Uskallanko hakea koronarokotteen?
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Fimealle on ilmoitettu tuhansista vakavista haittavaikutuksista
Vasta neljä milnoonaa suomalaista rokotettu, eihän kukaan voi tietää mitä rokote aiheutttaa. 😂🤣😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en uskalla... Paljon tullut haittoja ja jo läheisillekin. Mutta jokainen päättää itse.
Valehtelet. Rokote on turvallinen ja haittoja on ollut erittäin vähän.
En usko että valehtelee, kun myös minulla perheenjäsen on saanut vakavan haittavaikutuksen rokotteesta. Eikä edes ole tehnyt haittavaikutusilmoitusta.
Valtaosa haittavaikutuksista jää kokonaan ilmoittamatta, joten kun katsot suurta määrää niitä ilmoituksia niin todellisuus siitä on 10-100x pahempi.
Jollei niistä vakavista haitoista ilmoita, niin ei niitä kukaan tutki, ja tutkimattomina ne voi kuitata huhuina. Ilmoittakaa jos tulee haittoja. Itse tiedän vain yhden, jolla oli noussut lämpöä, kellään muulla ei ollut tullut mitään.
"Rokotevastaisilla on aina koko lähipiiri täynnä rokotteesta vakavia haittoja saaneita ja kuolleita. "
Se on kyllä ihan totta. Moni myös voi tosi huonosti rokotettujen lähellä kun ne tuottavat piikkiproteiinia. Nimenomaan rokotevastaisia ihmisiä ovat. Sanoisin että psyykkistä oireilua ja pelkoa. Ne jotka ovat ennen puhuneet säteilystä ja 5g:stä, vastustavat nyt rokotteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista että kun se kerran sinuun pistetään, et voi saada sitä pois.
Miksi haluat vaarantaa toisen terveyden antamalla tällaisia ohjeita?[/quote
Koska se on faktaa.
Mahtaisi ahdistaa kun aine etenee kehossa ja alkaa turvota kurkku umpeen, tai viikkoja tai kuukausia myöhemmin rokotteen aiheuttama tulppa tukkii aivoverisuonen, päässä ritisee ja alat menettää tajuntaasi.
Uskallatko olla hakematta? Minä en olisi uskaltanut. Kohta saan kolmannen.
Usa:ssa hyväksyntä jakaa 4. piikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se on faktaa.
Mahtaisi ahdistaa kun aine etenee kehossa ja alkaa turvota kurkku umpeen, tai viikkoja tai kuukausia myöhemmin rokotteen aiheuttama tulppa tukkii aivoverisuonen, päässä ritisee ja alat menettää tajuntaasi.
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se on faktaa.
Siinä sitten turhaan kynsit olkavarttasi.
En ota rokotetta. Ei pelota korona, enemmänkin ihmisten hulluus ja fasismi isompi uhka.
Vierailija kirjoitti:
Jos saat aivoveritulpan THL ei maksa korvauksia
Mitenköhän tähän vertautuu koronan sairastaneen aivoveritulppa?
Mä pohdin samaa kuin Ap, ja haluaisin myös jutella jonkun lääkärin kanssa omasta tilanteesta, koronariskistä ja rokotteiden riskeistä.
Tunnen monta koronan sairastanutta, suurimmalla osalla on ollut tosi lievä flunssa, pari on ollut kovemmin kipeänä, mutta kaikki kuitenkin kotihoidossa olleet. Yksi ystävä on sairastanut pitkään long covidia, ja se on oikeastaan se mistä olen enemmän huolissani. Syö tällä hetkellä beetasalpaajia sydänoireiden takia, ei jaksa kävellä parin kilometrin matkaa yhteen menoon. Oli perusterve, hyväkuntoinen nuori nainen.
Tiedä myös monta rokotteet saanutta, suurimmalle osalle ei tullut kipeää käsivartta suurempaa oiretta, joillekin tuli kuumetta ja huonovointisuutta. Mutta yksi tuttu sai rokotteista samanlaiset oireet kuin tuo long covidia sairastava ystävä. Hän ei pysty sydänoireiden takia tekemään tällä hetkellä juuri mitään, oli myös perusterve, hyväkuntoinen nuori nainen. Lääkäri teki haittailmoituksen Fimeaan.
Vierailija kirjoitti:
Katso ensin toksikologian ja biolääketieteen asiantuntijan tililtä Jones virallinen instastoryt mRNA-teknologiasta, rokotehaitoista jne.
Tarkoitatko tätä äärioikeistolaista konspiraatioteoreettikkoa, joka on jo bannattu monesta paikasta?
Jos häntä pidät tietolähteenä, niin otan osaa.
heleposti uskallat.
Yhelle on tullu finni ohtaan ja toiselle kuulema pikkasen varvassilsaa.
Ne valtamedian piilottelemat kuolemantapaukset ovat yksittäistapauksia ja niissä on ollut osallisena perussairauksia. Yksittäistapauksista ei saa tiedottaa.
"Mä pohdin samaa kuin Ap, ja haluaisin myös jutella jonkun lääkärin kanssa omasta tilanteesta, koronariskistä ja rokotteiden riskeistä."
Ei niillä ole aikaa mihinkään syvällisiin pohdiskeluihin ja haitoista keskusteluihin kun potilaita on paljon. Ihan muutamalla lauseella vain kehoittavat ottamaan rokotteen jos selkeää estettä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katso ensin toksikologian ja biolääketieteen asiantuntijan tililtä Jones virallinen instastoryt mRNA-teknologiasta, rokotehaitoista jne.
Tarkoitatko tätä äärioikeistolaista konspiraatioteoreettikkoa, joka on jo bannattu monesta paikasta?
Jos häntä pidät tietolähteenä, niin otan osaa.
Itse otan osaa, jos et tiedosta aatekuplien vaikutusta yliopistossa, niiden lääkäreiden piirissä jotka mielestään ovat oikeassa ja maine tärkeä.
Ai niin, koko rokotetta ei ole edes tutkittu Suomessa.
Helpommalla pääset, kun otat. Sitten se on siinä, eikä tarvitse enempää pähkäillä.
”Näitä piisaa Suomessa kymmeniä tuhansia.”
Iso vale. Joku yksittäinen tapaus voi löytyä rokotteen saaneiden joukosta, mutta kun asiaa katsotaan hyötyjen ja haittojen osalta, jokainen järkevä ihminen ottaa rokotteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos saat aivoveritulpan THL ei maksa korvauksia
Ja eipä se raha menetettyä terveyttä korvaakaan.
..eikä kukaan saa niitä mukaan hautaan.
Vierailija kirjoitti:
"Rokotevastaisilla on aina koko lähipiiri täynnä rokotteesta vakavia haittoja saaneita ja kuolleita. "
Se on kyllä ihan totta. Moni myös voi tosi huonosti rokotettujen lähellä kun ne tuottavat piikkiproteiinia. Nimenomaan rokotevastaisia ihmisiä ovat. Sanoisin että psyykkistä oireilua ja pelkoa. Ne jotka ovat ennen puhuneet säteilystä ja 5g:stä, vastustavat nyt rokotteita.
Samat ihmiset varmaan vastustavat tuulivoimaloita, koska kanoilta lentelevät silmät päästä niiden lähettyvillä.
Rokote poistuu elimistöstä muutamassa päivässä mutta vasta aineet jäävät. Aluksi voi tulla päänsärkyä ja lihaskipua mutta se lakkaa muutamassa päivässä kun elimistö tulkitsee vaaran olevan ohi. Mulle tuli tilapäisiä lihaskipuja 3 piikin jälkeen. Se johtuu siitä kun immunitettia on aikaisemmin jo herätelty niin reaktio on voimakkaampi. Osoittaa että rokote toimii ja keho osaa taistella koronaa vastaa.