Käytätkö dosettis, koska sinulla on niin paljon lääkkeitä? Ikäsi?
Minä olen 63v. Otan joka aamu kolesterolilääkkeen. 1 pilleri/pvä. Ei muuta.
Kommentit (23)
Käytän dosettia, koska minulla on muutama lääkitys, ja sen lisäksi läjäpäin lisäravinteita, mm. kalaöljyä. Ikää 65.
Kyllä käytän. Aamulla 6 tabl. ,illalla 3 tablettia. Ikä 58v.
Käytä. Aamulla viisi tai viisi ja puoli tablettia ja illalla 1-2.
Jossain kohtaa mulla oli sellainen kun oli rautaa, kaliumia ja d-vitamiineja lääkkeiden lisäksi, mutta nyt ei ole. Nyt otan iltaisin vain atorvastatinin ja ramiprilin.
Olen 37 v
Biologinen lääke aamulla. Ei muuta.
56v.
Onko aapeellä muistiongelma, vai miksi yhden päivittäisen pillerin ottamiseen tarvitaan tilaa vievä dosetti?
Onko sama, kuin lokerikko? Suomeksi.
Vierailija kirjoitti:
Käytän dosettia, koska minulla on muutama lääkitys, ja sen lisäksi läjäpäin lisäravinteita, mm. kalaöljyä. Ikää 65.
Tsekkaapa lääkäriltä, voitko käyttää lisäravinteita. Moni niistä tekee ikäviä vaikutuksia varsinaiselle lääkitykselle eli se ei toimi ollenkaan niin kuin pitäisi. Joskus saattaa vaikka maksa tai munuaiset poksahtaa.
Allergialääke ja muutama vitamiini. Laitan dosentin koska muistan ottaa siitä helpommin.
N37
Vierailija kirjoitti:
Allergialääke ja muutama vitamiini. Laitan dosentin koska muistan ottaa siitä helpommin.
N37
*dosettiin
Dosetissa on kolmen viikon vitamiinit. N78
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän dosettia, koska minulla on muutama lääkitys, ja sen lisäksi läjäpäin lisäravinteita, mm. kalaöljyä. Ikää 65.
Tsekkaapa lääkäriltä, voitko käyttää lisäravinteita. Moni niistä tekee ikäviä vaikutuksia varsinaiselle lääkitykselle eli se ei toimi ollenkaan niin kuin pitäisi. Joskus saattaa vaikka maksa tai munuaiset poksahtaa.
Olen tutkinut, ja noista ei ole riskiä.
Olen tilapäisesti käyttänyt dosettia lääkekuurin aikana. Se oli kortisonilääkitys, jossa annokset muuttuivat pitkän ajan kuluessa aina asteittain pienemmiksi. Oli paljon helpompi, kun jakoi ne itselleen viikoksi dosettiin, ettei tarvinnut joka aamu pähkäillä että paljonkos tänään pitikään ottaa. Riitti kun ekrran viikossa pähkäili. Muutenkin se lääkitys on sellainen, että muistikin siinä tilapäisesti vähän pehmenee.
"Asperiini", verenpainelääke, D-ja B12-vitamiini. Käytän dosettia (lääkelokerikko). Näppärä ja muistamista auttava. Ei tarvitse joka aamu montaa pakkausta ottaa esille ja availla, vaan voi vain kerran viikossa ne pakkaukset ottaa esille. Eikä se mikään tilanviejä ole. Hyvin asettuu kuiva-ainekaappiin kahvipaketin viereen (aamukahvi ekana). N55
Olen 43v ja käytän dosettia. Päivittäin otan 12 tablettia/kapselia. Suurin osa on lääkärin määrämiä vitamiineja. Minut on lihavuusleikattu.
D vitamiini syksystä kevääseen ja kun käyn luovuttamassa rautaa, syön rautakuurin sen jälkeen.
Kyllä, 21.