Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parin vuoden suhde päättyi eilen, kaveri kertoi että mies oli tänään jo näkynyt Tinderissä. Onko sinusta vähän liian kiire uuteen suhteeseen?

Vierailija
04.11.2021 |

Mitä mieltä

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin eron jälkeen menin aika pian deittipalstalle. Ei sieltä tartte suurta rakkautta olla heti hakemassa, on ihan kiva jos saa seuraa lenkille ja kahville. Samalla tulee huomattua että edelleen on vastakkaisen sukupuolen mielestä ihan kiinnostava tapaus.

Kummallinen ajatus että eron jälkeen pitäisi olla joku aikamääre sille että tapaa ihmisiä. Varsinkin kun tulin jätetyksi, niin miksi mä en olisi saanut etsiä uutta seuraa? 

Ainut edellytys on minusta se että on rehellinen tilanteestaan itselle ja sille toiselle, että mihin on valmis eikä tarkoituksellisesti käytä ketään laastarina.

Itse olen eronnut liki puoli vuotta sitten, enkä edelleenkään näe tinderiä ajankohtaiseksi.

En myöskään lähtisi treffeille ihan tuoreeltaan eronneen kanssa.

Eron jälkeen itselleni ollut todella tervettä etsiä itseään ja rakentaa elämää uusiin kantimiin.

Vierailija
42/99 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin aika yleistä että läheisriippuvaisilla on jotain säätöä ja plan b:tä jo ennen eroa. Oli tinder tai lehti-ilmoitus.  Ehkä hurjin oli se yksi tapaus 90-luvulta jolloin mies laitti ilmoituksen lehteen, että emäntä hakusessa. Kirjaimellisesti edellinen emäntä ei ollut vielä edes kylmistynyt! Koska poliisi siis pystyi kaiken tämän osoittamaan, milloin oli ilmoitus tehty (taisi olla vaimon viimeisimpinä elinpäivinä). 

Ihan sama hakeeko pysyvää parisuhdetta tai laastaria tms - ei kantsi miettiä. 

Vaikka myönnän. MINÄKIN hetken mietin, kun 10 v. eromme jälkeen tajusin että exäni oli mennyt HETI tinderiin kun seuraajani kanssa oli ero vireillä. Eli tosiaan eivät vielä ihan eronneet lopullisesti.  Tajusin vaan että kivat sille sen uusimmalle.  Mies jo 45 ja koko elämänsä ei ole tehnyt muuta kuin ryntänyt suhteesta suhteeseen (hän ei siis mitään panojuttuja hakenut tinderistä) - ei kyllä heti pitää päästä avoliittoon asap. 

Itsemäärittelisin aloittajan läheisriippuvaiseksi. Hän on edelleen takertuu entiseensä ja hakee hyvää oloa kun pystyy osoittamaan, että miehessä on vikaa vielä eron jälkeenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä se välttämättä mtään kerro. Olen itse parisuhteessa ollut 8kk ja vieläkin on Tinder profiili. En toki etsi enää kumppania/seksiä vaan ihan vain naispuolisia ystäviä ja juttuseuraa, koska sosiaalinen piirini koostuu tällä hetkellä lähinnä miespuolisista kavereista. 

M25

Just. Onko naisesi hyväksynyt tämän selityksen?

Kavereita mä vaan etsin hei!!!

Et kai itse usko tuohon?

Vierailija
44/99 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matchasitko?

Vierailija
45/99 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut jätettiin niin absurdilla tavalla pari vuotta sitten, että ihan kiukun voimalla pyöräytin itselleni Tinder-profiiliin samana iltana.

Kirjoittelin monta kuukautta tosi kivan ihmisen kanssa (koska korona), lopulta vähän tapailtiinkin. Löysin vuosi sitten Tinderistä kumppanin, jonka kanssa edelleen.

Olen tosi tyytyväinen, etten jäänyt vatvomaan yksikseni koronaeristyksen keskelle. Tietenkin kerroin tilanteeni kaikille, joita asia kosketti.

Vierailija
46/99 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Ihan normihomma varsinkin jos olette olleet vain pari vuotta yhdessä.

Vierailija
47/99 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin eron jälkeen menin aika pian deittipalstalle. Ei sieltä tartte suurta rakkautta olla heti hakemassa, on ihan kiva jos saa seuraa lenkille ja kahville. Samalla tulee huomattua että edelleen on vastakkaisen sukupuolen mielestä ihan kiinnostava tapaus.

Kummallinen ajatus että eron jälkeen pitäisi olla joku aikamääre sille että tapaa ihmisiä. Varsinkin kun tulin jätetyksi, niin miksi mä en olisi saanut etsiä uutta seuraa? 

Ainut edellytys on minusta se että on rehellinen tilanteestaan itselle ja sille toiselle, että mihin on valmis eikä tarkoituksellisesti käytä ketään laastarina.

Itse olen eronnut liki puoli vuotta sitten, enkä edelleenkään näe tinderiä ajankohtaiseksi.

Eron jälkeen itselleni ollut todella tervettä etsiä itseään ja rakentaa elämää uusiin kantimiin.

Lässyn lässyn. Voimaantuneilla ei oikeasti ole kivaa.

Vierailija
48/99 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eihän Tinderissä oleminen ole sama kun parisuhteessa oleminen? Eli kysymyksesi pitäisi olla: Onko vähän liian kiire katsomaan toisia naisia ja mitä muuta maailmassa on tarjolla.

Eri asia jos olisi jo suhteessa uuden kanssa, mutta että nyt katsomiseenkin on joku aikaraja...

Vierailija
49/99 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämäkin provo uppoaa mammoihin? Jos aloittajalla olisi oikeasti kaveri tai kavereita, ei hänen tarvitsisi kirjoittaa tänne. Varsinkaan kun sen kaikki jo tiedämme minkälainen vastaanotto tämän kaltaisille avauksille on.

Vierailija
50/99 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivat sulle. Onneksi meitä on erilaisia😊

Vierailija
51/99 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin aika yleistä että läheisriippuvaisilla on jotain säätöä ja plan b:tä jo ennen eroa. Oli tinder tai lehti-ilmoitus.  Ehkä hurjin oli se yksi tapaus 90-luvulta jolloin mies laitti ilmoituksen lehteen, että emäntä hakusessa. Kirjaimellisesti edellinen emäntä ei ollut vielä edes kylmistynyt! Koska poliisi siis pystyi kaiken tämän osoittamaan, milloin oli ilmoitus tehty (taisi olla vaimon viimeisimpinä elinpäivinä). 

Vaikka myönnän. MINÄKIN hetken mietin, kun 10 v. eromme jälkeen tajusin että exäni oli mennyt HETI tinderiin kun seuraajani kanssa oli ero vireillä. Eli tosiaan eivät vielä ihan eronneet lopullisesti.  Tajusin vaan että kivat sille sen uusimmalle.  Mies jo 45 ja koko elämänsä ei ole tehnyt muuta kuin ryntänyt suhteesta suhteeseen (hän ei siis mitään panojuttuja hakenut tinderistä) - ei kyllä heti pitää päästä avoliittoon asap. 

Itsemäärittelisin aloittajan läheisriippuvaiseksi. Hän on edelleen takertuu entiseensä ja hakee hyvää oloa kun pystyy osoittamaan, että miehessä on vikaa vielä eron jälkeenkin.

Itse määrittelisin läheisriippuvaiseksi sen, joka pomppii suhteesta toiseen eikä osaa olla yksin ollenkaan jos ei ole toista ihmistä nostattamassa egoa.

Vierailija
52/99 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder-profiilin teko ei oo sama kun uusi parisuhde😅

Vierailija
53/99 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin läheisriippuva on kiinnostuneempi riippuvuuden kohteen elämästä kuin omastaan  

Vierailija
54/99 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaveri kertoi" 😂😂😂 Tulee mieleen eräs tubettaja joka suolsi "kaveri kertoi" -paskaa youtubeen ja jäi lopulta kiinni siitä, ettei mitään kaveria ollutkaan.

Vierailija
55/99 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä se välttämättä mtään kerro. Olen itse parisuhteessa ollut 8kk ja vieläkin on Tinder profiili. En toki etsi enää kumppania/seksiä vaan ihan vain naispuolisia ystäviä ja juttuseuraa, koska sosiaalinen piirini koostuu tällä hetkellä lähinnä miespuolisista kavereista. 

M25

Just. Onko naisesi hyväksynyt tämän selityksen?

Kavereita mä vaan etsin hei!!!

Et kai itse usko tuohon?

En ole katsonut tarpeelliseksi kertoa hänelle. Miksi kertoisin? En puhu hänelle siitäkään jos tapaan vaikka harrastuksessa jonkun miespuolisen tyypin kenen kanssa vaihdan silloin tällöin pari sanaa. Toki jos ystävyyssuhde syvenisi niin kertoisin varmasti.

M25

Vierailija
56/99 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut jätettiin niin absurdilla tavalla pari vuotta sitten, että ihan kiukun voimalla pyöräytin itselleni Tinder-profiiliin samana iltana.

Kirjoittelin monta kuukautta tosi kivan ihmisen kanssa (koska korona), lopulta vähän tapailtiinkin. Löysin vuosi sitten Tinderistä kumppanin, jonka kanssa edelleen.

Olen tosi tyytyväinen, etten jäänyt vatvomaan yksikseni koronaeristyksen keskelle. Tietenkin kerroin tilanteeni kaikille, joita asia kosketti.

Itse en vaan ihan tavoita ajatusta, että miksi pitää löytää heti joku? Mikä siinä yksinolossa pelottaa niin, että uuden etsiminen on aloitettava heti?

Vierailija
57/99 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin uutta matoa koukkuun!

Vierailija
58/99 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäiseen kysymykseen, onko vähemmän paha jos on profiili jossain muussa palvelussa tai pyytää hyvännäköistä ihmistä elävässä elämässä treffeille?

Vierailija
59/99 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa mitään ihmeellistä, monet etsii heti eron jälkeen seksiseuraa/hauskanpitoa.

Vierailija
60/99 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse määrittelisin läheisriippuvaiseksi sen, joka pomppii suhteesta toiseen eikä osaa olla yksin ollenkaan jos ei ole toista ihmistä nostattamassa egoa.

Läheisriippuvainen on koukussa toiseen ja odottaa ja odottaa, että kumppani muuttuisi eikä  pompi suhteesta toiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan