Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kehtaa enää tilata pizzaa, omituinen pizzakuski

Vierailija
16.01.2015 |

Yleensä kaveriporukan leffailtoihin tilataan pizzat paikallisesta pizzeriasta, samoin poikakaverin kanssa ollaan tilattu useamminkin.

Tilaus on useimmiten tehty minun nimellä, koska yleensä minä olen sen netin kautta kirjoittanut.

Tuossa joulun aikaan joku ulkomaalainen mies oli laittanut minulle omituisen facebook -viestin, jossa kyseli asunko yksin ja onko minulla poikaystävä. Ihmettelin että kukahan tämäkin on, kunnes tunnistin paikallisen pizzerian pizzakuskiksi.

Viime viikonloppuna tilattiin taas poikakaverin kanssa pizzat ja minä menin avaamaan koska poikakaveri oli vasta ajamassa kotiin. Kuski kyseli taas omituisia. Minkä ikäinen olen, onko minulla poikaystävää ja olenko minä yksin kotona.

Onneksi koira alkoi räksyttää olohuoneessa ja tyyppi säikähti jotenkin. Rahasti sitten normaalisti ja häipyi aika sukkelaan.

Jotenkin tuntuu että en enää uskalla tilata tuolta omalla nimelläni, jotenkin hirveän ahdistavaa.

Ja ettei ketju mene jankkaamiseksi, olen normaalipainoinen ja pizzaa tilataan porukalla n. pari kertaa kuussa, ei jatkuvasti kuten tästä varmaan saa kuvan.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ot, mutta hemmetti teitä kainuulaisia ja teidän kehtaamisianne. Mulla meni ihan uskomattoman kauan tottua miehen "kehtaamiseen". Mikä sana tuo edes on? Et uskalla? Et viitsi? Olet liian laiska tilaamaan pizzaa?

Vierailija
2/59 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 17:03"]

ot, mutta hemmetti teitä kainuulaisia ja teidän kehtaamisianne. Mulla meni ihan uskomattoman kauan tottua miehen "kehtaamiseen". Mikä sana tuo edes on? Et uskalla? Et viitsi? Olet liian laiska tilaamaan pizzaa?

[/quote]

Oho, olen tosiaan Kainuusta kotoisin. Mielestäni murre on kuitenkin tippunut pois aika hyvin. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pelottavampaa on se, että teillä syödään pizzaa joka toinen viikonloppu. Paljon on "normaalipaino" sinun mielestäsi?

Vierailija
4/59 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan aikaisemminkin lukeneeni tarinan, missä pizzakuski alkoi ahdistella naista puhelimitse. Kannattaa varmaan jatkossa tilata poikaystäväsi tai kavereidesi nimillä, ja laittaa se poikkis tai joku kaveri ovelle. Älä vastaa fb:ssa, jos vielä kirjoittaa.

Vierailija
5/59 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda pizzeriaa! Minäkin jouduin vaihtamaan, kun entisen vakkaripizzerian tyypit alkoivat joukolla tyrkyttää puhelinnumeroitaan yms. Nykyisessä kantapaikassani on todella hyvä ja asiallinen palvelu.

Vierailija
6/59 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi suomalainen niin olisit tasan tarkkaan ihan intopiukeena ihailijasta. Piilorasismikin on rasismia.

Vierailija
7/59 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 17:03"]

[/quote]

Pohjanmaalla muuallakin käytetään. Meillä päin kuvaamaan lähinnä sellaista häpeämistä, "kehtaatko juosta alasti talon ympäri?". Joku ei kehtaa ottaa lisää kakkua kun pelkää että ihmiset tuomitsee.

Vierailija
8/59 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös lopettanut käytännössä kokonaan pizzan hakemisen paikallisesta puljusta, kun yksi sen ulkomaalaissyntyisistä työntekijöistä alkoi vapaa-ajallaan pokata kaikin mahdollisin keinoin. Lopulta oli pakko sanoa päin naamaa vähemmän kauniisti että hän ei ole sellainen henkilö joka koskaan tulisi minua kiinnostamaan millään tavalla.

Vierailija
9/59 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopio?

Vierailija
10/59 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 17:19"]Kuopio?
[/quote]

Miksi musta tuntuu, että todella monissa ketjuissa ehdotetaan aina Kuopiota tapahtumapaikaksi? :D

Vierailija
11/59 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan pizzapoika laittanut pizzaasi oman salaisen kastikkeensa?

Vierailija
12/59 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain kerran jopa suukon pizzakuskilta kun olin maksanut pitsan :D oli se aikamoinen yllätys. Hämilläni sitten vaan suljin oven nopeasti. Seuraavana päivänä sama kuski oli parkkipaikallani kun tulin töistä. Selitti sitten että oli vienyt pizzan naapuritaloon. Ehkä olikin, en voi sitä tietää, mutta ihmettelin kuitenkin miksi seisoi parkkiruudussani. Hän pyysi sitten kuitenkin minua treffeille, mutta en suostunut ja sanoin että poikaystäväni odottaa kotona. Ei meinannut uskoa ja käveli vaan perässä. Hitto ton jälkeen vaihdoin pizzeriaa. Täytyy kuitenkin vielä sanoa että oli se mies kyllä komea ja hiton pitkät silmäripset, mutta käytös hieman epäilyttävää.

Vierailija
13/59 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lähipitserian mies sanoi heti mulle, että hän on mun naapuri. Otti mun numeron. Soitti ennen pitsan tuomista, että voisitko tulla autolta hakemaan pitsat. Sanoin, et en: hyvät pitsat oli väsännyt, mutta selkeesti yritti jotain. Joten varokaa noita.

Vierailija
14/59 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole vielä onneksi käynyt noin, tilaan kyllä useammasta eri paikasta riippuen mitä haluan. Yhdellä firmalla on aina sama pizzakuski joka jo tunnistaa mut tuodessaan ruokaa ja vaihdetaan muutama sana. Tajuaa kyllä varmasti etten asu yksin kun ovessa on kaksi nimeä. Mukavia sällejä noin muuten, mutta en mä niistä mitään muuta halua kuin että saan ruokani.

Vierailija
15/59 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 17:24"]

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 17:19"]Kuopio? [/quote] Miksi musta tuntuu, että todella monissa ketjuissa ehdotetaan aina Kuopiota tapahtumapaikaksi? :D

[/quote]

Ei, kyllä Porvoo on vielä yleisempi!

Vierailija
16/59 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 17:06"]Minusta pelottavampaa on se, että teillä syödään pizzaa joka toinen viikonloppu. Paljon on "normaalipaino" sinun mielestäsi?
[/quote]
"Joka toinen viikonloppu" .. eihän ap niin sanonut joten lueppas pari viimeistä lausetta uudelleen ;)

Vierailija
17/59 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat miehet pitävät lihavista naisista.

Vierailija
18/59 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 17:57"]Tummat miehet pitävät lihavista naisista.
[/quote]

Kas kun tällainen laiheliinikin pääsi sitten ahdisteltavaksi :)

Vierailija
19/59 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut kyllä se on niin että nämä ulkomaalaiset tekee parhaat pitsat ja kebabit.

Vierailija
20/59 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa kotipizzasta t. Ulkomaalaistaustaisessa pizzeriassa väärin rahastettu tahallaan useasti. Nykyään olen rasisti, kiitos heidän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi