Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostatteko kaupassa kassan luona olevia tuotteita kuten suklaapatukoita, limppareita, purkkaa, jne?

Vierailija
19.01.2026 |

Ostatteko kaupassa kassan luona olevia tuotteita kuten suklaapatukoita, limppareita, purkkaa, nenäliinoja jne?

Tuli mieleen, kun nappasin tänään kassajonossa odotellessani suklaapatukan, jota en ollut ennen maistanut, siitä kassan luona olevasta hyllystä jossa on kaikenlaista pastillia ja patukkaa. Niin kuinka usein te ostatte herkkuja tai jotain tulitikkuja, nenäliinoja tms mitä ikinä kassojen luona onkaan myynnissä ja mitä yleensä tarttuu mukaan? Itselläni satunnaisesti juuri joku suklaapatukka lähtee siitä mukaan. 

Kiinnostaa tietää millaista tuotetta sieltä tarttuu muille mukaan vai ettekö koskaan osta kassan lähettyviltä mitään? 

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta, en sorru heräteostoksiin!

Vierailija
2/60 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tartu niistä mitään mukaan koska ovat huomattavasti kalliimpia kuin oikealla karkkiosastolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi harvoin.

Vierailija
4/60 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan ne sieltä keskemmältä kauppaa, helpompaa lastata kärryyn.

Vierailija
5/60 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan. Patukoita ja limpparia silloin tällöin.

Vierailija
6/60 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen ostanut niitä läpinäkyviä sadetakkeja joskus. 

Vierailija
7/60 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylitol purkkaa ostan kassalta, joskus jonkun patukan.

Vierailija
8/60 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on yleensä vain sellaisia joista en tykkää.

Vierailija
9/60 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kassajonossa menee pitkä aika odotellessa, saatan pikemminkin alkaa poistelemaan tavaraa kärryistä. Aika on rahaa, ja kauppiaan kannattaa arvostaa asiakkaan aikaa.

Vierailija
10/60 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkkaa joskus. Ei ole kalliimpaa kuin muualla kaupassa :D

Vierailija
11/60 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan karkkiosatolta. Jos limukkaa joskus haluttaa, niin juomaosastolta.

Vierailija
12/60 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon joskus ottanut siitä xylitol pastilleja, karkkia tai limua en oo ikinä ottanut.

Vierailija
13/60 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harvoin. Viimeksi ostin tulitikkuja ja ne oli mulla ostoslistassa. Noudatan listaani melko orjallisesti koska mulla on tiukka säästökuuri menossa (tiedätte miksi. Se loppuu vasta kun Orpon hallitus eroaa).

Vierailija
14/60 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälasipyyhkeitä. Joskus hoksaan että ai niin ne on töissä melkein loppu. 

Vierailija
15/60 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osta, en sorru heräteostoksiin!

Hienoa! Varmaan teidän  ruuatkin on suunniteltu exeliin moneksi viikoksi. Olet itse täydellusyys🏆

Vierailija
16/60 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin, mutta juuri viime kerralla ostin kassaheräteostoksina pienen pussin pähkinöitä sekä roskapussirullan. Suklaahan en yleensä sorru, mutta juuri noita pähkinöitä tai sitten pastilleja joskus otan.

Vierailija
17/60 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan Mynthonia kassalta. 

Vierailija
18/60 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kassajonossa menee pitkä aika odotellessa, saatan pikemminkin alkaa poistelemaan tavaraa kärryistä. Aika on rahaa, ja kauppiaan kannattaa arvostaa asiakkaan aikaa.

Minne laitat poistamasi tavarat? Lähdetkö pois kassajonosta ja viet tavarat takaisin hyllyyn?

Vierailija
19/60 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaata. Lähikaupassa on mun suosikkeja siinä niin enemmin otan ne siitä mukaan kuin turhaan kierrän karkkihyllyn kautta. Samaten pienet Vissyt on siinä kassan vieressä. 

Vierailija
20/60 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä siinä ei ole mitään mitä tarvitsisin tai haluaisin. Käyn todella harvoin karkkiosastolla, koska karkit ei pääse ostoslistalle. Mutta kun kohdalle sattuu, voisin kyllä niitä tai suklaata ostaa hetken mielijohteesta. Valitettavasti kassojen vierustan valikoima ei käy yhtään yksiin omien mieltymysten kanssa. Xylitolpastilleja käytän säännöllisesti mutta niistäkin on aina vain ne pahat vaihtoehdot siinä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme