Lue keskustelun säännöt.
kaatuminen rv 40
16.01.2015 |
Äsken ulkona kaaduin polvilleni ja sain käsillä vastaan. Nyt vähän kylkeen/mahaan pistää.. pitääkö tässä lähteä käymään jossain?
Kommentit (2)
Lähtisin. Tuskin on mitään vakavaa, tuskin on vauvalle käynyt mitään kun et mahallesi kaatunut etkä ilmeisesti kamalan pahasti, mutta menisin varmuuden vuoksi. Tai ainakin soittaisin neuvolaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Soita neuvolaan.