Parin vuoden suhde päättyi eilen, kaveri kertoi että mies oli tänään jo näkynyt Tinderissä. Onko sinusta vähän liian kiire uuteen suhteeseen?
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Olette kaverin kanssa kyllä aikalailla paita ja peppu, jos heti kerrot kaverille kun olet eronnut , ja kaveri puolestaan stalkkaa eksääsi tinderissä 😅
Lisäksi, millä tavalla eksäsi tinderöinnit kuuluu sinulle?
Kyllä minäkin ensi töikseni soitin parhaalle ystävälleni kun suhteeni kaatui. Asuimme yhdessä eikä ollut muuta paikkaa minne mennä, en halunnut olla yksin yhteisessä kodissa enkä todellakaan minun jättäneen miehen kanssa. Joten totta kai siinä tilanteessa menin ystäväni luo saadakseni tukea.
Tinderissä haetaan seksiä. Tuskin on uutta suhdetta heti etsimässä.
Siis eihän Tinderin hankkiminen tarkoita uutta suhdetta? Katsomistahan se vain on!
Olipa kaverilla kiire päästä hieromaan suolaa haavoihin.
Vierailija kirjoitti:
Huoh, aina nämä "en ole koskaan käyttänyt tinderiä mutta tiedän silti että sieltä haetaan vaan seksiä"-urputtajat. Kyllä sieltä suhteitakin löytyy, ihan avioliittojakin solmitaan nykyään Tinderissä löytyneiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olipa kaverilla kiire päästä hieromaan suolaa haavoihin.
Miten hän muka tietäisi että kyylä kaveri juoruaa eteenpäin? Onpa huono suunnitelma jos se vaatii sen, että eksä tietää apn käyttävän myös tinderiä ja asuvat tuppukylässä jossa hänen profiilinsa satavarmasti lävähtää apn silmille😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä mieltä, että exäsi tinderöinnit eivät kuulu sinulle.
Eihän ne enää kuulukaan, mutta jos ap vieläkin rakastaa niin sattuuhan se.
Eikö ihmisillä ole tunteita enää nykyään ollenkaan?
Tsemppiä ap, keskity itsees ja tee itsellesi kivoja asioita, älä mietiskele exän tekemisiä.
Toki sattuu ja saahan se. Mutta apn aloituksessa ei lue "haluan myötätuntoa koska eksän käyttäytyminen, vaikka oikeutettua, sattuu". Mutta nyt hänen aloituksensa onkin "voidaanko kaikki yhdessä parjata ja haukkua eksää koska kehtaa siirtyä eteenpäin elämässään".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh, aina nämä "en ole koskaan käyttänyt tinderiä mutta tiedän silti että sieltä haetaan vaan seksiä"-urputtajat. Kyllä sieltä suhteitakin löytyy, ihan avioliittojakin solmitaan nykyään Tinderissä löytyneiden kanssa.
Olen käyttänyt ja kyllä siellä kaikki olivat vain seksiä etsimässä. Mätsejä tuli tosi paljon ja lopulta poistin koko Tinderin, kun tajusin mikä homman nimi oli.
Itse hankin Tinderin viikkoa eron jälkeen. Selailin miesten profiileja hetken, sitten tulikin match. Iski kauhea pakokauhu, poistin koko sovelluksen ja itkin monta tuntia sitä realiteettia, että suhteeni oli kariutunut ja joudun aloittamaan deittailun jossain vaiheessa täysin nollasta.
Vaikka sovelluksen poistaa, jää profiili kuitenkin Tinderiin ellei sitä erikseen poista. On kauheaa ajatella, mitä eksäni tai hänen kaverinsa ovat voineet kauhistella jos näkivät profiilini tinderissä, tietämättä, että tinderöintiä kesti tasan 10 minuuttia ennen täyttä romahdusta😅 Eli aina ei kannata vetää hätiköityjä johtopäätöksiä.
Siinä mielessä onnellinen loppu, että 6kk hiljaiselon jälkeen latasin taas tinderin, kävin parin-kolmen miehen kanssa treffeillä, tapailin yhden kanssa pari kuukautta ja sen jälkeen löysin miehen, jonka kanssa olen nykyään naimisissa. (Lisänä vielä skeptikoille, jokainen noista miehistä etsi ihan vakavaa suhdetta)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt ja kyllä siellä kaikki olivat vain seksiä etsimässä. Mätsejä tuli tosi paljon ja lopulta poistin koko Tinderin, kun tajusin mikä homman nimi oli.
Tuo kertoo ainoastaan sun miesmausta, ei Tinderistä. Itse taas tapasin siellä vain suhdetta etsiviä miehiä, koska matchasin fiksujen ihmisten kanssa, jätin swaippaamatta niiden machojen itseään täynnä olevien paidattomien miesten kohdalla jonka profiilitekstinä on munakoiso-emoji. Siellä on paljon erilaista porukkaa, mutta saa olla aika sokea jos ei huomaa niitä suhdetta etsiviä miehiä myös.
Olkoon vaikka naimisissa seuraavana päivänä, tehän olette eronnut.
Ei kai profiili automaattisesti tarkoita uutta suhdetta?
Eikös tuo ole ihan oikea järjestys, että ensin erotaan ja sitten vasta tinderiin.
Ymmärtäisin jos ollaan karheena, että ensin tinderiin ja sitten vasta erotaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei minullakaan kauaa mennyt, kun olin jo badoossa. Kun oli ollut monta vuotta huonossa suhteessa vähällä seksillä, niin tokihan sitä lähti niitä komeita nuoria miehiä katselemaan. Ei ne mitään laastareita ollut, ero oli vain helpotus. Uutta suhdetta ei ole vieläkään yli 2v jälkeen. Tai nyt vähän jotain viritystä ollut.
Niin olin minäkin mutta ei tullut mieleen lähteä persettä jakamaan.
Mitä ihmettä?
Jos et tarvitse itse seksiä, se on sinun tilanne.
Olet aika epäkypsä, jos aikuinen seksuaalisuus on sinusta "p*rseen jakamista".
Ja jos olisi, kenen napaa se kaivelee? Ei ole keltään pois, kelle jaan ja mitä jaan.
Riippuu vähän millainen se edellinen suhde oli. Menin Tinderiin heti, kun ex sai viimeiset roippeet kerättyä kämpästä ja huokaisin helpotuksesta! Se taisi olla sellaista hauskanpitoa alkuunsa ja halusin testailla viehätysvoimaani. On myös ollut sellainen ex, jota saatan kaivata vieläkin monen vuoden jälkeen js se kyllä satutti niin paljon, etten voinut kuvitella piiiiitkään aikaan mitään muita.
Kunpa vaan nuo juuri eronneet muistaisivat mainita siellä Tinderissä, etteivät etsi mitään vakavaa.
Vierailija kirjoitti:
Muistutat entisen FB:n eksää. Mitään sutinaa ei meillä ollut sen heidän suhteen aikana mutta eron jälkeen aloitettiin FB-suhde. Se ei ollutkaan eksälle ok joka heittäytyi skitsoksi kun kuuli siitä yhteiseltä tutulta. Mitä hittoa se sulle kuuluu, mitä eksäs tekee? Et omista eksääs
Oletko varma, että asia oli ihan niin, kuin sait kuulla? Toki sinun vastuulla ei ole muiden ihmisten tekemiset, mutta mistäs sitä tietää annettiinko sille exälle kuitenkin vähän vielä toivoa ja jotain muutakin eron jälkeen, mutta sitten paljastuikin joku FB-suhde...
Ei se tarkoita että heti haluaa uuden suhteen, itsekin latasin tinderin heti eron jälkeen vaan koska suututti se ero ja tuli sellainen forever-alone fiilis. Lopulta en edes swaippaillut ketään, kunhan hetken kattelin "tarjontaa" ja unohdin sen taas pariksi kuukaudeksi kunnes pää oli vähän enemmän kasassa.
Ensinnäkin kahden vuoden suhde on tosi lyhyt. En pidä ihmeellisenä, jos sen jälkeen siirtyy seuraavaan. Ja vaikka olisitte olleet yhdessä 25 vuotta, niin eron jälkeen hän on (kuten sinäkin) vapaa tekemään mitä lystää.
Toiseksi, en usko, että hän on Tinderissä etsimässä suhdetta.