Uskallanko hakea koronarokotteen?
Kommentit (143)
Rokotteeseen on kivempi kuolla kuin tukehtumalla koronaan. Olen kokeillut molempia.
"Olen ollut koko ajan terve ja elinvoimainen +55v. Myöskään lähipiirissäni ei ole ketään ao sairastelijaa'
Rouva ottaa ison riskin luottamalla tuuriin. Rokotteen aiheuttamat vakavat haitat ovat aivan minimaaliset verrattuna siihen mitä kaiklea korona aiheuttaa. Tuo ikä on myös jo riskitekijä sairaalahoidolle.
Koronavirus on itsessään iso riski veritulpalle, virus nimittäin aktivoi hyytymistä. Moni ei osaa suhteuttaa riskejä vaan takertuu lillukanvarsiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mä pohdin samaa kuin Ap, ja haluaisin myös jutella jonkun lääkärin kanssa omasta tilanteesta, koronariskistä ja rokotteiden riskeistä."
Ei niillä ole aikaa mihinkään syvällisiin pohdiskeluihin ja haitoista keskusteluihin kun potilaita on paljon. Ihan muutamalla lauseella vain kehoittavat ottamaan rokotteen jos selkeää estettä ei ole.
Näin se varmasti on, että ovat kiireisiä.. Minä kaipaisin myös mahdollisuutta keskustella rokotteesta ennen sen ottamista, mutta ei sellaista mahdollisuutta taida olla missään tarjolla.
Minä taas lähden siitä, että he voisivat alkajaisiksi tutkia rokotteen sisällön, ennen kuin edes kehtaavat sitä suositella. Ihan vaan tutkitte sen sisällön. Ei lahjontaa ämpäreillä, ei kiristystä passeilla, ei uhkailua töiden menettämisellä. Ihan vaan sisältö. Niin rehelliset ihmiset toimivat.
Tätä minä suuresti ihmettelen, miksi rokotteiden sisältöä ole voitu tutkia Suomessa jossain riippumattomassa laboratoriossa, niin kaikki salaliittoteoriat grafeenioksidista, nanokokoisista loisista ym. joutaisivat romukoppaan. Ano Turtiainen on tätä Eduskunnassa pyytänyt ministeri Kiurulta, mutta tämän mielestä EU:n oma tutkimus on riittävä. Monelle epäilijälle se ei kuitenkaan ole.
Ja te epäilijät luulette, että Suomi on se lintukoto, jossa kaikki tehdään oikein? Salli mun nauraa.
Rokote pystyttiin kehittämään huippuvauhtia juuri siksi, että mRna-teknologiaa on tutkittu jo vuosikymmeniä ja maailmassa lyötiin viisaat päät yhteen, rahoitettiin joka suunnalta jne., ja saatiin rokote aikaiseksi. Ja nyt jotkut asiasta mitään ymmärtämättömät sekoilevat kaiken maailman konspiraatioteorioiden kanssa…
Vierailija kirjoitti:
Täällä on hirveästi rokotehaittamyönteisiä. Rokotteet ovat ennenkin olleet arvaamattomia pitkänkin ajan kuluttua eikä nyt ole edes kyse perinteisestä rokotteesta. On meneillään uudenlaisen rokotteen ihka ensimmäinen vuosi, kukaan ei edes rokoteyhtiöt voi tietää mitä haittoja niistä voi tulla.
Se että kaikki muut tekevät jotain ei tee asiasta järkevää.
Ihan noin historian perusteella voidaan todeta, että rokotteiden haittavaikutukset ilmenevät viimeistän parin-kolmen viikon sisällä.
saerwerw kirjoitti:
Riipuu siitä saatko pleisbon vai oikean. Jollei tiesä, en uskaltaisi hakea. Ei ainakaan kannata tutkia vaihtoehtomedioita jos haluaa uskaltaa
Ai että ihan pleisbon. Tämä onkin minulle ihan uusi sana. Ja vahvistaa käsitykseni siitä, että heikosti koulutetut ihmiset ovat suurimpia rokotevastustajiia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta uskallat sitten sairastua koronaan. Onnea valitsemallesi tielle.
Perustele väitteesi? Ei jokainen sairastu joka ei rokotetta ota. Ei todellakaan...
Tätä vauhtia kun virus leviää, tartunnan saa ihan jokainen, myös sinä. Rokotetut sairastavat sen todennäköisesti lievänä tai oireetta.
Olen juuri saanut positiivisen testituloksen kahdesti rokotettuna. Tähän mennessä yhden päivän kuume ja heikko olo, lihassäryt ja päänsärky, sen jälkeen ihan hyvä olo. En ole huolissani mistään muusta kuin siitä, että juuri ennen oireita ja myös niiden alkamisen aikana olin todella monen ihmisen kanssa tekemisissä ja pienissä tiloissa, kuten autossa. Enkä tiedä moniko oli mahdollisest8 rokottamaton. No, perästä kai kuuluu.
Eihän mitään Placeboja edes virallisesti jaeta. Sehän on kamalaa jos kuulut pahimpiin riskiryhmiin ja pistävät suolavettä.
Koronafaktaa | Koronarokotteet eivät ole kokeellisia eikä tutkimuksissa oikaistu, vaikka myyntiluvat myönnettiin ehdollisina ja rokotteet kehitettiin nopeasti: https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000008283814.html?share=2b15af0968533129…
Koronafaktaa | Pelkkiin haittoihin keskittyminen johtaa rokotuspohdinnassa harhaan, esimerkiksi sydänlihastulehduksen riski on taudissa moninkertainen: https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000008349675.html?share=4cba097c51d46cfc…
Lue Fimean sivuilta tänään päivittyneet haittavaikutukset, esim. Pfizer ja elinryhmittäin. Vertaan lukuja joka toinen torstai. Siellä on vakavat ja ei vakavat. Aika paljon valitettavasti kasvua esim. kasvohalvauksissa. Ja sydänlihastulehduksissa jne.
Moni rokotettu ”ei aio koskaan katsoa niitä”. Eikä halua tietää eikä kuulla. Eikä etukäteenkään ole selvittänyt MITÄÄN..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa ämvee lehden etusivu nyt!
Aikamoinen tutkimus Tukholman ja Uumajan yliopistoilta!
Tämän tutkimuksen mukaan siis piikkiproteiini estää elimistön normaalin DNA-korjauksen 90%: sesti ja tämä johtaa esim. syöpien räjähdysmäiseen kasvuun.
No enpä olisi uskonut, että Suomesta löytyy noin helposti höynäytettviä ihmisiä, jotka lukevat ja vieläpä uskovat MV-lehdestä lukemiaan huuhaa-juttuja. Siinä lehdessä ei ole mitään hyvää eikä mitää oikeaa tietoa tai tutkimuksia.
Kukaan ei voi sulle taata että et haittavaikutuksia saa. Käy lukemassa rokotettu sivua facessa, siellä on siis rokotemyönteisiä kertonut omista haitoista joita osalle tullut. Päätöksen joudut tekemään itse ja jos haitta tulee niin aika yksin olemaan myös sen kanssa.
Reipas Mies kirjoitti:
Miten voitte rokoteuskovaiset vakuuttaa että nämä kaksi tarjolla olevaa tuotetta ovat turvallisia kaikille (otanta liian pieni), kun lääketieteen professoritkaan eivät pysty 100%:sta tietoa antamaan miten phaitserin jatkuva pumppaaminen vaikuttaa ihmisiin vaikka 10 vuoden päästä? JA miten koronarokote reagoi pitkäaikaislääkkeiden kanssa on täysin utopiaa että yksittäinen hoitsu voi antaa tietoa jota ei ole olemassa edes laboratorioissa tänään tai huomenna vielä.
Manipulointi pitkällä koronalla tai vihanneksi päätymiselle teholle johtuu pääosin siitä ettei Suomessa käytetä estolääkkeitä koronatartunnan saaneille jolloin ne ovat oman onnensa nojassa tautia kärsimässä ja lopputulos riippuu tartunnan saaneen geeneistä miten käy loppupelissä. Vanhusten ja pitkäaikaissaraiden kohdalla tietenkin korona rokotus vaikka kerran kuussa on ennaltaehkäisevää. Toistaiseksi, kunnes tulee lambda-ypsilon x-versio koronasta joka väistää täysin koko maapallolle eniten jaetun phaitserin ja koko pandemia alkaa alusta.
Se on Pfizer, ystävä hyvä. Opettelisitte edes oikeinkirjoituksen ennen kuin tulette tänne laukomaan ”viisauksia”.
Vierailija kirjoitti:
Eihän mitään Placeboja edes virallisesti jaeta. Sehän on kamalaa jos kuulut pahimpiin riskiryhmiin ja pistävät suolavettä.
Oletko varma, ystävä olisi halunnut siirtää kakkos rokotetta. Ei kuulemma käynyt kun piti olla samaa eränumeroa tuo toinen rokote. Miksi ihmeessä niin, jos ei jotain plaseboa osalle laiteta. Täytyyhän jotain vertaistutkimusta olla. Ja kyllähän nyhonekkia haastateltiin ja kysyttiin kun Euroopassa oli tullu ilmi että osalle oli plaseboa laitettu että onhan se mahdollista. Tästä oli ihan uutisissa juttu. Miksi ei Suomessa voisi näin tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma, ystävä olisi halunnut siirtää kakkos rokotetta. Ei kuulemma käynyt kun piti olla samaa eränumeroa tuo toinen rokote. Miksi ihmeessä niin, jos ei jotain plaseboa osalle laiteta. Täytyyhän jotain vertaistutkimusta olla. Ja kyllähän nyhonekkia haastateltiin ja kysyttiin kun Euroopassa oli tullu ilmi että osalle oli plaseboa laitettu että onhan se mahdollista. Tästä oli ihan uutisissa juttu. Miksi ei Suomessa voisi näin tapahtua.
Minä olen varma. Meilläpäin saattoi rokotusaikaa siirrellä ihan vapaasti sekä ajallisesti että eri kuntaan ja kun rokotteita oli maassa riittävästi, saattoi sinne kävellä ovesta sisään ja ottaa rokotuksen aikoja tilailematta.
Sitäpaitsi verikoe on minulla osoittanut piikin tehokkuuden. Se voi näet testata, maksaa kyllä hiukan.
Olisin voinut harkita rokotteen ottamista vielä joskus, mutta ei jotenkaan houkuta koronapassi, Kiinan malli, totalitarismi, perustuslain laiminlyönti, ihmisten lokerointi, keskitysleirit jne...
"Oletko varma, ystävä olisi halunnut siirtää kakkos rokotetta. Ei kuulemma käynyt kun piti olla samaa eränumeroa tuo toinen rokote. Miksi ihmeessä niin, jos ei jotain plaseboa osalle laiteta. "
Hankala sanoa mikä siihen on syynä. Varmasti jokaiselle rokote aiheuttaa vähintäänkin kipeän käden jos ei pistetä suolavettä. Ainakin itselleni on tullut lieviä tuntemuksia joka kerta mistä on voinut jo päätellä että oli aitoa.
Vierailija kirjoitti:
Oon ihan kahden vaiheilla. Mieskään ei kommentoi suuntaan eikä toiseen, kun koitan puhua aiheesta ja selvittää ajatuksia tai hakea rohkaisua. Yksin menee aivot solmuun, kun ei voi kenenkään kanssa puhua asiasta. Koitin etsiä oisko mitään tahoa, missä vois puhua asiasta vaikka terveydenhoitajan kanssa mutta en löytänyt. Terveyskeskukseen en viitti tämmöisestä soittaa, kun siellä on muutenkin niin pitkät jonot ja kiirettä.kirjoitin sit tänne... ap
Voisit ehkä ihan yksiksesi yrittää järkeillä asiaa. Minkä ihmeen vuoksi lääkärit, virologit, immunologit, THLn asiantuntijat ja itse asiassa kaikkien maailman maitten terveysviranomaiset suosittelisivät rokotetta, jos siitä olisi enemmän haittaa kuin hyötyä. Näillä palstoilla monet hörhöt yrittävät esim väittää, että kaikki on lahjottu, mutta jokainen omilla aivoillaan ajatteleva ymmärtää, että se ei ole mahdollista. Suomalaisista lääkäreistä yli 99% on rokotteen itse ottanut, mikä kertonee jo jotain.
No sittenhän kukaan ei ole sairastunut vakavasti koronaan, koska sinä et tunne ketään! Olinpa tyhmä! Ja, totta, nyt kun tarkemmin katselen ympärilleni, niin kaikki ystäväni, työkaverini ja sukulaiseni ovat saaneet rokotehaittoja! Kiitos, kun osoitit minulle oikean tien! Tästä lähtien haen tietoni vain tokentubesta ja niistä muista "riippumattomista" lähteistä.