Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kehtaa enää tilata pizzaa, omituinen pizzakuski

Vierailija
16.01.2015 |

Yleensä kaveriporukan leffailtoihin tilataan pizzat paikallisesta pizzeriasta, samoin poikakaverin kanssa ollaan tilattu useamminkin.

Tilaus on useimmiten tehty minun nimellä, koska yleensä minä olen sen netin kautta kirjoittanut.

Tuossa joulun aikaan joku ulkomaalainen mies oli laittanut minulle omituisen facebook -viestin, jossa kyseli asunko yksin ja onko minulla poikaystävä. Ihmettelin että kukahan tämäkin on, kunnes tunnistin paikallisen pizzerian pizzakuskiksi.

Viime viikonloppuna tilattiin taas poikakaverin kanssa pizzat ja minä menin avaamaan koska poikakaveri oli vasta ajamassa kotiin. Kuski kyseli taas omituisia. Minkä ikäinen olen, onko minulla poikaystävää ja olenko minä yksin kotona.

Onneksi koira alkoi räksyttää olohuoneessa ja tyyppi säikähti jotenkin. Rahasti sitten normaalisti ja häipyi aika sukkelaan.

Jotenkin tuntuu että en enää uskalla tilata tuolta omalla nimelläni, jotenkin hirveän ahdistavaa.

Ja ettei ketju mene jankkaamiseksi, olen normaalipainoinen ja pizzaa tilataan porukalla n. pari kertaa kuussa, ei jatkuvasti kuten tästä varmaan saa kuvan.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä vastasit kyselyihin?? tai avasitko suutasi ollenkaan.

Vierailija
42/59 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 00:12"]

Koira on hyvä, yleensä nuo mamut pelkäävät koiria, en tiedä miksi.

[/quote]

Koira on islamissa saastainen eläin, niitä ei saisi pitää sisällä ja erityisesti kuola on kammotus, joka pitäisi heti pestä pois. Tuota kun toitotetaan lapsesta asti, niin helposti siinä tulee muutenkin koirapelkoiseksi. Näkeehän samaa ihan suomalaisissakin perheissä; jos vanhemmat on kovin hysteerisiä koirien suhteen niin lapsista usein tulee koirapelkoisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
44/59 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
45/59 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lähipizzerian myyjä oli mieheni tuttu joskus. Suhteemme alkuaikoina oltiin viettämässä iltaa siellä mieheni ja hänen muutaman kaverinsa kanssa. Kun ukot meni tupakalle kysyi myyjä että "ootko ikinä ajatellut pettäväsi?" ihan pokkana, jotain muutakin johdattelevaa tais kysyä. Tein selväksi että en, niin keskustelu jäi sitten onneksi lyhyeksi. Ollaan kyllä muutenkin tilailtu ihan muualta pizzoja, tuolla käytiin vaan joskus harvakseltaan paikan päällä syömässä.

Mut näitä p*llun perässä juoksijoita on ollut kyllä ihan suomalaisissakin kavereissa, aina jaksan ihmetellä. En koe olevani mikään "tosi hyvä saalis" mutta niinhän sanotaa, et reikä se on rinkelilläkin. Pointti se että ulkomaalaiset vaan tapaa olla suorempia kuin suomalaiset.

Vierailija
46/59 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
47/59 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi täällä on pizzat pizzoina.. :)

Vierailija
48/59 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on ihastunut eikä osaa lähestyä naista sulavasti. Mietipä vain kuinka kovasti sitä itseään nolottaa kun on tullut torjutuksi joten eiköhän vapaaehtoisesti pyydä jonkun muun lähetiks jos sinun nimelläsi tulee tilaus. 

Vierailija
49/59 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvon nuoret naiset, tuommoisille tungetteleville pizzakuskeille voi sanoa suoraan esim. En vastaa sinulle henkilökohtaisiin kysymyksiin, käyttäydytkö asiallisesti vai tilaanko pitsani jatkossa muualta? Kiitos ja tässä rahat. Aina EI TARVITSE olla ylettömän kiltti ja vastata kaikkiin kysymyksiin. Rajat voi laittaa. Uskokaa vaan, että ne jatkuvat iskuyrittelyt johtuu teidän nuoresta iästänne, kun 30 lätkähtää mittariin saa taas viettää rauhaisampaa elämää ilman, että tarvitsee hätistellä epätoivottuja kaksilahkeisia perästään ;) sitä ennen: Muistakaa rajat, epätoivoisimmat tulkitsevat jo ihan perusystävällisyyden merkiksi kiinnostuksesta.

Ja pitserian vaihtoa kannattaa miettiä toki.

Vierailija
50/59 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos nyt on alkanut soittelemaan niin et ota ainuttakaan puhelua vastaan, etkä enää tilaa ko. pitseriasta mitään. Ei enää mitään ystävällisyyttä, vaikka kainuulaisesta se ehkä tuntuu kurjalta. (51)

Vierailija
51/59 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 06:19"]Ja jos nyt on alkanut soittelemaan niin et ota ainuttakaan puhelua vastaan, etkä enää tilaa ko. pitseriasta mitään. Ei enää mitään ystävällisyyttä, vaikka kainuulaisesta se ehkä tuntuu kurjalta. (51)
[/quote]

Justiinsa näin. Etäisyyden pito noihin kannattaa. Kokemusta on.

Vierailija
52/59 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit kiitollinen kun sulle ruokaa valmistaa ja vielä kotiovelle asti tuo!
kyllä tuota jo vähemmästäkin pitää pildeä antaa kiitokseksi. Muista ensi kerralla antaa!

Vierailija
53/59 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 17:05"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 17:03"]

ot, mutta hemmetti teitä kainuulaisia ja teidän kehtaamisianne. Mulla meni ihan uskomattoman kauan tottua miehen "kehtaamiseen". Mikä sana tuo edes on? Et uskalla? Et viitsi? Olet liian laiska tilaamaan pizzaa?

[/quote]

Oho, olen tosiaan Kainuusta kotoisin. Mielestäni murre on kuitenkin tippunut pois aika hyvin. :)
[/quote]

Minäkään en kehtaa ja olen Raumalta. En siis uskalla, koska hävettää. Tämä on siis provo, koska iso sattuma, että kirjoittaja olisi ollut juuri Kainuusta.

Vierailija
54/59 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 17:01"]

Yleensä kaveriporukan leffailtoihin tilataan pizzat paikallisesta pizzeriasta, samoin poikakaverin kanssa ollaan tilattu useamminkin.

Tilaus on useimmiten tehty minun nimellä, koska yleensä minä olen sen netin kautta kirjoittanut.

Tuossa joulun aikaan joku ulkomaalainen mies oli laittanut minulle omituisen facebook -viestin, jossa kyseli asunko yksin ja onko minulla poikaystävä. Ihmettelin että kukahan tämäkin on, kunnes tunnistin paikallisen pizzerian pizzakuskiksi.

Viime viikonloppuna tilattiin taas poikakaverin kanssa pizzat ja minä menin avaamaan koska poikakaveri oli vasta ajamassa kotiin. Kuski kyseli taas omituisia. Minkä ikäinen olen, onko minulla poikaystävää ja olenko minä yksin kotona.

Onneksi koira alkoi räksyttää olohuoneessa ja tyyppi säikähti jotenkin. Rahasti sitten normaalisti ja häipyi aika sukkelaan.

Jotenkin tuntuu että en enää uskalla tilata tuolta omalla nimelläni, jotenkin hirveän ahdistavaa.

Ja ettei ketju mene jankkaamiseksi, olen normaalipainoinen ja pizzaa tilataan porukalla n. pari kertaa kuussa, ei jatkuvasti kuten tästä varmaan saa kuvan.

[/quote]Sulla kävi rikastaminen lähellä.

Vierailija
55/59 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savossa myö ei kehata tehhä töetä, jos sattuu kehtuuttommaa. Ei se oo kainuuta. 

Vierailija
56/59 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi tummenee taksikuskit (vrt. Lontoo).

Vierailija
57/59 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 06:33"]Olisit kiitollinen kun sulle ruokaa valmistaa ja vielä kotiovelle asti tuo!
kyllä tuota jo vähemmästäkin pitää pildeä antaa kiitokseksi. Muista ensi kerralla antaa!
[/quote]

Ja siitäkin, kun tarhatäti hoitaa lapsias koko päivän. Ja koulu/työruokalan tädit tekee ruuan joka päivä. Ja kun roskakuskit jaksaa käydä hakee roskat. Ja poliisien-, palokunnan-, ja ambulanssien henkilökunnalle voisit antaa ihan varmuuden vuoksi, kun ne on ollu ja on jatkossakin joka päivä valmiina auttaa, jos sitä vain tarvitset! :)

Vierailija
58/59 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana karvakäsi...

Vierailija
59/59 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itku. Koittakaa pärjää jooko koska eihän maailmassa ole isompia ongelmia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi