2014 |

mennään sunnuntaina hakemaan kinkku. Tarkoitus paistaa se tiistaina. Missä säilyttää kinkku siihen asti, kun jääkaappiin ei se ei mahdu. Pakkastakin luvattu -5, joten parvekkeella taitaa jäätyä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haet kinkun tiistaina tai teet tilaa jääkaappiin. Missä aiot säilyttää paistettua kinkkua?

Vierailija
2/8 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitte siis, että haette sen vasta tiistaina. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinkun saa joissakin kaupoissa puoleen hintaan 23. tai 24. päivä, eli turha hosua.

Vierailija
4/8 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 18:39"]

Haet kinkun tiistaina tai teet tilaa jääkaappiin. Missä aiot säilyttää paistettua kinkkua?

[/quote]

sehän pienenee paistettuna ja sen voi leikata osiin. Olen varannut ja luvannut hakea sunnuntaina. Olin suunnitellut säilyttäväni parvekkeella, kun on ollut niin lauhaa. Perhanan pakkanen. Ap

Vierailija
5/8 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 20:38"]

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 18:39"]

[/quote]

sehän pienenee paistettuna ja sen voi leikata osiin. Olen varannut ja luvannut hakea sunnuntaina. Olin suunnitellut säilyttäväni parvekkeella, kun on ollut niin lauhaa. Perhanan pakkanen. Ap

[/quote]

Se paistettu kinkku vie oikeastaan yhtäpaljon tilaa etkä voi sitä paloitella kuumana vaan vasta jäähdytettynä.  Laita tollo ne kaljat  partsille, ne ei muutamassa asteessa jäädy.

Vierailija
6/8 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on lasitettu parveke niin ei jäädy kun käärit sen paksusti sanomalehteen ja vaikka mattoon. Kannattaa laittaa mittari sinne parvekkeelle ja seurailla. Tai sit vaan paistat jo vaikka maanantaina jos uhkaa jäätyä.

Vierailija
7/8 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita pakkaseen.

Vierailija
8/8 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita hyvään kylmälaukkuun, jonka viet päiväksi pihalle ja yöllä sisälle. Voit seurata itse lämpötilaa, jos teippaat langattoman lämpömittarin anturin sinne. Kylmäkallet laatikkoon ennen kuin siirrät sisälle, kun siirrät ulos, laita vaikka astioissa haaleaa vettä, niin lämpötila muuttuu hitaammin. Lisäksi auringossa se jäähtyy hitaammin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi