Onko Anna Abreu miesten unelmanainen?
Pieni, mutta treenattu ja timmi, suloinen ja hymykuoppainen, isot silmät. Onko hän miesten unelmien nainen?
Kommentit (108)
Anna abreun pari kertaa tavanneena voin sanooa että harvinaisen tympeä ja ylimielinen kusilissu. ja olen rauhallinen mies en yleensä tällasta kenestäkään sano ilman syytä.
Siinähän alapeukutatte, olen seurustellut ns kympin naisten kanssa, naisten kanssa jota pidetään todella kauniina, homma on kaatunut naisen luonteeseen. Näin se vain menee, ei kukaan halua olla ruveta asumaan kusipäiden kanssa yhdessä.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:57"]
Siinähän alapeukutatte, olen seurustellut ns kympin naisten kanssa, naisten kanssa jota pidetään todella kauniina, homma on kaatunut naisen luonteeseen. Näin se vain menee, ei kukaan halua olla ruveta asumaan kusipäiden kanssa yhdessä.
[/quote]
Enemmin minä naisin Jenni vartiaisen. Oikean aikuisen naisen kuin tuollasta lapsellista kakaraa.
Onkohan joku kehityshäiriä Annalla. Jäänyt lyhytkasvuiseksi kroppa ja siksi jättipää, koska pää on aikuisen. Mutta niillä mennään mitä on annettu, koskee myös Annaa.
Minusta Anna on kuuma, samoin ajattelee mun mies. Onneks me ihmiset ollaan erilaisia... :)
Annan kroppa on oma lukunsa mutta niin on ne laulunlahjatkin. Olen kuunnellut neitoa pari kertaa laivalla. Se riittää. Tähti on sammunut.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:39"]Mieheni (jonka tapoihin ei yleensä kuulu toisten haukkuminen) joskus totesi kun Abrou oli jossakin tv-ohjelmassa: "miten tuo voi näyttää tuollaiselta sekasikiöltä", jäänyt mieleen siksi ettei yleensä puhu noin ihmisitä. En siis usko että kuuluu mieheni päiväuniin tuo nainen.
Abroussa on minustakin jotakin epäsuhtaista, iso pää ja pieni kroppa on, mutta jotain muutakin hänessä on ns. "vinksallaan". Ja ei, kukaan meistä ei ole täydellinen, mutta jos vertaa muihin lyhyisiin naisiin esim. Kylie Minoguehen tai vaikka Chisuun, niin em. näyttävät todella kuniilta, vert. Abrou.
Niin, ja yksi juttu on sekin, että minusta Abrousta paistaa sellainen "sivistymättömyys" läpi, ymmärtäkseni ei ole peruskoulun jälkeen mitään opiskellut...? On vähän sellainen "pissis" joka ei ole oikein vakavasti otettava, vaikea selittää.
[/quote] Siellä paraskin arvostelija. Todellisuus nyt kuitenkin on vähän muuta, kuin mitä mieltä ovat av white trash-mammat.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 11:08"]Annan kroppa on oma lukunsa mutta niin on ne laulunlahjatkin. Olen kuunnellut neitoa pari kertaa laivalla. Se riittää. Tähti on sammunut.
[/quote]
Annalla on onneksi kavereita ip lehdissä. Ne jaksaa pitää yllä suomen seksikkäin perse ja kroppa fantasiaa. Olin joskus ravintolassa Annan ja jonkun toimittajan vieruspöydössä. Imagon rakentaminen noilla lahjoillla ja ominaisuuksilla on tisi vaikeaa ja huvittavaa kuunnella.
Onneksi toimittaja sai hyvän Santa Feen pihvin ja viiniä :) Me muut oksetaudin omakehusta.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 11:08"]
Annan kroppa on oma lukunsa mutta niin on ne laulunlahjatkin. Olen kuunnellut neitoa pari kertaa laivalla. Se riittää. Tähti on sammunut.
[/quote]
Joo Anna oli raikas ja kaunis sekä osasi laulaa ekalla ja tokalla levyllä kun oli se End of love ym. Biisitkin silloin ok. 2 viimeisintä lättyä hirvittävää ripuliulostetta ja kääpiöstä on tullut ylimielinen itsekehuinen kusipää, törkeä käytös faneilleen ja "ettekö tiedä kuka mä oon" aina kun jossain liikkuu. LIsäksi aika yksinkertaisen tyhmä ison päänsä sisällä. Ei siis ole minun eikä tuttujeni unelmanainen. Jos joku fanittaa, ihan vapaasti, mielipiteenvapaus.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 23:34"]Ei siinä mitään vikaa ole, mutta unelmanaisesta ei voi puhua, koska hän on varattu (miehet haluavat kuvitella oman naisensa neitsyeksi, vaikka ei olisikaan neitsyt) ja en tiedä hänen luonteestaan mitään.
-Mies 29v-
[/quote]Olet palstan homoin homo. Panisin tota akkaa joka reikään oli varattu tai ei.
Nyt Annalla on maitotölkin kokoinen tatska vasemmassa kädessä. Siinä on koiran pää. Voi voi
Ei ole minun unelmanaiseni, sillä naisella saa olla vartta edes 160 senttiä. Toisekseen Anna Abreun elämäntapa on kaukana siitä, mitä toivon omalta kumppaniltani.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:26"]
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 23:34"]Ei siinä mitään vikaa ole, mutta unelmanaisesta ei voi puhua, koska hän on varattu (miehet haluavat kuvitella oman naisensa neitsyeksi, vaikka ei olisikaan neitsyt) ja en tiedä hänen luonteestaan mitään. -Mies 29v- [/quote]Olet palstan homoin homo. Panisin tota akkaa joka reikään oli varattu tai ei.
[/quote]
Hyi olet palstan mielisairain pedofiili joka kiihottuu ainoastaan kääpiöseksistä pikkulapsen kanssa.
On toki. Ja kaikilla miehillä on tunnetusti samanlainen naismaku.
No enpä usko. Oma mieheni ihmettelee kuinka sillä on iso pää. Olen myös kuullut monen miehen sanovan että lapsen näköinen. Munkin mielestä tuo yläkroppa on vähän jotenkin lapsekas.
Mutta onhan Anna kyllä omasta mielestäni nätti ja treenattu kroppa, ei sillä!
Jos ei olisi julkkis, niin eipä meikäläisellä paljoa pää kääntyisi jos kadulla tulisi vastaan. Ihan tavallinen, ehkä jollakin lailla teinivaihe jäänyt päälle.
No joidenkin on, toisien ei. Mun mies tykkää muodokkaammista naisista, jotka sopivasti treenattu, ei liian lapsekkaan näköisistä(niinkuin Anna A.). Ei me naisetkaan tykätä kaikki niistä klassisen komeista tai lihaksikkaista :)
Kysymys on siinä mielessä typerä koska ei tunne ihmistä ollenkaan, nainen voi olla kuinka kaunis tahansa mutta jos luonne ei sovi tai ihminen on luonteltaan surkea, niin aika harva tälläisten ihmisten kanssa haluaa pidempään seurustella.
Ulkonäön puolesta oikein kaunis, terveisin komea miehenalku.