sain eilen aivan uskomattoman
Ihanan orgasmin peppuseksistä! Siis aivan erillaisen kuin normissa pillupanossa. Jotain aivan uskomatonta. Kannattaa kokeilla muidenkin! Suosittelen.
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 12:45"]
Vau! Mä oon "tuhannen kamelin yksilö"!!!
[/quote]
Ole onnellinen siitä.
Jotkut oikeasti haluaisivat, mutta eivät vain saa.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 08:18"]
Ihanan orgasmin peppuseksistä! Siis aivan erillaisen kuin normissa pillupanossa. Jotain aivan uskomatonta. Kannattaa kokeilla muidenkin! Suosittelen.
[/quote]
miten siitä vo mitään saada.kun eihankaa g pisteeseen eikä littaan
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 10:44"]
Yäk. Mulla on pillussa sisäänkäynti ja perseessä uloskäynti, en tiiä sun anatomiasta.
[/quote]
Kyllä meillä on sisäänkäynti ihan ulko-ovesta ja virtsaputkesta lentää kusi ulos eikä pilluun sisään
Toiset tykkää toiset ei en ymmärrä miksi siitä pitää vikistä ja valittaa jos jotkut naiset nauttivat peppupanoista seksin lisänä.
Ketä nainen siitä oikeasti edes nauttii? Luulen että naiset tekevät sitä ainoastaan miesten takia..
Kyllä minä ihan oikeasti sain kaksi orkkua! Kunha muistaa vaan kunnon liukasteen nii se ei satu ollenkaan. Miehenikin tykkäsi. Välillä vaihtelua seksiin. Vaikka onkin alistuttava miehelle mutta se on sen arvoista. Varsinkin kun itse vielä työntyy miehen vehkeesee päin ja lujaa tai samalla hieroo klittaa niin oon varma että tulee orkku ja vielä iso sellainen ;) kokeilkaa elkääkä olko niin vainoharhaisia asiaa kohtaan!
miehelläni on liian suuri peppuseksiin, haluaisin kyllä mutta kun tulee verta ja paskaa ni ei viiti.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 10:46"]miehelläni on liian suuri peppuseksiin, haluaisin kyllä mutta kun tulee verta ja paskaa ni ei viiti.
[/quote]
Laittakaa kunnolla liukastetta niin ei tuu verta. Ja lämmittelyt tietenki! Rohkeasti vaan. Ei ole liian suurta munaa kellään siihen hommaan. Mekin ostimme liukkarin ihan sitä varten vaan. Ja hyvin toimii.
Kuivilleen jos vedätte niin varmasti koskee ja vuotaa.. Mutta kunnon liukaste on kaiken a ja o !
Aina kun vaimo kiihottuu kovasti hän pyytää työntämään kakkoseen. Eilen taas takaapäin paljaalla ja sain päästää sisällekin, samaan aikaan hieroin klittaa. Vaimo kouristeli lähes 20 sekuntia valtavan orgasmin kourissa. Käytämme Glid vesiliukoista ja silikoniliukastetta.
Oon jättänyt lanta-aukon noin exit käyttöön. Pillu tuntuu paremmalta ja valtaosa naisista ovat tyytyväisiä kun en ole vonkumassa sisäänpääsyä tuhkaluukkuun. Mut kukin tavallaan jos molemmat tykkää.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 11:07"]Itämaan tietäjät tietävät Peppuseksistä saavat naiset ovat haluttua tavaraa miesmarkkinoilla On arvokkaampi kuin tuhat kamelia tai vuohta. Näin meillä Babyloniassa. Ei kaikille ole siunaantunut sinne erogeenisiä alueita. Monella ei ole erogeenisia alueita emättimessäkään saati klitoriksessa. On erilaisia yksilöitä. Moni nainen ei saa koskaan orgasmia elämänsä aikana. Osa saa sen normaalista yhdynnästä ja arvokkaimmat tuhannen kamelin yksilöt saavat sen myös takakautta. Orgasmittomuudesta ei saa syyttää itseään.
[/quote]
Joo kaikki ei tiedäkään että erogeenisilla alueilla on tapana itsestään "siunaantua" milloin minnekin. Mulla on tällä hetkellä kännykkäetusormessa ja siksipä kirjoittelenkin tänne niin innolla.