Te 168-172-senttiset 52-57-kiloiset naiset! Lounaanne?
Kommentit (54)
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 16:06"]
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 15:54"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 15:50"] [quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 15:45"]Olennaisinta on kysyä, miksi kukaan haluaa aikuisena naisena olla mitoissa 172/52? Ihminen muuttuu, naamallaan ei nelikymppisenä näytä samalta kuin teininä. Miksi vartalon pitäisi? [/quote] koska itse tykkään hyvästä vartalosta. Miksi pitäisi mennä kun titanic merenpohjaan, sillä ajatuksella että naama on vähän muuttunut- paskanko väliä enää millään, antaa laivan upota. Varsinkaan vielä 10 vuotta ennen nelikymppisiään. [/quote] no on ehkä pikkasen eroa sillä, antaako "Titanicin mennä merenpohjaan" vai hyväksyykö normaalit iän mukana tuomat muutokset, haloo! :) Edelleen: 172/52 ei ole mitkään normaalit aikuisen naisen mitat. Säälin oikeasti teitä kolmekymppisiä (tai vanhempia) naisia, joiden elämänsisältö koostuu ikuisesta laihdutuksesta ja ulkonäön puimisesta. [/quote] sääli pois vaan. Ei pitäis olla sun ongelmasi, niin ellet sitten ole tyytymätön itseesi. Mitä mielihyvää sä nyt saisit jos minä ventovieras ihminen otan 15 lisäkiloa? Kyllä mun vartalo kerää kehuja sitäpaitsi muiltakin ja kaikista tärkeintä että tykkään siitä itse. Muut saavat minun puolesta olla mitä ovat. T. 168cm 53kg normaalipainoinen nainen.
[/quote]
en tajunnut viestiäsi. Miksi saisin mielihyvää tai kokisin muutenkaan mitään tunteita tuttujen tai ventovieraiden painonvaihtelusta? Nimenomaan on kaikista tärkeintä (ja oikeasti ainoa merkityksellinen asia ulkonäössä), että pitää siitä itse. Hienoa jos se sinulta onnistuu. Vielä hienompaa jos vartalosi ylläpito ei vaadi sinulta jatkuvaa kylästä ja kieltäytymistä.
Senpä vuoksi juuri en tajua naisia, jotka laihduttavat, jumppaavat ja kontrolloivat kaikin tavoin itseään, jotta voisivat saavuttaa muita miellyttävän vartalon. Tää on samaa sarjaa kuin meikkaamiskysymys: kuinka moni meikkaa vain itsensä takia eli silloinkin kun on koko päivän yksin kotona eikä tapaa ketään toista ihmistä? Aika harva. Sama juttu "tykkään itse hoikasta vartalosta"-kommenttien kanssa.
Olen 180cm ja 62kg, mutta vastaan silti. Söin töissä lounaaksi kouluruuan, mikä tänään oli spagetti ja jauhelihakastike + salaattia.
Töiden jälkeen söimme isännän tekemää pitsaa (perjantai!) koko perhe.
Puolikkaan tonnikalapurkin ja painan 65 -.-
Riisiä ja kanakastiketta, salaattia (salaatinlehtiä, tomaattia, kurkkua). Ruokajuomana vesi.
Kivennäisvettä ja yksi vihreä omena.
200g kanaa, 300g salaattia ja 3 kananmunaa.
Ei tässä neljän pienen lapsen kotiäitinä mitään ehdi syödä. Teetä ja ruisleipää jossain välissä, aamulla vähän omenaa myös.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 12:48"]
Mitä söit itse?
[/quote]
Kasvislasagnea. Painan tosin 20 kiloa enemmän kuin otsikon naiset. Haluaisin tietää, mitä hoikat naiset syövät lounaaksi.
ap
Leivitettyä kalaa ja riisiä, runsaasti porkkanaraastetta, punajuurta ja salaattia öljyllä, pieni pala leipää voilla, juomaksi vettä. T. 168/56
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 12:52"]
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 12:48"]
Mitä söit itse?
[/quote]
Kasvislasagnea. Painan tosin 20 kiloa enemmän kuin otsikon naiset. Haluaisin tietää, mitä hoikat naiset syövät lounaaksi.
ap
[/quote]
Normaalia ruokaa. :) Ainakin jos ovat edes vähän aktiivisempaa sorttia.
Hei ap, sä et taida ihan ymmärtää että se minkä verran joku painaa ei ole suoraan funktio siitä miten joku syö. Esimerkiksi minä söin ihan samalla tavalla viisi vuotta sitten ja painoin 50 kg. Nyt painan 67 kg vaikka ihan oikeasti syön saman verran. Aineenvaihdunta hidastuu jne.. jos laihdutat, sinun pitää syödä vähemmän kuin 50 kg painava.
3 isoa perunaa ja paljon jauheliha-tomaattikastiketta. Suolakurkkua, punajuuria ja kurkkua lisäkkeenä. Omenamehua juomana. Nam! Imetän ja tiukka imetysdieetti meneillään (pois maito,muna,gluteeni,kaura,soija,pähkinät ja kala), joten pitää syödä paljon ettei paino enää tipu.
En mitään vielä, lasillisen mehua join
Lohikeittoa, pari palaa näkkäriä joiden päällä levitettä ja juomana vettä. T: 168/57
Päivän ateriarytmi vähän sekasin myöhäisen heräämisen takia, mutta todennäkösesti tofua tai seitiä ja munakasta päätyy lautaselle. Kaveriksi vihanneksia sekä uunipunajuurta ja avokadoa.
Ite syön mitä sattuu ja oon 170cm ja 55kg.
Sitä mitä töissä kulloinkin on tarjolla. Tänään meni kasvispizza.
Vaasan ruispaloja, päällysteenä goudajuustoa ja tomaattia. Rahka jossa mehua seassa. Kahvin kanssa Oivallus subi sellaisenaan. "Kahvissani" on myös kaakaojauhetta ja maitoa, hyppysellinen sokeria. Appelsiini.
Tämä ei ole mikään vakiolounas. Yleensä syön paljon banaaneja ja muita hedelmiä ns. lämpimän ruoan asemasta. Syön määrällisesti paljon, mutta olenkin laktovegetaristi.
168/57 jo 20 vuotta (sitä ennen 168/55)
.