Parin vuoden suhde päättyi eilen, kaveri kertoi että mies oli tänään jo näkynyt Tinderissä. Onko sinusta vähän liian kiire uuteen suhteeseen?
Kommentit (99)
Varmaan pitäisi muutama kuukausi itkeä ensin itsensä uneen LOL.
Muistutat entisen FB:n eksää. Mitään sutinaa ei meillä ollut sen heidän suhteen aikana mutta eron jälkeen aloitettiin FB-suhde. Se ei ollutkaan eksälle ok joka heittäytyi skitsoksi kun kuuli siitä yhteiseltä tutulta. Mitä hittoa se sulle kuuluu, mitä eksäs tekee? Et omista eksääs
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinua kiinnostaa hänen tekemiset? Eikä se sieltä suhdetta hae :D :D :D
Hih hih
Vierailija kirjoitti:
Asia ei nähdäkseni kuulu sinulle millään tavalla.
Eikä meille, ja silti meiltä halutaan mielipide. Mielipiteeni on se, että ihmettelen suuresti, miksi AP märehtii tällaista asiaa ja haluaa tehdä sen vielä kollektiivisesti.
Kyllä minäkin eron jälkeen menin aika pian deittipalstalle. Ei sieltä tartte suurta rakkautta olla heti hakemassa, on ihan kiva jos saa seuraa lenkille ja kahville. Samalla tulee huomattua että edelleen on vastakkaisen sukupuolen mielestä ihan kiinnostava tapaus.
Kummallinen ajatus että eron jälkeen pitäisi olla joku aikamääre sille että tapaa ihmisiä. Varsinkin kun tulin jätetyksi, niin miksi mä en olisi saanut etsiä uutta seuraa?
Ainut edellytys on minusta se että on rehellinen tilanteestaan itselle ja sille toiselle, että mihin on valmis eikä tarkoituksellisesti käytä ketään laastarina.
Kaveri kertoi. Juu. Palstalaisillahan on tunnetusti kavereita, jolloin kaikesta ei tarvitse avautua tänne tai keksiä viihdykkeeksi tällaisia ihmissuhdeprovoja.
Jokaisella on oma tapansa lohduttaa itseään eron jälkeen. Toiset harrastaa seksiä ja toiset yrittää usuttaa mammalahkoa hyeenalaumanlailla haukkumaan sitä rakasta entistä puolisoaan, kun tämä esim hakee seuraa.
Valitse näistä se, jota tulit hakemaan:
- Tarvitsee laastarisuhdetta, jotta kestää eronne
- Haluaa tehdä sinut mustasukkaiseksi saadakseen sinut takaisin omakseen
- Se oli vahinko
- Kaveri valehtelee
Vierailija kirjoitti:
Pyyhkäisikö kaveri oikealle?
Ou jea, nyt meni kuumaksi!
Niin aika yleistä että läheisriippuvaisilla on jotain säätöä ja plan b:tä jo ennen eroa. Oli tinder tai lehti-ilmoitus. Ehkä hurjin oli se yksi tapaus 90-luvulta jolloin mies laitti ilmoituksen lehteen, että emäntä hakusessa. Kirjaimellisesti edellinen emäntä ei ollut vielä edes kylmistynyt! Koska poliisi siis pystyi kaiken tämän osoittamaan, milloin oli ilmoitus tehty (taisi olla vaimon viimeisimpinä elinpäivinä).
Ihan sama hakeeko pysyvää parisuhdetta tai laastaria tms - ei kantsi miettiä.
Vaikka myönnän. MINÄKIN hetken mietin, kun 10 v. eromme jälkeen tajusin että exäni oli mennyt HETI tinderiin kun seuraajani kanssa oli ero vireillä. Eli tosiaan eivät vielä ihan eronneet lopullisesti. Tajusin vaan että kivat sille sen uusimmalle. Mies jo 45 ja koko elämänsä ei ole tehnyt muuta kuin ryntänyt suhteesta suhteeseen (hän ei siis mitään panojuttuja hakenut tinderistä) - ei kyllä heti pitää päästä avoliittoon asap.
Itse soitin 5 minuuttia eron jälkeen toiselle naiselle ja kysyin treffeille. Eli 24 tuntia on mun mielestä aika pitkä aika.
No ei minullakaan kauaa mennyt, kun olin jo badoossa. Kun oli ollut monta vuotta huonossa suhteessa vähällä seksillä, niin tokihan sitä lähti niitä komeita nuoria miehiä katselemaan. Ei ne mitään laastareita ollut, ero oli vain helpotus. Uutta suhdetta ei ole vieläkään yli 2v jälkeen. Tai nyt vähän jotain viritystä ollut.
Vierailija kirjoitti:
- Se oli vahinko
- Kaveri valehtelee
- tulee parempi mieli kun saa osakseen myötätuntoa ajanvietteenä käytettävälle palstalle, kun kaikki muutkin pitää miestä ihan sikana. Hups, tämä olikin huti.
Sano kaverille, että sun eron käsittelyä ei edistä kuulla eksän touhuista pyytämättä. Älä itsekään kyttää hänen facebookia, instaa tms.
Vierailija kirjoitti:
Sitä mieltä, että exäsi tinderöinnit eivät kuulu sinulle.
Eihän ne enää kuulukaan, mutta jos ap vieläkin rakastaa niin sattuuhan se.
Eikö ihmisillä ole tunteita enää nykyään ollenkaan?
Tsemppiä ap, keskity itsees ja tee itsellesi kivoja asioita, älä mietiskele exän tekemisiä.
Vierailija kirjoitti:
- Se oli vahinko
- Kaveri valehtelee
Exälläni ainakin yhdistyi nuo kaksi ekaa, myöhemmin jopa hakeutui taas yhteyksiin. Se yhteydenpito tosin hyytyi kun vastailin täysin asiallisen viileästi, enkä osoittanut mitään kaipausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut on tinderissä jo ennen eroa.
Eiköhän tämäkin ole ollut, mutta nyt vasta joku näki.
TämäKin? Että miehet niinku kaikki sikoja ja silleen, katkera much?
Määriteltiinkö tässä jotenkin sukupuoli?
Taitava selustan turvaus, vaikka kaikki kyllä tietää mitä oikeasti tarkoitetaan.
Eipä se välttämättä mtään kerro. Olen itse parisuhteessa ollut 8kk ja vieläkin on Tinder profiili. En toki etsi enää kumppania/seksiä vaan ihan vain naispuolisia ystäviä ja juttuseuraa, koska sosiaalinen piirini koostuu tällä hetkellä lähinnä miespuolisista kavereista.
M25
Itse olen nyt reilun vuoden seurustellut miehen kanssa, joka latasi Tinderin noin viikko eronsa jälkeen ja minä olin eka matchi.
Asia tuli ilmi vasta, kun asuttiin jo yhdessä, joten tulkitsen etten ole laastari.
Ei voi tietää milloin se oikea osuu kohdalle.
Määriteltiinkö tässä jotenkin sukupuoli?