Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertoisitteko tällaisesta pettämisestä?

Vierailija
16.01.2015 |

Eli olen naimisissa unelmieni miehen kanssa ja meillä on ihana pieni 5-vuotias poika. Minulla oli kuitenkin viikon kestävä työmatka ulkomailla, ja siellä sitten erehdyin sänkyyn erään paikallisen kollegani kanssa... En tiedä, miten näin pääsi käymään, sillä rakastan ihan oikeasti miestäni! Olin humalassa, mutta lievässä :/ En oikeasti halua kertoa miehelleni, sillä tulisin varmasti jätetyksi. En halua menettää miestä tai tuhota perhettämme. Ja en todellakaan ikinä aio enää pettää häntä! En myöskään saanut mitään sukupuolitautia/tullut raskaaksi, niin ei senkään puolesta pitäisi kertoa...

Mutta, pitäisikö teidän mielestänne ihan muodon vuoksi vaan kertoa? Kertoisitteko te itse?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kertoisin, en itse voisi elää tuollaisen kanssa ja katsoa puolisoani silmiin, jos salaisin niinkin suuren asian häneltä.

Vierailija
42/57 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kertoisi, varsinkaan kun se yksi yö ei ilmeisesti merkinnyt mitään. Tai voit ajatella toisinpäin jos miehesi tekisi näin haluaisitko saada tietää siitä? Itse haluaisin mielummin olla onnellisen tietämätön..petetyksi tuleminen voi kummitella päässä vuosia.

Vierailija
44/57 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti kertoisin, näyttäisin myös videon tilanteesta...

Ei sentään, mieheni on herkkä ihminen, en haluaisi satuttaa häntä kertomalla asian joka jäisi vatvaamaan häntä loppuiäkseen. Onneksi en ole kyllä pettänytkään eli ei ole salailtavaa.

Vierailija
45/57 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 01:21"]

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 01:19"]Huora sä oot ja vielä valehtelijakin, kun jätät kertomatta. Tuplasti siis miehelläsi kestettävää selkärangattoman lieron kanssa. "En ottanut häneltä maksua" tulee varmaankin seuraavaksi, mutta voihan kenkäkauppiaskin antaa ilmaisnäytteen. [/quote] Huora? Minulla on ollut tasan kaksi seksikumppania elämäni aikana, toinen on juurikin tämä mieheni ja toinen nyt tuo, kenen kanssa miestäni petin. AP

[/quote]

Pyydän anteeksi kielenkäyttöäni, en voi vain sietää valehtelijoita ja selkärangattomia perheenrikkojia tukihenkilöineen. Perheenrikkomista oli juurikin tuo teko, eikä siitä kertominen. Muutenhan ei olisi pelkoa perheen rikkoutumisesta asian tullessa julki, vai kuinka?

Vierailija
46/57 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 01:25"]

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 01:22"]Ruma temppu AP...mutta jos oikeesti kadut etkä varmasti tule tekemään tuota toista kertaa niin älä kerro. Tarpeeksi jo siinä rangaistusta että tuo kaivertaa omaa tuntoasi viimeiseen henkäykseesi asti...jos sen kestät niin älä kerro. [/quote] Kyllä, kadun ihan koko sydämeni pohjasta enkä ikinä aio tehdä toiste! Ja näköjään vastausten mukaan kannattaisi pitää salassa. Luultavasti pidänkin, en halua tuhota perhettämme yhden mokan takia. Jos mies pettäisi KERRAN ja katuisi sitä oikeasti, niin antaisin hänellekin anteeksi. AP

[/quote]

Niinhän sinä nyt sanot, kun olet itse tuossa tilanteessa. Vaan miten olisi ollut aiemmin, kun et itse vielä ollut pettänyt. Olisiko mies kuitenkin saanut anteeksi? Tuskin.

Vierailija
47/57 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 01:22"]

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 01:15"]

Tietenkin jättäisin perheeni, koska en olisi heidän arvoinen. Sä olet rikkonut teidän perheen arvot. Kaiken, elät valheellisessa suhteessa.

[/quote]

Kukaan ihminen ei ole täydellinen. Epätäydellisyyden kanssa pitää osata elää.

[/quote]

Eihän tässä täydellisyyttä vaadittukaan, vain rehellisyyttä kumppanilleen.

Vierailija
48/57 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 01:27"]

Oi, te kaikkia ylemmät jeesustelijat: miksi ihmeessä pitäisi rikkoa perhe yhden höhläilyn takia kertomalla miehelle? Entä jos ap elää tästä lähtien suhteessaan uskollisena seuraavat 40 vuotta? Joka toinen ihminen pettää joskus, ja jos tämä hölmöily jää tuohon yhteen kertaan, on kyseessä keskivertoa onnekkaampi pariskunta.

[/quote]

40 vuotta yhdessä yksikään perhe ei enää siinä vaiheessa rikkoudu. Tuskin 20 vuotta yhdessäkään. Jos se vaan on kerta laakasu. Eihän ap edes itsekään tiedä, mihin asia tulee johtamaan tulevaisuudessa. Tääkin aloitus on olemassa vain ja ainoastaan, sen pettäjän kiihkon ja katumuksen takia. Entäpä vuoden päästä...?

Vierailija
49/57 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on järkevämpi kertoa puolisolle kuin kavereille esim. Se syyllisyys on niin kauhea, että pitää päästä avautumaan. Jos kavereille kertoisin, niin silloin myös pettäisin miestäni. Etten luottasi häneen niin paljoa, että voisin kertoa synkimmistänikin salaisuuksista ensin.

Parisuhteeni on meitä varten myös mokailuissa.

Vierailija
50/57 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni petetty kokee asiaa koskeneen valehtelun ja salailun paljon varsinaista tekoa raskaammaksi.

-parisuhdeneuvonnasta poimittua

Vierailija
51/57 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aika hienoa" ensin pettää ja sitten hakea oikeutusta av:lta vielä salailun tueksi...

Vierailija
52/57 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko AP itse tietää jos miehelläsi olisi käynyt samanlainen vahinko? Vai kokisitko että se mitä et tiedä, ei voi satuttaa sinua?

Vierailija
53/57 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 02:56"]Kyllä olet täysin huora koko saatanan ämmä
[/quote]Olen täysin samaa mieltä.

Vierailija
54/57 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun miehellä on oikeus tietää. Saat sitten sille selitellä että ei tuu toistuu ja nnyyhnyyh. Tuskin kauheesti siitä miehestäs välität, kun hetki tilaisuuden tullen toisen pöksyissä. Mieti nyt vähän tilanne vaikka tosin päin. Toivon että miehes petti sua kun olit siellä reissulla, tai kyllä se karma kostaa jotenkin!

Vierailija
55/57 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 01:21"]

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 01:19"]Huora sä oot ja vielä valehtelijakin, kun jätät kertomatta. Tuplasti siis miehelläsi kestettävää selkärangattoman lieron kanssa. "En ottanut häneltä maksua" tulee varmaankin seuraavaksi, mutta voihan kenkäkauppiaskin antaa ilmaisnäytteen. [/quote] Huora? Minulla on ollut tasan kaksi seksikumppania elämäni aikana, toinen on juurikin tämä mieheni ja toinen nyt tuo, kenen kanssa miestäni petin. AP

[/quote]

Mun mielestä on paljon pahempaa, että on pettänyt kuin se että olisi vaikka 10 kumppania ollut. Mutta moraalinsa kullakin.

Vierailija
56/57 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli sanoa, että älä kerro, mutta uskon, että teet joskus vielä saman uudestaan, ellet ole todella kokenut niitä negatiivisia seurauksia, joita petturille teostaan tulee.

Vierailija
57/57 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oliks se ees hyvä? Saitko? Oliko ruoho vihreämpää aidan toisella puolen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan