Ostatteko kaupassa kassan luona olevia tuotteita kuten suklaapatukoita, limppareita, purkkaa, jne?
Ostatteko kaupassa kassan luona olevia tuotteita kuten suklaapatukoita, limppareita, purkkaa, nenäliinoja jne?
Tuli mieleen, kun nappasin tänään kassajonossa odotellessani suklaapatukan, jota en ollut ennen maistanut, siitä kassan luona olevasta hyllystä jossa on kaikenlaista pastillia ja patukkaa. Niin kuinka usein te ostatte herkkuja tai jotain tulitikkuja, nenäliinoja tms mitä ikinä kassojen luona onkaan myynnissä ja mitä yleensä tarttuu mukaan? Itselläni satunnaisesti juuri joku suklaapatukka lähtee siitä mukaan.
Kiinnostaa tietää millaista tuotetta sieltä tarttuu muille mukaan vai ettekö koskaan osta kassan lähettyviltä mitään?
Kommentit (60)
Mulle ei tartu niistä mitään mukaan koska ovat huomattavasti kalliimpia kuin oikealla karkkiosastolla.
Ostan ne sieltä keskemmältä kauppaa, helpompaa lastata kärryyn.
Ostan. Patukoita ja limpparia silloin tällöin.
No olen ostanut niitä läpinäkyviä sadetakkeja joskus.
Kylitol purkkaa ostan kassalta, joskus jonkun patukan.
Siinä on yleensä vain sellaisia joista en tykkää.
Jos kassajonossa menee pitkä aika odotellessa, saatan pikemminkin alkaa poistelemaan tavaraa kärryistä. Aika on rahaa, ja kauppiaan kannattaa arvostaa asiakkaan aikaa.
Purkkaa joskus. Ei ole kalliimpaa kuin muualla kaupassa :D
En vaan karkkiosatolta. Jos limukkaa joskus haluttaa, niin juomaosastolta.
Oon joskus ottanut siitä xylitol pastilleja, karkkia tai limua en oo ikinä ottanut.
Hyvin harvoin. Viimeksi ostin tulitikkuja ja ne oli mulla ostoslistassa. Noudatan listaani melko orjallisesti koska mulla on tiukka säästökuuri menossa (tiedätte miksi. Se loppuu vasta kun Orpon hallitus eroaa).
Silmälasipyyhkeitä. Joskus hoksaan että ai niin ne on töissä melkein loppu.
Vierailija kirjoitti:
En osta, en sorru heräteostoksiin!
Hienoa! Varmaan teidän ruuatkin on suunniteltu exeliin moneksi viikoksi. Olet itse täydellusyys🏆
Harvoin, mutta juuri viime kerralla ostin kassaheräteostoksina pienen pussin pähkinöitä sekä roskapussirullan. Suklaahan en yleensä sorru, mutta juuri noita pähkinöitä tai sitten pastilleja joskus otan.
Vierailija kirjoitti:
Jos kassajonossa menee pitkä aika odotellessa, saatan pikemminkin alkaa poistelemaan tavaraa kärryistä. Aika on rahaa, ja kauppiaan kannattaa arvostaa asiakkaan aikaa.
Minne laitat poistamasi tavarat? Lähdetkö pois kassajonosta ja viet tavarat takaisin hyllyyn?
Suklaata. Lähikaupassa on mun suosikkeja siinä niin enemmin otan ne siitä mukaan kuin turhaan kierrän karkkihyllyn kautta. Samaten pienet Vissyt on siinä kassan vieressä.
Yleensä siinä ei ole mitään mitä tarvitsisin tai haluaisin. Käyn todella harvoin karkkiosastolla, koska karkit ei pääse ostoslistalle. Mutta kun kohdalle sattuu, voisin kyllä niitä tai suklaata ostaa hetken mielijohteesta. Valitettavasti kassojen vierustan valikoima ei käy yhtään yksiin omien mieltymysten kanssa. Xylitolpastilleja käytän säännöllisesti mutta niistäkin on aina vain ne pahat vaihtoehdot siinä.
En osta, en sorru heräteostoksiin!