Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te 168-172-senttiset 52-57-kiloiset naiset! Lounaanne?

Vierailija
16.01.2015 |

Mitä te syötte tai söitte tänään lounaaksi? 

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanasalaatti. Syön lähes aina lounaaksi salaatin runsaalla proteiinilisällä (kananmuna, raejuusto tms) höystettynä. Ei tule nälkä. Päivällistä syön harvoin.

Vierailija
42/54 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 12:57"]

Hei ap, sä et taida ihan ymmärtää että se minkä verran joku painaa ei ole suoraan funktio siitä miten joku syö. Esimerkiksi minä söin ihan samalla tavalla viisi vuotta sitten ja painoin 50 kg. Nyt painan 67 kg vaikka ihan oikeasti syön saman verran. Aineenvaihdunta hidastuu jne.. jos laihdutat, sinun pitää syödä vähemmän kuin 50 kg painava. 

[/quote]

Mä oon huomannut tän :( Parissa vuodessa on tullut 7 kg lisää, nyt toivon että saan sen pois. Olen kyllä edelleen normaalipainoinen, mutta ketuttaa kun vanhat lempivaatteet ei mene päälle. En siis tvaoittele mitään alipainon lähimaita, vaan ainoastaan että vanhat vaatteet menee päälle. En oo vuosikausiin omistanut vaakaa, mutta nyt ostin, toivon että se auttaa pysymään ruodussa.

t. 35 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä paistetyuja kasviksia ja kanaa/kalaa, loraus oliiviöljyä ja pari siivua ruisleipää.

Vierailija
44/54 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihapiirakka ja berliininmunkki. Tällainen lounas ehkä kerran vuodessa, normaalisti sitä tavallista "kotiruokaa"

Vierailija
45/54 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään lohta kermassa ja punajuuri- vuohenjuustogratiinia.

Syön lounaalla enemmän mutta illalla lenkkeilen ja syön jotain kevyttä. Olen teinistä asti painanut about saman verran, 165 / 57 kg.
Huomaan kyllä että wen jälkeen kun täytin 30 v. Piti alkaa vähän enemmän katsomaan mitä syö. Mutta en kyllä koskaan ole ollut sipsien tai karkkien ystävä. En osta niitä itselleni koskaan, lapsilta saatan muutaman ottaa joskus.

Vierailija
46/54 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustoleipä ja kahvi.

Vierailija
47/54 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 12:51"]

Ei tässä neljän pienen lapsen kotiäitinä mitään ehdi syödä. Teetä ja ruisleipää jossain välissä, aamulla vähän omenaa myös.

[/quote]

Tätä en ymmärrä. Miksi et syö samaan aikaan lasten kanssa? Joka tapauksessa teet lämpimän ruoan... Kaikki tarvittava härpäke ruokapöytään ja sitten vaan syömään, ettei tarvitse joka välissä hyppiä hakemaan sitä sun tätä.

Vierailija
48/54 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 13:46"]

Ei tässä neljän pienen lapsen kotiäitinä mitään ehdi syödä. Teetä ja ruisleipää jossain välissä, aamulla vähän omenaa myös.

[/quote]

Tätä en ymmärrä. Miksi et syö samaan aikaan lasten kanssa? Joka tapauksessa teet lämpimän ruoan... Kaikki tarvittava härpäke ruokapöytään ja sitten vaan syömään, ettei tarvitse joka välissä hyppiä hakemaan sitä sun tätä.

[/quote]Luultavasti lapsille tehty ruoka ei ole aikuiseen makuun.

Vierailija
49/54 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo lounaan sisältö kerro mitään, vaan ruoan määrä ja se, minkä verran ihminen muutoin syö päivän kuluessa.

Mitä vaan voi syödä kun ei ylitä omaa energiantarvettaan. Hoikka ja/tai normaalipainoinen ihminen voi myös syödä päin persettä. Terveellisyys ja normaalipaino ei välttämättä korreloi keskenään.

Itse söin ison porkkanan ja "thai-kuution", join vettä. Olen "silti" 175/88, joten eipä tuosta lounastiedostani paljoa kukaan viisastu. Voin kuitenkin kertoa, että ylimääräiset kiloni olen kerännyt syömällä "kunnon ruokaa" liikaa.

Vierailija
50/54 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistetaan, että jos 172 cm pitkä painaa vain 52 kg, hän on alipainoinen, milä ei ole tavoiteltava tila.

Vierailija
51/54 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä syönyt lounasta. Maustamatonta maitorahkaa päärynälohkoilla, makeutusjauheella ja kauraleseillä. Kohta otan kanakeittoa lautasellisen. Iltapalaksi varmaan hornetteja tai kanasalaattia, viiniä.

Vierailija
52/54 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 13:48"]

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 13:46"]

[/quote]

[/quote]Luultavasti lapsille tehty ruoka ei ole aikuiseen makuun.

[/quote]

Lisää mausteita pöydässä? Itse tykkään esim. kovasti chilistä, lapsi ei joten lisään sen vasta pöydässä.

Vierailija
53/54 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
54/54 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ruoalla niin paljon väliä ole vaan määrällä. Ja aapee...ei se kasvislasagne sen kevyempää ole. Epäsäännöllinen syöminen sekoittaa kropan eikä se toimi. Samoin sokeri ja vehnä, liian vähän kuituja tai ei ollenkaan rasvaa.

Hae tavoitepainosi kalorimäärä levossa. 50 kiloisella 25 vuotiaalla se on 1200kcal. Eli tosi vähän. Toki ihminen yleensä liikkuu päivän aikana, mutta jotkut eivät liiku lähes ollenkaan. Aterian koolla on enemmän väliä. 100g lihaa on hyvä määrä, 1 peruna riittää ja porkkanoitakaan kuulu syödä mitään älytöntä määrää. Ähky ei ole normaali tunne, itseään ei kuulu syödä täyteen. Mittaa joku päivä keittiövaa-alla mitä oikeasti syöt. Liian vähänkään ei saa syödä. Ei alle 1000kcal. Pidemmän päälle tuokin on liian vähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi