Se tunne kun olet miettinyt, miksi joku ihminen on niin juoruinen ja typerä
ja törmäät hänen vanhempansa someen missä avautuu todella törkeästi kaikelle kansalle henkilökohtaisista asioista.
Etkä ihmettele enää.
Kommentit (18)
Se tunne kun miettii mitä tarkoittaa "juoruinen"
Se on ollut heidän perheen tapa. Puhutaan ennen kuin ajatellaan. Puhutaan mitä sylki suuhun tuo. Ei väliä onko asia tosi vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Se on ollut heidän perheen tapa. Puhutaan ennen kuin ajatellaan. Puhutaan mitä sylki suuhun tuo. Ei väliä onko asia tosi vai ei.
Tiedän yhden perheen, missä vanhemmat haukkuvat muita ihmisiä aikuisten lastensa kanssa. Olin pitänyt tuota sukua arvossa ennen, mutta silmät avautuivat todella sille minkämoisia ovatkaan. Perheen mamma hymyilee somessa ja muualla niin että kitarisat näkyvät ja ollaan muka niin ihania ihmisiä ja sitten ollaan tällaisia paskanpuhujia ja kertoo kaiken että omien aikuisten lasten kanssa ruoditaan muita ihmisiä ilkeästi.
Jotkut käyttää pienimmätkin hetket saadakseen valtaa. Cin cin !
Luuliko ap että fiksut vanhemmat kasvattavat typeriä lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Luuliko ap että fiksut vanhemmat kasvattavat typeriä lapsia?
Tai typerät vanhemmat fiksuja lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän yhden perheen, missä vanhemmat haukkuvat muita ihmisiä aikuisten lastensa kanssa. Olin pitänyt tuota sukua arvossa ennen, mutta silmät avautuivat todella sille minkämoisia ovatkaan. Perheen mamma hymyilee somessa ja muualla niin että kitarisat näkyvät ja ollaan muka niin ihania ihmisiä ja sitten ollaan tällaisia paskanpuhujia ja kertoo kaiken että omien aikuisten lasten kanssa ruoditaan muita ihmisiä ilkeästi.
Wt hälytys!!
Se tunne kun lapsesta ei tule kirurgi-insinööriä
vaikka itse on duunari.
Mua huvittaa nää jotka on tosielämässä ilkeitä, juoruilevia ja selän takana puhuvia, tekevät someen usein päivityksiä niin kauniisti kirjottaen elämänviisauksista ja muista ihanista asioista kera omien kuvien.
Vierailija kirjoitti:
Mua huvittaa nää jotka on tosielämässä ilkeitä, juoruilevia ja selän takana puhuvia, tekevät someen usein päivityksiä niin kauniisti kirjottaen elämänviisauksista ja muista ihanista asioista kera omien kuvien.
Totta tämäkin. Yksikin nainen joka on kiusannut koulusta jatkaen töissä esiintyy somessa kuin olisi Äiti Teresan manttelinperijä. Oikea luonne on ihan hirveä kiusaajasadisti, joka suorastaan vainonnut kiusattua. Mutta psykoilla on pokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä 😂 tiedän pari tämmöistä tyyppiä, vaikka ovat lapsuudesta tuttuja niin alkanut ällöttää heidän tapa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta tämäkin. Yksikin nainen joka on kiusannut koulusta jatkaen töissä esiintyy somessa kuin olisi Äiti Teresan manttelinperijä. Oikea luonne on ihan hirveä kiusaajasadisti, joka suorastaan vainonnut kiusattua. Mutta psykoilla on pokkaa.
Onko ns. Hyväntekijänarsisti? Eli saa pohjimmiltaan sadistisuutensa tyydytettyä kun ylhäältäpäin voi auttaa heikompiosaisia. Ei ole sitä normaalia auttamisen halua vaan se pohjautuu siihen, että nauttii kun muilla menee huonosti. On siten kahdenlaista auttamista eli pyyteetöntä ja rakkaudellista auttamisenhalua ja sitten näitä hyväntekijänarsisteja, joilla se perustuu ihan muihin asioihin.
Entäpä ne jotka on olevinaan huolissaan jostain ihmisestä ja juoruavat tätä eteenpäin. Tosiasiassa haluavat vain puhua pahaa tästä ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Suoraan sanottuna nykyään jo lähtökohtaisesti pidän epäilyttävinä näitä tyyppejä jotka kiillottaa omaa kilpeään somessa ahkerasti julkaisemalla kaiken maailman viisauksia ja muita hurskasteluja. Että mitä sen ulkokuoren takaa löytyykään, yleensä joko huonoitsetuntoinen huomionkerjääjä tai omasta erinomaisuudestaan vakuuttunut kiusaaja.
Ei omena kauas puusta putoa.
Wanha suomalainen kansanviisaus.