Uskallanko hakea koronarokotteen?
Kommentit (143)
Kerran se piikki kirpaisee. Tietenkin uskallat.
Jos sitten saat veritukoksen johonkin kohtaan, niin se on oi voi.
Olen ottanut kolme rokotusta.
Toisesta ja kolmannesta tuli rokotusvaste eli elimistö tunnisti ja puolustautui rokotetta vastaan, eli kuume eli olen jatkossa turvassa.
Rokotuksesta voi tulla kuume.
Koronaviruksesta voi tulla pitkä tukehtumiskuolema. Ei kaikille.
Mikroaaltouuni aiheuttaa syöpää, televisio sokeuttaa, kännykkä aiheuttaa syöpää ja lapsettomuutta, jos laittaa hampaan illalla kokislasiin niin aamulla se on syöpynyt pois. Ja mitä näitä on.
80% rokotuskate alkaa olla, loput voivat halutessaan sairastaa. Rokotettu saa lievemmän taudin, jos sattuu muuntunut virus vastaan. Tautihan tulee kyllä vastaan jokaiselle..
Vierailija kirjoitti:
Lopetat sen puhumisen ja käyt siellä piikillä ennenkuin on liian myöhäistä ja sairastut. Nyt korona leviää kun on rajoituksia purettu ja syksy.
Minut on rokotettu jo kolmeen kertaan ja olen helpottunut että ne ovat saatu.
Hyvä, jos sinulle rokotteet eivät ole aiheuttaneet haittoja ja koet olevasi turvassa. Itse odotan vuoteen 2023, jolloin Euroopan lääketirvallisuusvirasto EMA julkaisee lopulliset raportit haitoista ja päättää, antaako se varsinaisen myyntiluvan ehdollisen tilalle koronarokotteille. Tällä hetkellä, kun suomalaisia on rokotettu 10 kk ajan, haittoja Fimeaan on ilmoitettu yhteensä yli 18 000 kpl, joista käsittelemättä on 14200. Vakavaksi todettuja haittoja (joutunut sairaalahoitoon, vammautunut tai kuollut) on n. 3300 ilmoitusta. Ja kuten edellä todettu, kaikki haitat eivät Fimeaan päädy vaan arvioitu määrä on n. 1-10% todellisista haitoista.
Vierailija kirjoitti:
Älä hae. Missään ei ole todistettu oikeasti että rokote tehoaa. Meille tilastoja kaunistellaan. Sanotaan että on rokottamattomien epidemia ja paskan marjat :D
On naisia ketkä eivät voi saada enään koskaan lapsia rokotteen takia ja niitä on rokotettuja paljon ketkä ovat sairastuneet vakavasti tai kuolleet. Enemmän kuin meille julkisesti kerrotaan. Tiedän nuo asiat kun yksi alan ammattilainen kertoi mulle ja hänellä on pätevyydet päästä lukemaan rokotteeseen liittyvää salaista tietoa mihin ei jokaisella terveydenalan ammattilaisella ole pääsyä.
Ei tuonkaan vertaa olisi saanut sanoa mutta tuon verran kertoi kuitenkin eikä itsekkään ota rokotetta juuri sen takia koska on päässyt näkemään mitä salaisissa tiedoissa lukee. Julkisesti meille puhutaan höpönhöpöä ainakin tämän asian suhteen.
Meille ehkä tullaan uskottelemaan että kaikki lääkärit ym. ottavat piikin mutta oikeasti yksikään joka on päässyt lukemaan ne tiedot ei tule piikkiä ottamaan.
Mistä näitä tyyppejä kömpii esiin?
Suomessa on 80% rokotuskattavuus. Tämän foliohatun juttujen perusteella Suomen väkiluku pysähtyy nyt tähän ja puolet väestöstä kuolee rokotteeseen. Hyvästi Suomen kansa!
Hyvästi koko maapallo! Koko eurooppa saati uusi mantere hävittää ihmissuvun sukupuuttoon!
Kauhea rokote! Vain foliohatut jäävät eloon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mä pohdin samaa kuin Ap, ja haluaisin myös jutella jonkun lääkärin kanssa omasta tilanteesta, koronariskistä ja rokotteiden riskeistä."
Ei niillä ole aikaa mihinkään syvällisiin pohdiskeluihin ja haitoista keskusteluihin kun potilaita on paljon. Ihan muutamalla lauseella vain kehoittavat ottamaan rokotteen jos selkeää estettä ei ole.
Näin se varmasti on, että ovat kiireisiä.. Minä kaipaisin myös mahdollisuutta keskustella rokotteesta ennen sen ottamista, mutta ei sellaista mahdollisuutta taida olla missään tarjolla.
Minä taas lähden siitä, että he voisivat alkajaisiksi tutkia rokotteen sisällön, ennen kuin edes kehtaavat sitä suositella. Ihan vaan tutkitte sen sisällön. Ei lahjontaa ämpäreillä, ei kiristystä passeilla, ei uhkailua töiden menettämisellä. Ihan vaan sisältö. Niin rehelliset ihmiset toimivat.
Tätä minä suuresti ihmettelen, miksi rokotteiden sisältöä ole voitu tutkia Suomessa jossain riippumattomassa laboratoriossa, niin kaikki salaliittoteoriat grafeenioksidista, nanokokoisista loisista ym. joutaisivat romukoppaan. Ano Turtiainen on tätä Eduskunnassa pyytänyt ministeri Kiurulta, mutta tämän mielestä EU:n oma tutkimus on riittävä. Monelle epäilijälle se ei kuitenkaan ole.
Kyllä näitä höpöttäjiä aina löytyy, vaikka olisi tutkittu rokote missä. Heillä on aivan muu tarkoitus kuin keskustella rokotteista. Toivottavasti Suomessakin aletaan haastaa oikeuteen tahallaan valheellista tietoa levittävät.
Vielä vuosi sitten asiantuntijat suhtautuivat rokotteeseen hyvin skeptisesti, koska mRNA teknologiaa ei ole käytetty laajassa mitassa väestötasolla. Sitten he äkisti vaihtoivat mielipiteensä ja väittävät nyt, että tällaista teknologiaa on käytetty turvallisesti vuosia. Kun puhutaan taudista, jonka kanssa eloonjäämisprosentti on noin 99, niin odottelen kernaasti pari vuosikymmentä, että nähdään kunnolla, mitä haittoja esiintyy näissä aineissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mä pohdin samaa kuin Ap, ja haluaisin myös jutella jonkun lääkärin kanssa omasta tilanteesta, koronariskistä ja rokotteiden riskeistä."
Ei niillä ole aikaa mihinkään syvällisiin pohdiskeluihin ja haitoista keskusteluihin kun potilaita on paljon. Ihan muutamalla lauseella vain kehoittavat ottamaan rokotteen jos selkeää estettä ei ole.
Näin se varmasti on, että ovat kiireisiä.. Minä kaipaisin myös mahdollisuutta keskustella rokotteesta ennen sen ottamista, mutta ei sellaista mahdollisuutta taida olla missään tarjolla.
Minä taas lähden siitä, että he voisivat alkajaisiksi tutkia rokotteen sisällön, ennen kuin edes kehtaavat sitä suositella. Ihan vaan tutkitte sen sisällön. Ei lahjontaa ämpäreillä, ei kiristystä passeilla, ei uhkailua töiden menettämisellä. Ihan vaan sisältö. Niin rehelliset ihmiset toimivat.
Tätä minä suuresti ihmettelen, miksi rokotteiden sisältöä ole voitu tutkia Suomessa jossain riippumattomassa laboratoriossa, niin kaikki salaliittoteoriat grafeenioksidista, nanokokoisista loisista ym. joutaisivat romukoppaan. Ano Turtiainen on tätä Eduskunnassa pyytänyt ministeri Kiurulta, mutta tämän mielestä EU:n oma tutkimus on riittävä. Monelle epäilijälle se ei kuitenkaan ole.
Missä tämä EU:n tutkimus on luettavissa?
Täällä on hirveästi rokotehaittamyönteisiä. Rokotteet ovat ennenkin olleet arvaamattomia pitkänkin ajan kuluttua eikä nyt ole edes kyse perinteisestä rokotteesta. On meneillään uudenlaisen rokotteen ihka ensimmäinen vuosi, kukaan ei edes rokoteyhtiöt voi tietää mitä haittoja niistä voi tulla.
Se että kaikki muut tekevät jotain ei tee asiasta järkevää.
Kyllä se sinulle jälkikäteen selviää.
Itse en ota korona rokotetta mutta jokainen tekee oman ratkaisun.
Turha enää tässä vaihessa hakea. Nyt katsotaan kortit loppuun asti!
Vierailija kirjoitti:
En ole ottanut piikkiä, elän ihan normaalisti, niinkuin aina ennenkin. Se vouhotus koskee vain pelkureita
Kannattaa varmaan silti varoa sitä virusta. Uhoten ei ole hyvä tehdä mitään.
Olennaisin kysymys on se, uskallatko olla hakematta rokotetta?
Höh, no totta kai uskallat, miksi ihmeessä et uskaltaisi?
Vierailija kirjoitti:
Mm. Francois Mitterandin neuvonantajana toiminut ranskalainen talous- ja sosiaaliteoreetikko Jacques Attali on kirjoittanut maailman liikakansoituksesta ja sen poistamisesta siten, että ihmiset ottavat vapaaehtoisesti lääkkeen/rokotteen, joka sairastuttaa heidät. Tätä hän pitää älykkyystestinä, eli vain ne, jotka ovat riittävän analyyttisia ja älykkäitä näkemään vedätyksen läpi, saavat jäädä jatkamaan sukua ja elämää maapallolla. Aika näyttää, oliko hän oikeassa.
No ei ole, pikkaisen voisi yrittää kriittisesti suhtautua noihin Facebookissa kiertäviin naurettavuuksiinkin.
Ks. vaikka : https://www.lci.fr/sante/citations-de-jacques-attali-des-detournements-…
Vihdoin! Jospa rokottamattomien syyllistäminen helpottaisi edes vähän tämän lääkkeen myötä:
"Britanniassa on hyväksytty käyttöön lääkeyhtiö Merckin koronaviruslääke, kertoo maan lääkkeiden ja terveystuotteiden sääntelyvirasto MHRA.
Merckin koronalääkettä voidaan käyttää lievien ja kohtalaisten koronatapausten hoitoon.
Terveysministeri Sajid Javidin mukaan Britannia on ensimmäisenä maana maailmassa hyväksynyt käyttöön viruslääkkeen, jonka voi ottaa kotona koronaviruksen hoitoon. Javid kuvaili lääkkeen olevan käänteentekevä koronalle alttiimmille ja immuunipuutteisille."
Vierailija kirjoitti:
Lopetat sen puhumisen ja käyt siellä piikillä ennenkuin on liian myöhäistä ja sairastut. Nyt korona leviää kun on rajoituksia purettu ja syksy.
Minut on rokotettu jo kolmeen kertaan ja olen helpottunut että ne ovat saatu.
Olitko niin helpottunut piikeistä, että menkat menivät ihan sekaisin? Vuotojen epäsäännöllisyys ja runsaus ovat olleet yksi rokotteiden haittavaikutus, ja Rämet taisi arvailla, että hysteeriset akat ovat vain niin helpottuneita rokotteista, että se sai kuukautiset sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Ootko oikeesti noin tyhmä? En tunne ketään joka olisi sairastanut Koronan vaarallisesti, kaikki jotka tiedän on sairastanut sen flunssana. Jos yhtään seuraatte uutisia muita kun is/YLE/il niin näette että porukkaa lakoaa ympäri maailmaa rokotteen vuoksi, mutta kun ei. Kun me luemme vain thl-uutisia. Olkaa vaan tyhmiä.
Pitkäaikaisista vaikutuksista ei tiedä kukaan. Ai niin joo, roketepuoltajathan tietää ettei siitä mitään aiheudu. Kuinka uskallatte suositella tuntematonta rokotetta kenellekkään!
Ootko oikeesti noin tyhmä? Vai ihan vaan ilkeämielinen? Kaikki maailmanlaajuisesti koronaan kuolleet ja sairastuneet ovat siis vain ilmaa, kun SINÄ et heitä satu tuntemaan. Mene itseesi.
Et taida edes osata hävetä tällaisen tiedon levittämistä?! Oletko oikeasti järjissäsi? Ehkä oletkin se joogasyljeskelijä?