Heräsitkö tänään virkeänä?
Kello on taas normaaliajassa, saa nukkua tunnin pidempään!
Kommentit (17)
Heräsin jo 4.30 hyvin levänneenä. Normaaliin aikaan heräsin. Tässä on jo kerennyt tehdä vaikka mitä. Lounaankin jo esivalmistelin. Tästä tulee hyvä päivä! Ihanaa olla aamuvirkku
Vierailija kirjoitti:
En ole mennyt vielä nukkumaan. Katsotaan illalla mihin aikaan herään.
Menny menee siit. Nukkumaan siis <3 Kohtele sun kehoasi paremmin, jookosta.
Heräsin kuten aina eli omia aikojani, tuntemattomasta syystä. Aika virkuinen siis olen herätessä, jos herään ilman herätystä.
Ja kun tulin tänne, ihmettelin, olinko siirtänyt kelloa väärin illalla, koska palsta oli vielä kiinni, vaikka oma kello oli jo kahdeksan.
Heräsin tuntia aiemmin kuin yleensä.
Taas viikko, pari vierähtää että ollaan kellon kanssa synkassa.
Aivan typerää pelleilyä tällä vuosisadalla.
En tiedä, kun valvoin koko yön kirjaa lukien ja suklaata syöden. Ei nukuta vieläkään.
En ole koskaan elämässäni herännyt virkeänä. Tai ehkä joskus lapsena, mutta en mene siitäkään takuuseen.
Vierailija kirjoitti:
Heräsin jo 4.30 hyvin levänneenä. Normaaliin aikaan heräsin. Tässä on jo kerennyt tehdä vaikka mitä. Lounaankin jo esivalmistelin. Tästä tulee hyvä päivä! Ihanaa olla aamuvirkku
Oon itse aamuvirkun vastakohta ja musta on ihan parasta olla iltaihminen. Harmi että työkulttuuri sotii mun perimmäistä olemusta vastaan niin kovasti että tulee henkisesti turpaan joka aamu ku herätys 4:50 tai 6:30. Mut ihanaa että meitä on erilaisia ihmisiä <3 N33
Olisin varmaan herännyt virkeänä, mutta kissa pentele ei ymmärrä mitään aika juttuja. Oman aurinkokellonsa mukaan minut herätti.
Juuri heräsin. En virkeydestä tiedä. Vessaan pitäisi mennä, siihen kai heräsin.
Vierailija kirjoitti:
Mihin aikaan menet nukkumaan? Heräsin samaan aikaan, mutta vaikka olen vielä toistaiseksi virkeä niin v##uttaa. Työ voro alkaa vasta 12 ja koko päi ä menee sivusuun. Yritin väkisin nukkua mutta ei pysty ja illasta kostautuu.
Heräsin kuudelta virkeänä. Mulla herääminen viiden ja seitsemän välillä, unta 5 -7 tuntia. Riippuu panadolin vaikutuksesta mihin aikaan kivut herättää.
Vierailija kirjoitti:
Oletan, että menit sänkyyn, nukkumaan klo.20 aikaan, viimeistään?
Ei lyhyillä unilla voi ihminen olla aamusta virkku.
Nukuin 10 tuntia ja heräsin huomattavan väsyneenä. Nukuin harvinaisen paljon kun tavalliset yöunet on 7 tuntia. Kolme kertaa käänsin ensin kylkeä ja jatkoin nukkumista. Yleensä en nukahda uudestaan kun herään. Sunnuntai niin ei olisi kannattanut herätä ollenkaan.
En ole mennyt vielä nukkumaan. Katsotaan illalla mihin aikaan herään.